Kolla in läckra Eriksholm – actionäventyr från Göteborg

Robot
Kolla in läckra Eriksholm – actionäventyr från Göteborg
Medlem

Det här var största överraskningen för mig. Ser riktigt lovande ut.

Medlem

Det här spelet får man lägga till på sin wishlist. Ska bli spännande och se hur det här äventyret blir. Alltid kul med svenska spel!

signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Wow ser mysigt ut.

Medlem

Ser intressant ut.
Det här får man hålla ögonen på.
Kan bli riktigt bra

Medlem

Kommandoran 2

Medlem

Ett alternativ för svenskt röstskådespeleri hade varit schysst i detta fallet

Inaktiv

Vore kul med ett spel som utspelade sig i Göteborg, GTA 7 ?

Medlem
Skrivet av anon_4660:

Vore kul med ett spel som utspelade sig i Göteborg, GTA 7

Kan se ut typ såhär
https://youtu.be/CGfYcnMW6lo?si=7mAcukDkW-u55SLX

Gnällkuk

Otroligt snygg, älskar stilen! Det här får man hålla koll på

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Detta var något jag blev riktigt intresserad av under utannonseringen, missade dock att det var svenskt och Jöteborscht! Blir än mer pepp på att spela det nu!

It's not a lake, it's an ocean

Wow. Detta ser ju fantastiskt fint ut. Håller tummarna för kul gameplay.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av anon_4660:

Vore kul med ett spel som utspelade sig i Göteborg, GTA 7 ?

Skrivet av Kennan:

Här annars: https://store.steampowered.com/app/1079570/Staden_under_Gamle...

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Gud så snyggt och med en så tidstrogen återgivning av Sverige i slutet av 1800-talet.

Men herregud, att de pratar brittisk engelska i Sverige. 🫢🫣 Det är faktiskt inte längre 90-tal och jag klarar inte av sådan här kognitiv dissonans.

Jag trodde vi kommit längre och att de flesta människor nuförtiden är så pass sofistikerade att de inte bara lärt sig uppskatta utan till och med förväntar sig en autentisk skildring av olika kulturer och folkslag, inklusive det språk de talar.

signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Gud så snyggt och med en så tidstrogen återgivning av Sverige i slutet av 1800-talet.

Men herregud, att de pratar brittisk engelska i Sverige. 🫢🫣 Det är faktiskt inte längre 90-tal och jag klarar inte av sådan här kognitiv dissonans.

Jag trodde vi kommit längre och att de flesta människor nuförtiden är så pass sofistikerade att de inte bara lärt sig uppskatta utan till och med förväntar sig en autentisk skildring av olika kulturer och folkslag, inklusive det språk de talar.

Jag reagerade på samma sätt nu när de visade AC: Shadows och alla pratade engelska... i feodala Japan. Like yeah, sure, någon kanske kunde engelska som tolk eller så för handel eller något men alla och att det pratades så mycket? Görs knappt idag liksom. Spelbranchen, och filmindustrin också faktiskt, har mycket att ta igen.

Medlem
Skrivet av Landelusen:

Kommandoran 2

Chefredaktör

Direkt in på wishlisten!

Medlem

Gött!

signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

THB
Medlem

Ser riktigt intressant ut, påminner om "Commandos" fast i Sverige.

Hoppas verkligen att man kan välja Svenska som språk för rösterna.
Allt för få spel har röstskådespelerie på språket som talas där spelet utspelar sig.
Blir mycket bättre med att subttitles på olika språk istället.

Medlem

Hoppas man hittar en riktigt grov göteborgsdialekt i spelet.

Medlem

Till skillnad från Diablo 1 skulle det faktiskt kittla lite med svenskt röstskådespeleri här. Ser klart intressant ut!

signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Ett alternativ för svenskt röstskådespeleri hade varit schysst i detta fallet

Har inte hört svensk voiceacting i ett spel sen Syndicate Wars, "minigevär".

1
Skriv svar