Romantik i Mount & Blade: Warband

Medlem
Romantik i Mount & Blade: Warband

Mer blod, mindre kärlek!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

För tusan, om man ska göra ett sådant klipp, ha en kille som kan någorlunda engelska. "Eeehh...eeeeh....eeeeeh....what you call it?" ><

Inaktiv
Skrivet av Petah:

För tusan, om man ska göra ett sådant klipp, ha en kille som kan någorlunda engelska. "Eeehh...eeeeh....eeeeeh....what you call it?" ><

Det är ju skaparen av Mount & Blade. Tycker att det är kul att han sköter snacket med media själv faktiskt även om det kan bli lite jobbigt att höra "Eeeeeh" i varje mening.

Medlem

Tycker det var roligare å se han rodna faktiskt, hans kinder var ju alldeles röda! :3

Medlem

Den enda anledningen till att jag skulle slösa min tid på sådant här romantiskt dravel är om jag kan använda henne i min armé, och då för något mer än bara kanonmat.

Medlem

Undra om polygami funkar....

Skrivet av Petah:

För tusan, om man ska göra ett sådant klipp, ha en kille som kan någorlunda engelska. "Eeehh...eeeeh....eeeeeh....what you call it?" ><

Men lägg av du är ju bara pinsam. Uppför dig som folk för h******.


signatur
Medlem
Skrivet av Petah:

För tusan, om man ska göra ett sådant klipp, ha en kille som kan någorlunda engelska. "Eeehh...eeeeh....eeeeeh....what you call it?" ><

Word. xD

Medlem
Skrivet av Andersson:
Skrivet av Petah:

För tusan, om man ska göra ett sådant klipp, ha en kille som kan någorlunda engelska. "Eeehh...eeeeh....eeeeeh....what you call it?" ><

Det är ju skaparen av Mount & Blade. Tycker att det är kul att han sköter snacket med media själv faktiskt även om det kan bli lite jobbigt att höra "Eeeeeh" i varje mening.

eeeee, jag tappar typ eeeeeeeeeh, bort mig eeeeeeee, när han eeeeeeeeeeeeeh, säger eeeeeeeeeeeh hela tiden eeeeeeeeeeeh.

Medlem

Bara att installera gamla spelet. NU!

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Petah:

För tusan, om man ska göra ett sådant klipp, ha en kille som kan någorlunda engelska. "Eeehh...eeeeh....eeeeeh....what you call it?" ><

Word. xD

word x2

Ge snubben en chans, jag vill se dig vara så säker på din turkiska accent gubben och sen kan du komma tillbaka och whina!


signatur

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.

Varför lägger de inte lite tid på att göra snygg design på menyerna, detta är ju ändå något man ska behöva återkomma till i tid och otid?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Mount & Blade Warband MP Beta är öppen för alla, som har första Mount & Blade.

http://beta.taleworlds.com/download.aspx

tanka ned å installera, när ni startar betan första gången så välj att registrera, använd då eran Mount & Blade serial.

Medlem
Skrivet av 0nyx:
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Petah:

För tusan, om man ska göra ett sådant klipp, ha en kille som kan någorlunda engelska. "Eeehh...eeeeh....eeeeeh....what you call it?" ><

Word. xD

word x2

Ge snubben en chans, jag vill se dig vara så säker på din turkiska accent gubben och sen kan du komma tillbaka och whina!

det var ju inte enbart hans accent, det var ju mera att han ver helt oförbered för en interjuv!
som att intervjua en 2åring

hahaha jag skrattade igenom hela skitet, eeeehh, what is that called.. ? eeehh

haha fy fasiken

Inaktiv
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av Andersson:
Skrivet av Petah:

För tusan, om man ska göra ett sådant klipp, ha en kille som kan någorlunda engelska. "Eeehh...eeeeh....eeeeeh....what you call it?" ><

Det är ju skaparen av Mount & Blade. Tycker att det är kul att han sköter snacket med media själv faktiskt även om det kan bli lite jobbigt att höra "Eeeeeh" i varje mening.

eeeee, jag tappar typ eeeeeeeeeh, bort mig eeeeeeee, när han eeeeeeeeeeeeeh, säger eeeeeeeeeeeh hela tiden eeeeeeeeeeeh.

Sucks to be you.

Medlem
Skrivet av Efraim:

Mount & Blade Warband MP Beta är öppen för alla, som har första Mount & Blade.

http://beta.taleworlds.com/download.aspx

tanka ned å installera, när ni startar betan första gången så välj att registrera, använd då eran Mount & Blade serial.

awesome! Tankar nu tackar så mycket !

Medlem

Varför ha ett fruntimmer på omslaget? Ser ju bara löjligt ut.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

1
Skriv svar