Virtual Reality - VR Spelnyheter, tips, mm.

Inaktiv
Skrivet av Mannagryn:

Synd att Grow Up och Grow Home inte fick en uppföljare och till VR. Klart de bästa spelen som gjorts när det gäller höjder, tycker dom är helt i klass med klassiker så som Mario faktiskt(!) Bland de mest underskattade spel som gjorts överlag. Kan dock rekommendera dom med te.x Nvidia 3Dvision som jag spelade dom med. Går ju säkert att spela med Vorpx3D också.

Ska kolla upp Toss! som nån skrev om innan.

Hur är det med Resident Evil 7 på PC, finns det nån bra VR mod? Eller ska man kanske skaffa VR till PS5:an ändå... vet att de moddar som kom till de andra Res Evil spelen fick bra, av de som testade dessa.. inte hängt med vad gäller 7.

Resident evil 7 fungerar perfekt med praydogs vr mod
https://github.com/praydog/REFramework

Kört genom hela spelet i VR utan krångel.
Sidan är lite krånglig kanske att navigera men bara fråga om du stöter på problem som inte tas upp/lätt att hitta i Faq så kan jag se om jag minns

Inaktiv

PSVR2 har fått en prissänkning på $200.
Flera regioner runtom men inte i EU ännu förutom UK.

Varför kan man bara spekulera. Om det är tillfällig REA, prissäkning eller utförsäljning.

Det har iaf visat sig att PSVR2 försäljning ökat med 2000% och bla tagit slut på Amazon (amerikanska gissar jag)

https://www.theshortcut.com/p/exclusive-psvr-2-sales-spike

Medlem
Skrivet av anon_1399:

PSVR2 har fått en prissänkning på $200.
Flera regioner runtom men inte i EU ännu förutom UK.

Varför kan man bara spekulera. Om det är tillfällig REA, prissäkning eller utförsäljning.

Det har iaf visat sig att PSVR2 försäljning ökat med 2000% och bla tagit slut på Amazon (amerikanska gissar jag)

https://www.theshortcut.com/p/exclusive-psvr-2-sales-spike

Men det måste väl på något sätt vara relaterat till den utannonserade Steam-appen och framtida PC-spel?'

EDIT: jag är nog Captain Obvious nu.

signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Inaktiv
Skrivet av demagog:

Men det måste väl på något sätt vara relaterat till den utannonserade Steam-appen och framtida PC-spel?'

EDIT: jag är nog Captain Obvious nu.

Kanske, kanske lagertömning.
Finns inga officiella uttalanden förutom enligt FZ så säger Sony sverige att ingen prissänkning är att vänta här

Medlem

VR-set i Lund efterfrågas för test

Tre av sönernas kompisar har fått Quest 3 och det pratas en del om det här hemma. Jag är försiktigt positiv till VR, men vill gärna få testa. Vår dator har inte tillräckligt med tryck så det det som är aktuellt är PSVR2 alternativt Quest 3. Till saken hör att de andra barnens föräldrar inte spelar och jag tror att Quest blev valet för att barnen "ska röra på sig" (vilket är en helt annan diskussion).

Så, är det någon med Quest 3 och/eller PSVR2 i Lund som skulle kunna låta mig testköra lite? Jag bjuder på fika/glass från Syster Jakobs/vad som passar, och man väljer själv hur det ska göras. Hemma hos dig eller hemma hos oss. Ni behöver inte lämna ifrån er utrustningen på något sätt.

Tacksam för hjälp.

signatur

Inaktiv
Skrivet av demagog:

Tre av sönernas kompisar har fått Quest 3 och det pratas en del om det här hemma. Jag är försiktigt positiv till VR, men vill gärna få testa. Vår dator har inte tillräckligt med tryck så det det som är aktuellt är PSVR2 alternativt Quest 3. Till saken hör att de andra barnens föräldrar inte spelar och jag tror att Quest blev valet för att barnen "ska röra på sig" (vilket är en helt annan diskussion).

Så, är det någon med Quest 3 och/eller PSVR2 i Lund som skulle kunna låta mig testköra lite? Jag bjuder på fika/glass från Syster Jakobs/vad som passar, och man väljer själv hur det ska göras. Hemma hos dig eller hemma hos oss. Ni behöver inte lämna ifrån er utrustningen på något sätt.

