Ilskna skägg i pc-släpptrailern för God of War: Ragnarök
Märkligt kräva Playstation Network när första God of War inte kräver det.
Datan, det är vad Sony vill ha.
Nice.
Var inte så länge sen jag körde God of war, så ska bli kul med fortsättningen.
Men väntar på en bra REA
Spelade det första på PS4 och tyckte det var sjukt bra men har fortfarande inte spelat Ragnarök. Väntar på en vettig REA jag med, fortfarande ^^.
Spelade ut GoW: Ragnarök till PlayStation 5 i förrgår och det var värt varenda krona. Fantastiskt bra spel. Utsökt grafik och olika världar att besöka. Grym story även. SONY Santa Monica Studio är sjukt talangfulla. Hoppas Kratos får besöka Sydamerika mytologi i nästa spel. Vore fränt..
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Möjlighet till datamining. Det är det enda.
Tidigare var det bara online spel som krävde det. Efter incidenten med Helldivers så valde Sony att vara konsekventa och ha kontokrav på alla spel för att undvika samma problem igen.
Ska ta mig igenom detta så småningom, har väl läst lite blandad kritik, en del älskar det, andra tycker det är OK.
Får se om man inhandlar det nu eller inväntar någon rea, har lite annat som liras just nu ändå så, men kan nog vara mysigt att lira under höst/vintern.
The more I practice, the luckier I get.