Minecraft släpps äntligen på Playstation 5
Ja, är det ett sätt att vi är i 2020-talet.
Det blir en nyhet när en version kommer ut i ny utgåva, till annan konsol. 😏
Playstation 5/xbox series generationen är remake generationen.
Lika fantasilöst som Hollywood.
Om man äger ps4 versionen kommer det vara gratis att upodatera till ps5 versionen?
Sonen vill köpa ps4 versionen nu nämligen om detta är fallet.
Jag tror du kan uppgradera gratis sen. Så var det i alla fall på Xbox-versionen.
"Writer and Fighter"
Helt otroligt! PlayStation får en current-gen version innan Xbox?!
Fans have called for 4K support in Minecraft on Xbox for years, and while this isn’t a full-on next-gen update for the eternally popular sandbox phenomenon, the addition of 4K on Series X and S is certainly a start. Perhaps it's the start of something bigger.
Källa: https://www.ign.com/articles/minecraft-patch-1206023-finally-...
Har det på PS3. Var inte någon uppgradering där.
Minecraft till PS3 övergavs väl 2020?
Sen kom det väl ett erbjuda om att uppdatera den version till den gamla PS4 versionen innan Bedrock utgåvan Kom till PS4.
Minecraft till PS3 övergavs väl 2020?
Sen kom det väl ett erbjuda om att uppdatera den version till den gamla PS4 versionen innan Bedrock utgåvan Kom till PS4.
Aj tusan.. : / Men spelade det knappt, så ingen mjölk att sakna kanske.
Det är ganska tråkig situation, 🤕.
Vissa remakes gläder jag mig åt, men visst har det varit för många och för lite nytt.
Vissa remakes gläder jag mig åt, men visst har det varit för många och för lite nytt.
Ja Demon souls blev jättebra men sen har vi spel som GTA V där de bara höjde upplösningen och sen sålde det igen. Det är riktigt dåligt beteende. Hur många skulle acceptera det på PC? Låsa 4K och RT bakom en betalvägg?
Ja Demon souls blev jättebra men sen har vi spel som GTA V där de bara höjde upplösningen och sen sålde det igen. Det är riktigt dåligt beteende. Hur många skulle acceptera det på PC? Låsa 4K och RT bakom en betalvägg?
Det är vad som gör portarna så obegripliga. För hur ska de sälja in remastrarna nästa gång nu? ;D
Det är vad som gör portarna så obegripliga. För hur ska de sälja in remastrarna nästa gång nu? ;D
Lugn. Det hinner nog komma ett GTAV i 8K också för 599 innan R kastar in handduken.