Tacksam för hjälp.

Spontant tror jag nog Quest 3 är det du ska satsa på om ditt barn vill spela med sina kompisar.
Det är inte så att spel med MP saknar crossplay mellan Quest 3 och PSVR2 men det finns så otroligt mycket mer på Quest än PSVR2, även sånt som är gratis / early acess, beta osv och risken finns ju att polarna börjar med nått som inte finns till PSVR2. Väldigt lätt att hoppa omkring mellan apparna så att säga och då kanske det vore tråkigt om ditt barn blev utanför alt dom andra avstår testa saker som inte finns på PSVR2.

I september är Meta Connect, där kommer förmodligen den billigare Quest 3S utannonseras om man tycker Quest 3 är för dyr. Man behöver förutom headsetet köpa ett nytt headstrap för den som följer med tycker dom flesta är oskön i längde. Även extra batteri (inbyggt i headstrap eller powerbank i fickan/fast i headstrap med kardborre) för att kunna köra längre än ca 2 timmar.

Medlem
Skrivet av anon_1399:

Spontant tror jag nog Quest 3 är det du ska satsa på om ditt barn vill spela med sina kompisar.

I september är Meta Connect, där kommer förmodligen den billigare Quest 3S

Tack för bra info!

Går det att sätta slipade linser i Questen för att kompensera för synfel? Sönerna är än så länge perfekta exemplar, det är mest mig det är fel på. Jag vet att det går att göra det till PSVR2.

För jag antar att glasögon inte får plats i något av dem.

signatur

Medlem
Skrivet av demagog:

Tack för bra info!

Går det att sätta slipade linser i Questen för att kompensera för synfel? Sönerna är än så länge perfekta exemplar, det är mest mig det är fel på. Jag vet att det går att göra det till PSVR2.

Www.vroptician.com

Medlem
Skrivet av demagog:

Jag har glasögon och det har funkat bra med både Quest 2 och Quest 3. Men glasögonen får såklart inte vara för stora och rent komfortmässigt är det såklart inte helt optimalt. Men det funkar.

Inaktiv
Skrivet av demagog:

Tack för bra info!

Jag har handlat linser till Quest 3 från VRRock och till psvr2 från HonsVR.
Köper du från VRRock kan du prova använda koden macinvr för några % rabatt.
Att använda glasögon i headset går beror lite på vilket typ av glasögon och ansiktsform kanske.
Men det försämrar Fov och riskerar att repa linserna så bättre med kontakt eller slipade linser

Medlem
Skrivet av demagog:

Tacksam för hjälp.

Alltid bra att testa innan man köper. Har själv PSVR2 och är supernöjd och barnen och deras kompisar spelar ofta. Sladden är inget man tänker på så jag ser inte det som något problem.

Har flera vänner som har Quest2 och dessa blev snabbt hyllvärmare tydligen. Har hört att det är/var vanligt med krascher och buggar också.

Tydligen är batteritiden rätt kass också och måste vara jobbig att ha en powerbank hänga och dingla från huvudet.

En annan fördel med PSVR2 är att den använder ssd i ps5 och jag har stoppat i en extra ssd i min och priset är betydligt lägre samt du får bra mycket större ssd jämfört med att uppgradera Quest 3 från 128 till 512. Ca 2700kr för den uppgraderingen och det får Apple att verka billiga när det gäller sånt.

Head strap kabel behövs och vill du koppla til PC så måste du köpa en svindyr meta link kabel också, kanske 2500kr extra för dessa och du är uppe runt 11000kr

Det finns en del Cross plattform spel men väldigt sällan vi spelar tillsammans med andra.

Har man redan en PS5 så rekommenderar jag ett PSVR2 för det är enkelt och startar upp blixtsnabbt och använder PS5ans hårdvara för att köra och lagra spelen på. Har man lite is i magen så skulle jag invänta Black Friday och hoppas på ett riktigt bra pris. Skulle även kolla begagnat PSVR2, men tror att det kan bli sjyssta priser på BF

signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Avstängd

Fördelen med PSVR2 i jämförelse med Quest 3 för PC är väl att den är direktkopplad in i grafikkortet med displayport-kabel.
Bilden i Quest 3 är bara en komprimerad video när man kör PCVR så det finns videoartefakter och man verkar också få sämre prestanda i spelen.

