Här blir det pew-pew och apkonster – hur ser din spelhelg ut?

Medlem
Medlem

Mysa runt i Lord of the rings Online!

Medlem

Colony ship (PC) CRPG samt Sins of a solar empire 2 (PC) RTS4X.

Medlem

Shapez 2 och Foundry.

Medlem

Black myth wukong sjukt bra

Medlem
The Callisto Protocol

"The Callisto Protocol" som just nu är gratis på Epic Store.

Medlem

Once Human.
Bästa jag lirat på länge.

signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Det ska nötas vidare i Arena breakout infinite, herrejösses vad bra det är! Och äntligen en tarkov utmanare, för ryssar är inget man vill stötta precis.

Medlem

Spelat lite Hollow Knight och Blasphemous på PlayStation+. Lagt 2-3 h på båda spelen. Vill gilla dem men inget av dem klickar med mig riktigt, det är därför jag alternerar.

Ska ge båda en chans till.

Medlem
Skrivet av Dalslandstjuren:

Det ska nötas vidare i Arena breakout infinite, herrejösses vad bra det är! Och äntligen en tarkov utmanare, för ryssar är inget man vill stötta precis.

Om vi nu ska dra alla över en kam så vill man väl inte stötta Kina heller, eller?

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

Håller FORTFARANDE på med Fallout New Vegas och alla dess dlc. 50 timmar in nu

Feel you. Jag håller FORTFARANDE på med Dave The Diver. Slutbossen nu tror jag...
Har hållt på att grinda i flera dagar för att få de bästa uppgraderingarna haha. För odligen helt i onödan, men roligt är det!

Medlem

Tactical Breach Wizards är så fruktansvärt bra! Dunderrekommenderar!

Medlem

Ja man kanske ska skaffa wukong o leka Nicke nyfiken nu när man är klar med flintlock

Medlem

Det blir att fortsätta med AC Mirage. För cirka 10 månader sedan köpte jag en månad med Ubisoft plus för att spela just det spelet men jag avslutade det (spelet) aldrig.

Medlem

Det blir lite Black Myth Wukong

Medlem

Ska se om jag kan traggla mig vidare i AssCreed: Mirage i väntan på Outlaws

Medlem

Half-Life 2: VR Mod.
Ravenholm har aldrig varit roligare

Medlem

Rimworld går hela helgen.

Medlem

Jag skaffade mig Gran Turismo 7 på rea tidigare i veckan. Så jag har köpt, designat och kört bilar. Ska fortsätta med det efter jag tryckt i mig frukost.

Medlem

Såg att det har kommit fler uppdateringar till Cult of the Lamb, så eftersom jag har sålt mitt PS5 så köpte jag det på Steam och började om för... fjärde gången? Har skitkul, verkligen underbart spel.

signatur

Real yakuza use a gamepad.

Medlem

Cyberpunk 2077 resan fortsätter här.

Medlem

Deadlock, valves nya tps moba. Helt beroende, kan inte sluta spela sen jag fick invite för drygt en vecka sedan. Satan så roligt!

Medlem

Spelade äntligen klart handlingen i Red Dead 2, puh! Hade stora problem i inledningen med att det gick så långsamt med långa transportsträckor men fick tipset här i forumet att bara leva westernlivet med allt vad spelet erbjuder och där i tycker jag att storheten med spelet finns. Otroligt maffigt spel men känner(som många andra) att de drar ut på det alldeles för långt och storyn och karaktärerna är i mitt tycke inte särskilt bra.
Tycker även att det var alldeles för lätt att missa sidouppdrag i spelet då de ibland plötsligt dök upp och försvann lika fort.
Glad att kunna lägga undan det och även om vissa saker fortfarande lockar med spelet så behöver jag spela annat nu, vet dock inte riktigt vad.
Kör en daglig sträcka i GT7, det är fantastiskt även om belöningssystemet är det sämsta som skådats.

Medlem

Varvar Darktide med att bygga vidare på mina Khorne Berzerkers

Medlem

Mycket Overwatch 2 på senaste. Försöker även komma i gång med Factorio, men det blir aldrig av.

Ambassadör
Xbox

Blev mer Tomb Raider: Definitive Edition! Lite Lara Croft är aldrig dumt.

signatur

Jump in.

Medlem

STAR WARS: Outlaws släpps dock inte tidigt nästa vecka som ni skrev. Utan sent, Fredag den 30 augusti.

Ser extremt mycket fram emot detta lir. Sjukt pris även för det fysiska exemplaret dock. De tar hela 799:- för det överallt.

Trodde de nöjde sig med 100 kronor i höjning på spelen men detta är nu 200 kr mer mot vad spelen kostade i förra generationen och första åren på denna generation.

Sinnessjuka priset. Vettefan hur jag ska göra då jag tidigare sagt att mitt tak ligger på 699-700 spänn men detta spel är jag väldigt sugen på...

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

STAR WARS: Outlaws släpps dock inte tidigt nästa vecka som ni skrev. Utan sent, Fredag den 30 augusti.

Köper du deras mellersta version kan du spela det redan imorgon, tisdag. Knappast värt 1400, but still.

Skrivet av Broshimitsu:

Om vi nu ska dra alla över en kam så vill man väl inte stötta Kina heller, eller?

Skillnaden är att ABI är free to play. Medan du behöver skita ut upp mot 2000 spänn till Ryssland för att lira Tarkov.. En jäkla skillnad.

12
Skriv svar