EA Sports FC 25 släpps den 27 september
Köpte FC 24 för 2 veckor sedan på rea då jag ville ha EURO 24 turneringen som implementerades gratis inför EM mästerskapet denna sommar. Så jag skippar absolut årets spel. FiFA 21 var spelet jag ägde före FC 24/FiFA 24. Nej man behöver verkligen inte uppgradera inför varje år. Jag försöker uppgradera var 3e år när det gäller FiFA och NHL serien så man ser att det har hänt lite saker i spelen under dessa 3 åren.
Spänningen är så j-kla hög att man nästan spricker av förväntan…
https://static0.gamerantimages.com/wordpress/wp-content/uploa...
hahaha, tack för garvet. skrattade högt några sekunder av bilden + texten.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Utan att ta ställning för köp eller inte så känns det positivt med att själva presentationen jobbas på. Det är alltid så deprimerande när samma sekvenser vid förhandlingar, mål och byten etc känns igen från spelet innan.
Eftersom jag inte gillar FUT så är såna saker viktiga för att ens hitta viljan att köpa.