PSVR2 har OLED-skärmar också vilket är bra i VR för man får riktig svart färg och mindre fördröjning och släpspår när man rör runt huvudet.

Medlem
Skrivet av Hujjitutt:

Fördelen med PSVR2 i jämförelse med Quest 3 för PC är väl att den är direktkopplad in i grafikkortet med displayport-kabel.
Bilden i Quest 3 är bara en komprimerad video när man kör PCVR så det finns videoartefakter och man verkar också få sämre prestanda i spelen.

PSVR2 har OLED-skärmar också vilket är bra i VR för man får riktig svart färg och mindre fördröjning och släpspår när man rör runt huvudet.

Precis PSVR2 använder PS5ans hela hårdvara CPU, GPU och SSD och Quest hårdvara är gissningsvis att jämföra med en bra mobiltelefon idag. PSVR2 har dessutom FOV ögon spårning som maxar upplösningen där man tittar.

Spel som GT7 skulle nog inte funka så bra i en Quest3

signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Inaktiv
Skrivet av Crank:

Alltid bra att testa innan man köper. Har själv PSVR2 och är supernöjd och barnen och deras kompisar spelar ofta. Sladden är inget man tänker på så jag ser inte det som något problem.

Har flera vänner som har Quest2 och dessa blev snabbt hyllvärmare tydligen. Har hört att det är/var vanligt med krascher och buggar också.

Tydligen är batteritiden rätt kass också och måste vara jobbig att ha en powerbank hänga och dingla från huvudet.

En annan fördel med PSVR2 är att den använder ssd i ps5 och jag har stoppat i en extra ssd i min och priset är betydligt lägre samt du får bra mycket större ssd jämfört med att uppgradera Quest 3 från 128 till 512. Ca 2700kr för den uppgraderingen och det får Apple att verka billiga när det gäller sånt.

Head strap kabel behövs och vill du koppla til PC så måste du köpa en svindyr meta link kabel också, kanske 2500kr extra för dessa och du är uppe runt 11000kr

Det finns en del Cross plattform spel men väldigt sällan vi spelar tillsammans med andra.

Har man redan en PS5 så rekommenderar jag ett PSVR2 för det är enkelt och startar upp blixtsnabbt och använder PS5ans hårdvara för att köra och lagra spelen på. Har man lite is i magen så skulle jag invänta Black Friday och hoppas på ett riktigt bra pris. Skulle även kolla begagnat PSVR2, men tror att det kan bli sjyssta priser på BF

Man behöver inte köpa Metas svindyra Link kabel för PCVR utan man kan köpa billiagre på tex Amazon.
Populärast är dock att köra trådlöst dvs du kan köra trådlös PCVR precis som om det vore standalone.

Skrivet av Hujjitutt:

Det stämmer att Quest 3 använder komprimerad video oavsett om du kör med kabel eller trådlöst.
Men skulle personligen säga att det är ett icke problem för dom fleata.
Den som skulle störa sig mest är väll sim racers och flygsimmare men personligen stör jag mig inte ens då och jag kör trådlöst.
Men alla är olika känsliga.
För mig så skulle jag säga att muran på PSVR2 är mer synlig än vad artefakter är synlig på Quest 3 trådlöst.
Inget av det stör mig i slutändan

Avstängd
Skrivet av anon_1399:

Det stämmer att Quest 3 använder komprimerad video oavsett om du kör med kabel eller trådlöst.
Men skulle personligen säga att det är ett icke problem för dom fleata.
Den som skulle störa sig mest är väll sim racers och flygsimmare men personligen stör jag mig inte ens då och jag kör trådlöst.
Men alla är olika känsliga.
För mig så skulle jag säga att muran på PSVR2 är mer synlig än vad artefakter är synlig på Quest 3 trådlöst.
Inget av det stör mig i slutändan

Visste inte att PSVR2 har mura. Trodde de hade fixat det med nyare OLED-headsets. Det var ju trist.
Har en Oculus Rift med jättemycket Mura, går att stänga av en grej(SPUD) så att den försvinner men då blir färgerna konstiga.
Men det förstör lite hela grejen med OLED, dock syns det bara när det inte finns så mycket ljus i scenen.

