19.00 på söndag – Se Xbox Games Showcase med FZ!

Robot
19.00 på söndag – Se Xbox Games Showcase med FZ!
Medlem

Showcaset verkar riktigt lovande.
Jag hoppas på gameplay från Perfect Dark och Fable. Gears 6 vore också riktigt roligt.
Samt att dom utannonserar den bärbara Xbox som det ryktats om ett tag nu.
Jag hoppas även att integrationen av Kick-appen är klar så man kan lämna Twitch, det verkar som nästa UI update är på gång iallafall då dom har haft fullt upp med testandet av olika versioner...Omega är det sista steget av preview och det testas just nu.

signatur

Scandinavian XBOX Network Gamers

Medlem

Missade förra men kommer absolut ikväll, mycket bättre tid också

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Det här ska bli intressant! Hoppas på några positiva överraskningar. Tack för påminnelsen.

signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Känns lite vinna eller försvinna här. Jag gillar Game Pass överlag och hoppas på spännande nyheter ikväll!

signatur

Skeptiker som rannsakar det folk accepterar

Medlem

Kan det bli någon fet shadowdrop?

Geeks Gaming

Vågar man hoppas på Fallout remake som det har varit snack om.

Medlem

Jag känner mig sjukt taggad på detta!

Medlem

Längtar!
Vore kul att få reda på en Oblivion remaster kommer och ett datum på elder scrolls 6.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Kanske ser början, men sedan är det valvaka som gäller.

Medlem
Skrivet av Mr_Qi:

Känns lite vinna eller försvinna här. Jag gillar Game Pass överlag och hoppas på spännande nyheter ikväll!

Mje, gör det?

Jag tror du kan vara lugn, dom kommer nog vara kvar i matchen en lång tid framöver.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Xbox är så jäkla borta.

Gears of War 5 flopp, The Outer Worlds flopp, Deathloop flopp, Halo Infinite flopp, Grounded flopp, Psychonauts 2 flopp, Age of Empires 4 flopp, Redfall flopp, Starfield flopp, Forza Motorsport (2023) flopp, Senua's Saga: Hellblade 2 flopp.

Everwild har jag inte helt räknat ut än, men Fable, Clockwork Revolution, South of Midnight, Avowed, Indiona Jones och Perfect Dark ser alla ut som total och fullständig katastrof.

Jag har aldrig sett en mer misskött studio än Xbox under Phil Spencer, "räddaren" som skulle göra Xbox respektabelt och attraktivt för core gamers igen.

signatur

Memento Mori

Medlem
Medlem
Skrivet av magma:

Längtar!
Vore kul att få reda på en Oblivion remaster kommer och ett datum på elder scrolls 6.

Herregud, jag skulle smälla av totalt om de utannonserar en remaster av Oblivion.

Men det är väldigt gamla rykten vid det här laget och ett så smart drag av Bethesda och Microsfot förväntar jag mig inte längre.

signatur

Memento Mori

Medlem

Jag kommer se början men sedan blir det F1 och IndyCar så jag får se ikapp senare. Annars så var det en trevlig tid för oss i Europa.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Xbox är så jäkla borta.

Gears of War 5 flopp, The Outer Worlds flopp, Deathloop flopp, Halo Infinite flopp, Grounded flopp, Psychonauts 2 flopp, Age of Empires 4 flopp, Redfall flopp, Starfield flopp, Forza Motorsport (2023) flopp, Senua's Saga: Hellblade 2 flopp.

Everwild har jag inte helt räknat ut än, men Fable, Clockwork Revolution, South of Midnight, Avowed, Indiona Jones och Perfect Dark ser alla ut som total och fullständig katastrof.

Jag har aldrig sett en mer misskött studio än Xbox under Phil Spencer, "räddaren" som skulle göra Xbox respektabelt och attraktivt för core gamers igen.

Psychonauts 2: 10/10 på Steam och 87% på Metacritic
The Outer Worlds: 9/10 på Steam och 85% på Metacritic
Grounded: 9/10 på Steam och 83% på Metacritic
Hellblade 2: 9/10 på Steam och 81% på Metacritic
Age of Empires 4: 9/10 på Steam och 81% på Metacritic

Du har en lustig uppfattning om vad flopp är. Problemet i det här fallet är du, som redan har bestämt dig för att alla kommande spel kommer bli skit, trots att vi inte vet så mycket om majoriteten av dem.

NuZ
Testpilot

Hype! Hoppas på mer om Fable och Perfect Dark. Ska nog slänga igång o spela Zero lite nu under eftermiddagen man har i steelcase så man hamnar i stämning. Blir ju en bummer om inget sägs eller visas då dock

signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Gears och Perfect dark hoppas jag på mest.
Nytt KI, Banjo eller FO vore drömmen dock.

Medlem

Forza Horizon 6.
Nya TestDrive verkar bli något av en besvikelse så hoppet ligger på FH6.

Medlem

Gears trilogin till PC, Quake V, Doom whatever. Borde vara bättre än förra showen på fredag. Kanske

signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Jag hoppas på något riktigt oväntat. En snackis. Inte ens nödvändigtvis ett spel som jag själv vill spela.

Medlem

Medeltids Doom / Quake tack!

Medlem

Det känns som Microsoft har öppet mål sett till dom stora aktörerna, såsom Sony och Nintendo.

Sett till enskilda utvecklare så tror jag Ubisoft (med sina ägda studios) kan ha en bra showcase, både nya Assassins Creed och Outlaws verkar lovande samt att det måste vara dags att visa upp remaken på Splinter Cell?

Medlem

Bärbar konsol och Elder Scrolls 6 skulle sitta fint…

Medlem

Känns som den mest spännande showen! Bättre med Xbox Show än EU-valvaka, det är ju en sak som är säker.

Ambassadör
Xbox

Hype!

Det här kommer att bli riktigt fränt...

signatur

Jump in.

Medlem

Va, kan man spela på xbox. Trodde det var en dammsamlande media-enhet bara.

signatur

Insert "personbeskrivning" (skryt) här. Låtsas vara nonchalant om det.

Medlem

Hur fan ska man klara detta? Valvaka och massa shower.

Taggad! Kommer definitivt sitta bänkad men får se hur länge man håller sig vaken i eftersviterna av kalas igår och två postafen i kroppen. M.a.o nu måste Xbox leverera om inte ögonlocken ska slå igen 😄

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Psychonauts 2: 10/10 på Steam och 87% på Metacritic
The Outer Worlds: 9/10 på Steam och 85% på Metacritic
Grounded: 9/10 på Steam och 83% på Metacritic
Hellblade 2: 9/10 på Steam och 81% på Metacritic
Age of Empires 4: 9/10 på Steam och 81% på Metacritic

Du har en lustig uppfattning om vad flopp är. Problemet i det här fallet är du, som redan har bestämt dig för att alla kommande spel kommer bli skit, trots att vi inte vet så mycket om majoriteten av dem.

Försäljningssiffror bör man väl titta på också för att avgöra om det är en flopp eller ej. Kvittar ju för Microsoft om ett spel får 10/10 om ingen köper det.
Nu vet jag inte hur nämnda spel sålt, men rent generellt.

123
Skriv svar