Steam Replay – ditt 2024 med Steam
Ny dag, ny "wrapped". Japp, dom duggar tätt. Vi har hunnit avverka Xbox och Playstation, och turen har kommit till Steam. Steam Replay hette Steam Replay 2022, men var i fjol Steam Year in Review, men är i år Steam Replay (igen). Nåväl. Principen är densamma. Här hittar du din sammanställning.
Ta reda på hur många spel du kört, vilka, när och hur detta kan jämföras med fjolåret. Grafer och sånt skoj.
För egen del har det blivit ganska lite pc-spelande i år. Min dator börjar bli till åren (vilket jag borde lösa, ärligt talat). Även Steam Decken har glömts bort litegrann (31 % av speltiden, medan pc:n stod för 69 %). Men klart är att Steam fortsatt är min sociala spelplattform. Kört Raft, Phasmophobia och Overcooked 2 med mitt gäng (gissar att Overcooked 2 stod för 90 % av speltiden i fjol?). Final Fantasy IX körde jag på Decken, i väntan på FFVII Rebirth. Det var mysigt!
Hur ser ditt Steam-år ut?
En Bamseponny av folket

Om THE FINALS fortsätter på samma spår som just nu kommer % överstiga 50% nästa år!
Ett annat "skrämmande" data var min streak på 40 dagar mellan 1 Augusti och 10 September.... Minns att det var perioden när man försökte nå Emerald och Diamond på The finals
AMD Ryzen 7 9800X3D, Sapphire Pulse RX 9070 XT, MSI MAG B650 TOMAHAWK, DDR5 32GB 6000MHz
Märks att jag knappt använder Steam, utan nästan helt uteslutande GOG (Galaxy).
Mycket BG3 även i år, för att få klart alla achievements

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Snart 50, still a gamer ...
https://www.youtube.com/@seventy5plays
Gilla, prenumerera och dela - om du vill