God of War Ragnarök-mod tar bort 2500 pusselförstörande kommentarer
Kanske kan modda bort Atreus delar helt eller delvis.
Största anledningen till att jag inte vill spela igenom det igen.
100% detta. Det var de tråkigaste delarna i Ragnarok. God of War 2018 var ett bättre spel generellt tycker jag med mycket bättre story.
Den som vet vet.
Kanske kan modda bort Atreus delar helt eller delvis.
Största anledningen till att jag inte vill spela igenom det igen.
100% detta. Det var de tråkigaste delarna i Ragnarok. God of War 2018 var ett bättre spel generellt tycker jag med mycket bättre story.
Håller med. Jag tyckte överlag att Ragnarok var typ 10 timmar för långt för sitt eget bästa, och en hel del av den tiden var nog Atreus kapitel. De dödade pacingen helt. GoW 2018 har jag kört igenom tre gånger, Ragnarok har jag klarat en gång och känner inte att jag behöver mer.
H-How can she slap, kupo!?
Borde ha funnits i options att man skulle kunna stänga av hints. Väldigt konstigt att utvecklare utav så pass påkostade spel missar basala funktioner såsom dessa. 🤔
Dom vill att det ska vara med, därmed basta. Vill man ha det svårt får man spel FromSoft-spel.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Bra. Begriper inte hur de tänkte när de var så snabba i spelet att spoila pussel. Hände mig flera ggr att skitungen Atreus började å babbla om vart man skulle ta vägen medans jag fortfarande sökte efter kistor och loot så jag hade inte ens börjat titta på det han började prata om.
Var så jäkla störande rent utsagt och kändes som det var någon som aldrig varit ansvarig för ett spel innan som höll i tyglarna.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Bra. Begriper inte hur de tänkte när de var så snabba i spelet att spoila pussel. Hände mig flera ggr att skitungen Atreus började , så babbla om vart man skulle ta vägen medans jag fortfarande sökte efter kistor och loot så jag hade inte ens börjat titta på det han började prata om.
Var så jäkla störande rent utsagt och kändes som det var någon som aldrig varit ansvarig för ett spel innan som höll i tyglarna.
Läste en intervju där de förklarade det. Tydligen så ledsnade delar av fokusgrupperna när de inte fick svaren på en gång eller var tvungna att tänka en halv sekund. Sen var utvecklarna rädda för att folk skulle fastna och sluta ha kul… känns som alla dessa hints är för folk med TikTok hjärnor som inte kan koncentrera sig ordentligt. Blir som vanligt, ska det passa alla tummar man på kvalitén.
Gud vad bra.
Önskar att skaparna lagt in en toggle.
Hints : Normal - Slow - Off
Där slow väntar tills man faktiskt spelat en minut eller två
Det optionaval jag saknar mest i hela spelhistorien dock är att stänga av Telltale Games "X will remeber this".
Jag vill inte se det! Så jäkla "immersionsbrytande". Så resten av dialogen spelade ingen roll eg, men sista valet KOMMER dyka upp igen.
Hahaha den "dolda" delen av bilden ovan på Atreus som man ser ifall man klickar upp bilden i fullskärm fick mig att nästan skratta högt här på jobbet
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: Corsair Vengeance RGB 64GB 6400mhz
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2, Sonos Sub Mini.
VR: Meta Quest Pro
Läste en intervju där de förklarade det. Tydligen så ledsnade delar av fokusgrupperna när de inte fick svaren på en gång eller var tvungna att tänka en halv sekund. Sen var utvecklarna rädda för att folk skulle fastna och sluta ha kul… känns som alla dessa hints är för folk med TikTok hjärnor som inte kan koncentrera sig ordentligt. Blir som vanligt, ska det passa alla tummar man på kvalitén.
Fair enough men lägg det som möjlighet att sätta av och på under options alternativt som det nu finns möjlighet i Silent Hill 2 remaken man kan gå in och ställa in svårighetsgraden på pussel specifikt för de som absolut har noll intresse att ta itu med sådant.
Smart drag av utvecklaren.
Jag fann det rent bedrövligt att Atreus många ggr spoilade saker för mig när jag inte ens fått chansen o ens ta en kik haha.
Var sanslöst när man kunde stå och öppna en kista o mitt i allt började ungen säga åt mig vad jag skulle göra lite längre fram. Det var absolut inte kul för min del haha
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.