Lanseringstrailern för Indiana Jones and the Great Circle är här

Robot
Lanseringstrailern för Indiana Jones and the Great Circle är här
Medlem

Inte en särskilt spännande lanseringstrailer måste jag nog säga, såg lite stelt ut också, får se hur det där blir...

Edit: Tittat på den där ett par ggr nu, varje gång jag tittat har jag glömt vad som hände förra gången jag tittade. Till och med PR-materialet som just nu rullas ut av Civ7 minns man bättre. Vilken konstig trailer, som att någon som sovit dåligt har gjort den eller så?

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Fragtjuv

Jag ser fram emot att testa det på måndag hoppas att det kommer att passa mig! Indiana Jones är en av mina favoritkaraktärer och jag har längtat efter ett spel med honom!

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem

Ser grymt ut! Jag tycker att dom har fångat Indiana Jones känslan, ljudet sitter, atmosfären är där, musiken från John Williams som man älskar från filmerna är där...nu vill man bara börja.

Medlem

Hoppas verkligen att de levererar med detta. Alltid kul med mer Indiana Jones!

"Snakes.... Why'd it have to be snakes...?"

Medlem

Otroligt vad dom lyckats med hypen för detta spelet.

9e december kan inte komma snart nog 🤤

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Inte en särskilt spännande lanseringstrailer måste jag nog säga, såg lite stelt ut också, får se hur det där blir...

Edit: Tittat på den där ett par ggr nu, varje gång jag tittat har jag glömt vad som hände förra gången jag tittade. Till och med PR-materialet som just nu rullas ut av Civ7 minns man bättre. Vilken konstig trailer, som att någon som sovit dåligt har gjort den eller så?

Håller med, hela spelet verkar rätt intetsägande och stelare än min gammel mormor innan hon steloperarade sig. Hoppas verkligen att det är en gnutta roligt ens så det inte blir ett nytt Outlaws och Avatar spel vilket är stor risk.

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Lite illavarslande att inga recensioner får gå ut innan spelet är tillgängligt via early access?

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Lite illavarslande att inga recensioner får gå ut innan spelet är tillgängligt via early access?

Nja inte om det gäller bara före early access, hade det varit så att inga recensioner fick komma ut före den "riktiga" releasen hade jag kanske höjt lite på ögonbrynen eller om recensenter inte ens fått någon nyckel före release.

Medlem

Jag är så peppad, Indy är en av min barndoms hjältar och att få spela som honom i ett Uppsala-gjort spel är helt fantastiskt. Jag bryr mig mycket mer om känslan än grafik och shaders i spel och här sitter känslan som en smäck

signatur

War, War never changes...

Medlem
Skrivet av blackidus:

Nja inte om det gäller bara före early access, hade det varit så att inga recensioner fick komma ut före den "riktiga" releasen hade jag kanske höjt lite på ögonbrynen eller om recensenter inte ens fått någon nyckel före release.

Samtidigt är det bara tre dagar som skiljer och folk som köper early access borde också få veta vad recensenter tycker innan släppet kan jag tycka.

Om det inte är för att säkerställa att så många som möjligt köper early access utan vetskap, vad är då anledningen till att recensionerna inte får gå ut innan?

Kanske inte lika oroväckande som vid faktisk release men inte något jag ser som positivt för konsumenterna iallafall.

Medlem

PEPP! Får se om jag dyker in redan i helgen eller väntar till måndag. Ska iväg nästa vecka så det kliar lite att få prova det innan jag drar.

Skrivet av jeppe109:

Recensionerna får väl släppas 5e och early access är 6e, så det är dagen innan (eller lurar tidszonerna mig?). Tycker det låter vettigt.

Skrivet av jeppe109:

Om det inte är för att säkerställa att så många som möjligt köper early access utan vetskap, vad är då anledningen till att recensionerna inte får gå ut innan?

Ofta är det ju att de skickar ut review-koder något visst datum och vill att recensenterna ska ha tid på sig att testa spelet och inte bara slänga ut en kort review baserat på tutorial för att vara först. Så länge recensionerna släpps innan spelet tycker jag det är bra, röd flagg för mig är när review-koderna inte kommer i tid eller när recensionerna inte får släppas innan spelet.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Recensionerna får väl släppas 5e och early access är 6e, så det är dagen innan (eller lurar tidszonerna mig?). Tycker det låter vettigt.

Kanske var min källa som var opålitlig eller så är det som du skriver kanske en följd av skillnad i tidszon.
Kollade bara snabbt på X och såg följande:

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Kanske var min källa som var opålitlig.
Kollade bara snabbt på X och såg följande:
<Uppladdad bildlänk>

Ah, det var nog jag som var lurad av tidszonerna. Men då verkar recensionerna få släppas 01 på natten den 6e här då vilket nog är samtidigt som early access. Man kan ju dock fortfarande läsa recensionerna under dagen och köpa early access efter jobbet om man vill ha det. Men visst, de som vill hänga på låset hinner inte läsa recensioner då.

Medlem

Pepp på detta, ser ju dömysigt ut

1
Skriv svar