Inaktiv
Skrivet av Hujjitutt:

Visste inte att PSVR2 har mura. Trodde de hade fixat det med nyare OLED-headsets. Det var ju trist.
Har en Oculus Rift med jättemycket Mura, går att stänga av en grej(SPUD) så att den försvinner men då blir färgerna konstiga.
Men det förstör lite hela grejen med OLED, dock syns det bara när det inte finns så mycket ljus i scenen.

Du tänker säkert på MicroOLED som är det nya.
Men det är inte i psvr2

Medlem
Skrivet av Crank:

Håller med. Har man redan PS5 så är PSVR2 i de flesta fall en bättre investering.

REAn som pågår utomlands kan ju komma till EU snart alternativt att det sker något liknande på BF2024. Priset för begagnat är ju också bra nu.

PSVR2 kommer förmodligen också att kunna användas under längre tid än Quest 3 med tanke på att hårdvaran är mycket starkare hos PS5 samt att ögonspårning bör bli standard framöver(i och med Quest 4, skulle jag tro, när väl den nu kommer).

Quest 2 är ju billigare, men den dör säkert ut något år eller två efter att Quest 3 light släpps. Hårdvaran är ju såklart rätt mycket sämre också.

Jag tror att pågående rea kan bero på att Sony vill skapa större spelarbas för 3dje part utvecklare, för att motivera fortsatt stöd. Den "magiska" gränsen för att boosta försäljningen på stor skala tror jag ligger på Ca 4000Kr, eller kanske som högst strax under 4500Kr. Då släpper nog prisångesten som många har.

Medlem
Skrivet av Crank:

Några rättelser här då det var lite väl mycket friheter:

- Quest 2 har en trådlös batteritid på 2-3h vilket är längre än de flesta spelsessioner. Trådat kan du spela hur länge som helst, PSVR2 kan inte köra trådlöst alls. Vill man förlänga den trådlösa speltiden så ska powerbanken inte dingla från huvudet utan agera motvikt fäst bak på headstrapen.

- Quest har enligt Metas mätningar mycket högre användningsgrad än trådbundna headset, så även om många Quest 2 blivit hyllvärmare så gäller det i ännu högre grad PSVR2.

- Det finns ingen egentlig anledning att uppgradera från 128GB till 512GB, behöver man mer för exempelvis film går det att köra med USB-C-sticka. Och prisskillnaden är 1900kr, inte 2700kr.

- Kiwis headstraps är populära och kostar typ 500kr, Link-kabel behövs inte men vill man ha en är tredjeparts mycket billigare.

Medlem
Skrivet av Gesturr:

- Quest 2 har en trådlös batteritid på 2-3h vilket är längre än de flesta spelsessioner. Trådat kan du spela hur länge som helst, PSVR2 kan inte köra trådlöst alls. Vill man förlänga den trådlösa speltiden så ska powerbanken inte dingla från huvudet utan agera motvikt fäst bak på headstrapen.

- Quest har enligt Metas mätningar mycket högre användningsgrad än trådbundna headset, så även om många Quest 2 blivit hyllvärmare så gäller det i ännu högre grad PSVR2.

- Det finns ingen egentlig anledning att uppgradera från 128GB till 512GB, behöver man mer för exempelvis film går det att köra med USB-C-sticka. Och prisskillnaden är 1900kr, inte 2700kr.

- Kiwis headstraps är populära och kostar typ 500kr, Link-kabel behövs inte men vill man ha en är tredjeparts mycket billigare.

Från en som äger både en Quest 2 och PSVR2 så var det fullspäckat med… ”friheter” där, ja.

Medlem

Artefakter i Quests headset stör mig något så fruktansvärt, mindre i "vanliga" spel men det stör, massor i simracing, det var helt omöjligt för mig att använda headsetet för det och jag gick över till Reverb G2 som för mig dessutom var mycket bekvämare som en bonus.

Men oavsett allt så beror det ju väldigt mycket på användningsområde. PSVR 2 för PS5 absolut, Quest 2-3 för friheten och möjligheten att köra båda trådlöst direkt i headsetet eller PCVR trådat/trådlöst och sen de få alternativ som finns som kör enbart trådat till PC om man har en fet PC då, vet inte riktigt just nu men tror Pimax Crystal light känns som ett av de bästa alternativen där och troligtvis vad jag ska hoppa vidare till själv.

