Medlem
Skrivet av Shadee:

10 490:- blev det alltså.

Dock så innehåller 30th versionen för 14500Kr bland annat Dualsense Edge och fot:

Förpackningen innehåller
- Limited Edition PS5 Pro-konsol
- Limited Edition DualSense Edge trådlös handkontroll
- Limited Edition DualSense trådlös handkontroll
- Limited Edition DualSense Charging Station
- Konsolskydd i begränsad upplaga för DiscDrive
- Vertikalt stativ i begränsad upplaga
- 2TB SSD
- 2 horisontella ståfötter
- HDMI-kabel
- USB-kabel
- Nätsladd
- Original PlayStation-kontrollerliknande kabelkontakthölje
- 4 PlayStation Shapes buntband
- PlayStation-dekal
- PlayStation-affisch i begränsad upplaga
- PlayStation gem
- Tryckt material
- ASTROs PLAYROOM (förinstallerat spel)

Testpilot

Gick åt snabbt den där. Kikade in på Elgiganten precis när länken postades här i tråden och då var den slut

Inet har fortfarande kontroller och dual sense kontroller i lager. Jag köpte en vanlig för 999:-

Skribent

Fick en 30th Anniversary Edition från Elgiganten.

signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Testpilot

Power kör utlottning om vem/vilka som ska få köpa en 30th edition.

https://www.power.se/gaming/playstation/playstation-konsoler/...

Medlem

Inte oväntat sålde 30th slut direkt.
Lite fult att lägga upp den typ 10:07 - 10:08 😅

Testpilot

Slimvarianten av 30th edition går att köpa fortfarande för den som vill.
https://www.elgiganten.se/product/gaming/spelkonsoler-tillbeh...

Medlem

Kliade rejält i fingret, det var nära eftersom jag blev så putt över at Rangarök releasen på PC är så trasig och TLOU2 fortfarande lyser med sin frånvaro men blir att spara till 50xx kort till datorn istället.. You almost got me Sony!

Medlem

Visste att det skulle bli högt men 10.490:- utan skivläsare och ställ? Nej tack!

Medlem

Fick en 30th Anniversary Edition från Elgiganten härligt.

Medlem

Hade jag fått tag på en 30th anniversary edition hade jag kunnat bortse från det usla värdet men jag kan inte rättfärdiga ett köp av en vanlig pro när jag har en pc som utklassar pro flera gånger om.

Medlem
Skärm till PS5 Pro

Jag överväger att köpa en PS5 Pro och behöver en ny skärm som kan maximera konsolens prestanda. Hur viktigt är de med skärmen och vad bör jag prioritera när det gäller specifikationer? Jag skulle uppskatta förslag på skärmar som uppfyller dessa krav. Tack!

Medlem

Blev köp av en vanlig PRO. Priset känns i styvaste laget då jag också behöver en skivläsare men rättfärdigar kostnaden med att detta är min enda hobby.

Testpilot

Blev ingen 30th edition för mig, funderar fortfarande på om jag ska boka en vanlig Pro eller inte

Medlem
Skrivet av P2daO:

Blev köp av en vanlig PRO. Priset känns i styvaste laget då jag också behöver en skivläsare men rättfärdigar kostnaden med att detta är min enda hobby.

Grattis! Skivläsaren kan man alltid köpa senare så känns det inte lika mycket

dyb
Medlem

uselt, 30th PRO dök inte ens upp på elgiganten när jag refreshade sidan, bara den vanliga standard. den dök upp till slut helt random men då var den redan "låst" , även om "lägg till kundkorgen" dök upp. Webhallens produktsida ville heller inte dyka upp, när den väl dök upp var den redan borta. Power har utlottning, känns hopplöst

edit: jag får inget sms från Power, belastade servrar? har ngn fått sms? jag kan inte regga mitt nummer igen för det står jag har redan deltagit

Medlem

Blev utslängd från webhallen när betalningen skulle ske och sen var den fullbokad.

Fick beställt och betalt en standard PS5 Pro på Elgiganten istället.

Medlem
Skrivet av StoffeQZ:

Jag överväger att köpa en PS5 Pro och behöver en ny skärm som kan maximera konsolens prestanda. Hur viktigt är de med skärmen och vad bör jag prioritera när det gäller specifikationer? Jag skulle uppskatta förslag på skärmar som uppfyller dessa krav. Tack!

"Datorskärm" eller TV, vilken storlek?

120Hz och VRR är viktigt i alla fall.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Blev ingen 30th edition för mig, funderar fortfarande på om jag ska boka en vanlig Pro eller inte

Hade definitivt bokat nu när du ändå är här. Du kan alltid avboka senare om du ångrar dig.

dyb
Medlem

Fick Inet inga konsoller alls ? eller har det redan varit uppe och försvunnit ?

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

Fick en 30th Anniversary Edition från Elgiganten.

Vad fick du betala?

Skribent
Skrivet av V5er:

Vad fick du betala?

14 490. =(

signatur

Skribent
Skrivet av dyb:

Fick Inet inga konsoller alls ? eller har det redan varit uppe och försvunnit ?

De hade. Men försvann fort.

signatur

Testpilot
Skrivet av dyb:

uselt, 30th PRO dök inte ens upp på elgiganten när jag refreshade sidan, bara den vanliga standard. den dök upp till slut helt random men då var den redan "låst" , även om "lägg till kundkorgen" dök upp. Webhallens produktsida ville heller inte dyka upp, när den väl dök upp var den redan borta. Power har utlottning, känns hopplöst

edit: jag får inget sms från Power, belastade servrar? har ngn fått sms? jag kan inte regga mitt nummer igen för det står jag har redan deltagit

Inget SMS här än heller. Jag var inne på Elgiganten och kunde trycka på knappen, men gick inte att få ner produkten i varukorgen.

Skrivet av strangelove:

Hade definitivt bokat nu när du ändå är här. Du kan alltid avboka senare om du ångrar dig.

Ja, det låter ju som en bra taktik. 🤔
Har ju redan beställt en 30th edition handkontroll, men har ingen konsol ännu.

edit: Blev en vanlig Pro från Elgiganten. Hämta i butik. Litar inte på att den inte "försvinner" i hanteringen på vägen. En dag senare, med spelar ingen betydelse tycker jag.

Testpilot
Skrivet av Mike Stranéus:

De hade. Men försvann fort.

Måste ha varit sekunder i sådana fall. Jag hann inte se varken vanliga eller 30th edition på sidan.
Ser ju vanliga Pro nu, men den går inte att lägga i korgen.

dyb
Medlem

hade dom? kan inte varit länge, herregud.

Medlem

Betydligt mera sug efter konsolen än vad jag hade trott innan.

Testpilot

Nu vill jag bara se att det snart inte går att boka nå mer från Elgiganten, så man vet att de inte tar in 45 000 ordrar men har 38 konsoler att skicka ut...

Medlem
Skrivet av V5er:

Betydligt mera sug efter konsolen än vad jag hade trott innan.

Antagligen väldigt begränsat antal tillgängligt.
Får det att se bättre ut för Sony än vad det nödvändigtvis behöver vara.

Testpilot

Utlottning på Komplett också, men förstår inte riktigt hur man anmäler sig.

https://www.komplett.se/product/1314319/gaming/playstation/pl...

Skribent
Skrivet av Shadee:

Nu vill jag bara se att det snart inte går att boka nå mer från Elgiganten, så man vet att de inte tar in 45 000 ordrar men har 38 konsoler att skicka ut...

Jag fick en bekräftad beställning. Polarens beställning står fortfarande som beställning kontrolleras...

signatur

Skriv svar