Reanimal är svenska Little Nightmares-utvecklarnas nästa

Robot
Reanimal är svenska Little Nightmares-utvecklarnas nästa
Medlem

Hoppas detta blir minst lika bra som deras tidigare alster.

signatur

“All thinking people are atheists.”

It's not a lake, it's an ocean

Det ser ju typ ut som ett Little Nightmares III. Men det blir kul att testa ändå, hoppas de har slipat på gameplay som aldrig var särskilt bra i Little Nightmares.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Det ser ju typ ut som ett Little Nightmares III. Men det blir kul att testa ändå, hoppas de har slipat på gameplay som aldrig var särskilt bra i Little Nightmares.

Det var lite förutsägbart med alla monster och när de dyker upp och när man kände sig jagad, främst i 2an.

signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X

ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Min SweClockers Profil

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av N3gn4v:

Det var lite förutsägbart med alla monster och när de dyker upp och när man kände sig jagad, främst i 2an.

Jag tyckte att det blev lite för mycket trial and error. Vissa saker gick liksom knappt att klara på första försöket.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Ser exakt likadant ut som LM1 & 2 ju? Ett lite annat tema men same shit annars?

Little Nightmares 1 var ju verkligen bra men tvåan kändes lite same old same old, lite för förutsägbart även om spelet i sig är väl framarbetat. Jag hoppas Reanimal kan komma med något nytt så vi får känna den här lite mer "wow" (rädslan, creepy, etc.) känslan igen som det första Little Nightmares hade, när man inte förväntar sig saker.

Medlem

Jag trodde först detta var Little Nightmares 3 och när båda blev utannonserade på samma show blev jag lite ställd.

Men jag klagar inte då jag är stort fan av denna stil och kommer spela båda. Hade jag behövt välja hade jag dock valt detta. Tarsier ftw

Medlem

Gillade verkligen Little Nightmares 1!! Fastnade inte riktigt för tvåan men dethär ser ju onekligen mysigt ut Kommer spelas!

Medlem

Gillar dessa spelens surrealistiska skräck som fan även om gameplay inte är extremt bra.

signatur

Insert "personbeskrivning" (skryt) här. Låtsas vara nonchalant om det.

1
Skriv svar