Harry Potter: Quidditch Champions släpps i september
"De skriver dessutom att det i dagsläget inte finns några planer på att inkludera mikrotransaktioner."
I slutet ser man ju hur man får extra skins och +2000 gold coins?
Edit: "Gold can only be earned through in-game progression and cannot be purchased with real-world currency."
"De skriver dessutom att det i dagsläget inte finns några planer på att inkludera mikrotransaktioner."
I slutet ser man ju hur man får extra skins och +2000 gold coins?
Edit: "Gold can only be earned through in-game progression and cannot be purchased with real-world currency."
Det står att man får 2000 gold om man köper deluxe edition. Däremot så tror jag inte på dom iaf.
Tror inte det blir något köp för mig, just Quidditch var inget jag direkt saknade i Hogwarts Legacy, och inget jag ser mig spela som ett helt fristående spel alls.
Blir spännande att se hur de lyckas göra Quidditch kul.
Ja håller med, blir spännande att se hur de gör, jag har känt en viss skepsis sedan jag funderade på saken när Hogwarts Legacy kom. Alla matcher i Quidditch avgörs när sökaren fångar kvicken och det enda denna gör att flyga runt efter den, oavsett vad övrigt som händer i matchen. Det låter inte så interaktivt. Hur ska man bygga ett spel kring det? Vad övriga roller gör i spelet är irrelevant, så länge inte ett av lagen helt utklassar det andra. Reglerna i Quidditch är gjorda för spännande läsning, kanske inte så mycket för att spelas… Hoppas jag har fel och de får till det