PSVR2 på PC verkar ha en del problem enligt de första rapporterna, främst med handkontrollerna och bluetooth, främsta anledningen är USB 3-portar stör bluetooth vilket gör att man får som stutters för handkontrollerna.

Det är ju inte jättekul sen att en så nichad marknad som det är har spel som enbart kommer på en plattform i vissa fall och inte på alla, men det är ju precis som på konsolmarknaden att vänta att sånt sker med aktörer som just Meta med egen plattform så vill man ju att folk köper på deras plattform så dom får en del av kakan också.

Medlem
Skrivet av Gesturr:

Headstrap, Powerbank, USB-kabel lär vara standard ifall du vill använda headsetet mycket. Batteritiden på inbyggda batteriet avtar samtidigt som spelen kräver mer prestanda med tiden också. Den medföljande headstrapen för Quest byts ofta ut på grund av komfort och är väl nästan krav ifall du ska ha powerbank.
Köp av router(lär inte fungera så bra på billig standard router) som är väl utplacerad lär tillkomma ifall du ska använda den med PC.
Klarar man sig verkligen bra på 128GB ifall man inte ska använda den tillsammans med PC?
Är det verkligen bra att spela från en USB-sticka? Det är väl aldrig någon som gör det på en PC i alla fall.
Frågan är ju ifall Quest 3 fortfarande är ett bättre val även fast att man äger PS5 sedan innan.

Och som sagt så är prestandan rätt extremt mycket bättre hos PSVR2. 4ggr högre Tflops plus eyetracking med foveated som verkar ge en rätt stor fördel blir ju en enorm skillnad. Lagringen på PSVR2 är också större, lättare att uppgradera och betydligt snabbare.

Har man PS5 fast ingen PC så är PSVR2 det klart bästa valet. Har man både PS5 och en bra PC så skulle jag förmodligen välja Quest 3 framför PSVR2. Men då ska PCn också ha tillräckligt god prestanda för att kompensera för det man då förlorar i prestanda på grund av att eyetracking foveated rendering saknas.
Med priserna utanför Europa som förhoppningsvis kommer hit framöver samt priset på begagnat marknaden så kostar PSVR2 mellan hälften och två tredjedelar av priset av vad en Quest 3 går på ifall du redan äger en PS5. Sedan så är många betydligt mer bekväma med konsol än PC. Då tillkommer som sagt att livslängden för PSVR2 verkar bli betydligt längre än för Quest 3.

Edit* bör tillägga att digital foundry påstår att Quest 3 har skarpare paneler med mindre eftersläpningar(typ perfekt respons) än PSVR2. Vet inte hur stor skillnad det är eller om det har någon större påverkan på ett stort antal spel, men det är för egen del ett plus för Quest 3 i så fall. Har inte provat detta, så kan inte säga hur viktig feature det är dock.

Medlem

Skulle nog säga att viktigaste aspekten är vad man vill spela. Om ens polare spelar platformsexklusiva multiplayertitlar och man vill spela med dom så blir alla andra tekniska detaljer mindre relevanta för ens val.

Medlem

Half-Life Alyx är nedsatt med 66% (kostar 20euro) för den som inte köpt det ännu.
https://store.steampowered.com/app/546560/HalfLife_Alyx/

Inaktiv
Skrivet av Tiggaren:

Half-Life Alyx är nedsatt med 66% (kostar 20euro) för den som inte köpt det ännu.
https://store.steampowered.com/app/546560/HalfLife_Alyx/

Bra pris och inget nån bör missa.
Men alyx i all ära ingen bör missa Half life 2 vr mod heller. Det är ett av dom bästa vr spelen där ute.
Låt inte "VR Mod" skrämma er, det är inget krångel.
Half life 2 VR Mod är ett eget spel, det skulle kunna vara en officielll vr mode.
Det är därför det fått Valves välsignelse med egen storepage.
Man behöver inte ha original hl2 installerat bara äga det i sitt steam bibliotek.
Då kan man ladda ner vr mod som eget spel och köra

Inaktiv

Enligt Japanska Sony så var PC support nått som PSVR2 designades med från början.
Man ville få det att fungera först ut på PS5.
PSVR2 är fortfarande en av Sonys "Key product" för "Playstation immersivness

Det var nog pc adaptern/steamvr "samtalen" mellan Valve och Sony innan/vid release av PSVR2.
Det handlade om detta inte om Alyx på PSVR2

https://www.playstationlifestyle.net/2024/08/06/psvr-2-pc-not...

