Rykte: Rocksteady gör nytt Batman efter Suicide Squad-fiaskot
Syftade på denna: Batman: The Animated Series
Ruggigt bra serie. Såg igenom den här om året!
Fast om du inte gör som de säger så försöker de cancela dig:
ett falskt rykte some har blivit debunked flera gånger
ett falskt rykte some har blivit debunked flera gånger
Säger hon inte det som sägs i videon?
Säger hon inte det som sägs i videon?
nej hon sa inte att hon skulle "cancela" dom. hon sa ska skrämma dom om vad som kan hända om dom inte lyssnar på dom. vilket kan betyda extremet mycket och inte bara att dom ska "cancela" dom
nej hon sa inte att hon skulle "cancela" dom. hon sa ska skrämma dom om vad som kan hända om dom inte lyssnar på dom. vilket kan betyda extremet mycket och inte bara att dom ska "cancela" dom
Haha ah sure. De ska bara skrämma upp dom lite.
Är väl det spel "journalister" också gör när de konstant skriver smutskastnings artiklar om spel som wukong och spacemarine 2 för att de inte anlitar konsultföretag som sbi.
Fast om du inte gör som de säger så försöker de cancela dig:
Suck. Nej. Det saknas en massa kontext här.
Det är GDC, den störta konferencen för spelutveckling i världen. Ingen skulle ha ett talk och säga endast det du menar.
Drevet mot Sweet Baby Inc (eller DEI i allmänhet) är så jävla töntigt.
Alltså, Suicide Squad är ju rätt långt i från Batman sett till typ allt...vet inte varför man ens skulle jämföra de två bara för att de utspelar sig i samma universum. Jag växte upp med Batman...Suicide Squad var nåt jag först hörde talas om när den första filmen släpptes...inte riktigt samma lore och känsla för de två där va?
Det är inte långt ifrån Rocksteady's Batman. Det är lix deras Batman Suicide Squad försöker döda. Det är därför vi jämför med deras tidigare spel. Vilket också händer hela tiden med andra spel studior att man jämför deras tidigare spel så varför inte Rocksteady's.
Varför försvara Rocksteady när de har gjort ett skitspel? Det här händer nästan bara inom spelindustrin. Om du blivit illa bemött eller ätit något som smakar skit på en resturang går du tillbaka dit då?
Måste ett Aquaman-spel bli en dunderhit bara för att Batman blev det? Skulle ett sådant spel göras och det inte blir en hit så vet man ju tydligen i alla fall vart man ska rikta skulden.
Ja? Om Rocksteady gjort spelet och det inte blir en hit så är det väl full rimligt att rikta skulden åt deras håll? Jag förstår inte vad det är du försöker säga eller försvarar du dem bara för att sbi är inblandade?
[quote postid="4554790" userid="101867" name="Barkbiten"]
Det är inte långt ifrån Rocksteady's Batman. Det är lix deras Batman Suicide Squad försöker döda. Det är därför vi jämför med deras tidigare spel. Vilket också händer hela tiden med andra spel studior att man jämför deras tidigare spel så varför inte Rocksteady's.
Varför försvara Rocksteady när de har gjort ett skitspel? Det här händer nästan bara inom spelindustrin. Om du blivit illa bemött eller ätit något som smakar skit på en resturang går du tillbaka dit då?
Jag ser att du missar poängen här. Jag växte upp med Batman och skulle gärna spela ett spel med en karaktär jag läst löjligt många serietidningar, sett serier och filmer om sedan jag var liten. Jag sa ju att jag inte ens hört talas om Suicide Squad innan filmerna släpptes...varför skulle jag känna att jag skulle vilja spela deras spel bara för att de utvecklas av Rocksteady? Samma med Aquaman, som var ett exempel på en annan karaktär som är helt ointressant för mig...även om jag känner till fiskmannen i fråga.

Ja? Om Rocksteady gjort spelet och det inte blir en hit så är det väl full rimligt att rikta skulden åt deras håll? Jag förstår inte vad det är du försöker säga eller försvarar du dem bara för att sbi är inblandade?
Nej, varför skulle det vara det? Ifall spelet, game play, story, grafik och allt som gör ett spel till ett spel var dåligt så kan jag lägga skuld på utvecklaren för att de gjort ett dåligt spel, men inte för att folk avstår från att köpa det. Möjligen kan man väl då skuldbelägga (om det är så jäkla viktigt att ha en syndabock) den som tyckte det var en bra idé att göra ett spel på Suicide Squad.
Vad SBI har med spelet att göra är ju hyfsat ointressant då jag är övertygad om att vad det än gjort för spelet är en fis i rymden, men att många tycker det är kul att hata och försöker bygga en kycklingfabrik av en hönsfjäder.