Medlem

Enligt folk på Reddit ska man inte behöva PC-adpatern om man har en GPU med VirutalLink: https://www.reddit.com/r/PSVR/comments/1elnihh/cant_test_myse...

Medlem

Till skillnad från VoodooDE så är MRTV väldigt positiv till PSVR2. Tråkigt när någon som har dålig koll får tillgång till tekniken tidigt och lägger ut massa negativitet innan alla andra hinner ut.
VoodooDE som bland annat var tidig med att klaga på bluetooth problem hade rätt många faktafel och väldigt egen subjektiv intryck i sin tidiga recension. Han prisade Quest 3 rätt extremt och menade på sin fördelar/nackdelar lista att PSVR2 knappt hade någon fördel, vilket såklart inte är sant.

Aja, här är MRTVs intryck som var betydligt mer positiv i alla fall:

Personligen så tycker jag att det är tråkigt att dem inte inkluderade alla features även till PC, men annars så tror jag att den ändå är ett kompetent headset även för PC miljö.

Jag hoppas såklart att moddare eller att Sony ger stöd i framtiden. Eyetracking tillexempel kanske inte har utbrett stöd hos utvecklare för PC, vilket kan ha påverkat beslutet.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Till skillnad från VoodooDE så är MRTV väldigt positiv till PSVR2. Tråkigt när någon som har dålig koll får tillgång till tekniken tidigt och lägger ut massa negativitet innan alla andra hinner ut.
VoodooDE som bland annat var tidig med att klaga på bluetooth problem hade rätt många faktafel och väldigt egen subjektiv intryck i sin tidiga recension. Han prisade Quest 3 rätt extremt och menade på sin fördelar/nackdelar lista att PSVR2 knappt hade någon fördel, vilket såklart inte är sant.

https://www.youtube.com/watch?v=23uOVkWAhMo

Personligen så tycker jag att det är tråkigt att dem inte inkluderade alla features även till PC, men annars så tror jag att den ändå är ett kompetent headset även för PC miljö.

Jag hoppas såklart att moddare eller att Sony ger stöd i framtiden. Eyetracking tillexempel kanske inte har utbrett stöd hos utvecklare för PC, vilket kan ha påverkat beslutet.

Fast MRTV hade en en ragebait video för bara några dagar sedan för att Sony inte inkluderade Bluetooth i adaptern.
Jag håller med om att VoodooDE hade konstiga för- och nackdelar listade. Men annars så var han positiv till OLED skärmen och komforten. VoodooDE tekniska problem var han öppen om att det kunde vara hans installation som var felaktiv. Sedan har många andra källor/journalister felciterat och vridit hans påståenden. Det hade varit bättre att vara irriterade på dem.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

https://www.youtube.com/watch?v=23uOVkWAhMo

Ja, många "OMG" och "WOW" i hans andra video THROUGH-THE-LENS med HL Alyx. Sett några andra positiva recensioner där alla tycks gilla färgerna och svärta förstås. Oled FTW.

Skall bli väldigt spännande att få testa.

Medlem
Skrivet av itsnotme:

Fast MRTV hade en en ragebait video för bara några dagar sedan för att Sony inte inkluderade Bluetooth i adaptern.
Jag håller med om att VoodooDE hade konstiga för- och nackdelar listade. Men annars så var han positiv till OLED skärmen och komforten. VoodooDE tekniska problem var han öppen om att det kunde vara hans installation som var felaktiv. Sedan har många andra källor/journalister felciterat och vridit hans påståenden. Det hade varit bättre att vara irriterade på dem.

Jag har inte följt källor/journalister, ända jag fått något intryck ifrån som inte varit från honom själv är Gamertag VR som tvärt om menade att VoodooDE var objektiv och bra, vilket såklart jag inte håller med om.

Min referens annars är denna video som innehåller en väldigt snedvriden bild som verkar mest bygga på fördomar och förminskning av fördelar.
Det klassiska "det finns inga spel" på PSVR2 drar han tillexempel upp.

Skriv svar