Steam Replay – ditt 2024 med Steam

Redaktör
Ponny
Steam Replay – ditt 2024 med Steam

Ny dag, ny "wrapped". Japp, dom duggar tätt. Vi har hunnit avverka Xbox och Playstation, och turen har kommit till Steam. Steam Replay hette Steam Replay 2022, men var i fjol Steam Year in Review, men är i år Steam Replay (igen). Nåväl. Principen är densamma. Här hittar du din sammanställning.

Ta reda på hur många spel du kört, vilka, när och hur detta kan jämföras med fjolåret. Grafer och sånt skoj.

För egen del har det blivit ganska lite pc-spelande i år. Min dator börjar bli till åren (vilket jag borde lösa, ärligt talat). Även Steam Decken har glömts bort litegrann (31 % av speltiden, medan pc:n stod för 69 %). Men klart är att Steam fortsatt är min sociala spelplattform. Kört Raft, Phasmophobia och Overcooked 2 med mitt gäng (gissar att Overcooked 2 stod för 90 % av speltiden i fjol?). Final Fantasy IX körde jag på Decken, i väntan på FFVII Rebirth. Det var mysigt!

Hur ser ditt Steam-år ut?

signatur

En Bamseponny av folket

Testpilot
Medlem

Tur att antal timmar inte visas. 😁

signatur

Ryzen 7 5700X3D | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S | 32GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Medlem

signatur

Life is kickin'

Medlem

Om THE FINALS fortsätter på samma spår som just nu kommer % överstiga 50% nästa år!

Ett annat "skrämmande" data var min streak på 40 dagar mellan 1 Augusti och 10 September.... Minns att det var perioden när man försökte nå Emerald och Diamond på The finals

signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D, Sapphire Pulse RX 9070 XT, MSI MAG B650 TOMAHAWK, DDR5 32GB 6000MHz

Medlem

Extremt lite Steam spelande detta året.

Xbox appen användes säkert 20 gånger mer.

Medlem

Mest spelande på PS5 och Switch men några timmar fick man allt rasta sin datamaskin även detta året!

signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Geeks Gaming

Var ett lite ”off steam”-år i år med mycket spel på gamepass och annat

Medlem

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Medlem
Medlem

Blev en del gaming i år för mig..

Medlem
Medlem
Medlem

Stray
In 2024 you realized that cats are better than people.

Hell yeah!

Edit: Har jag iofs vetat länge

signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Medlem

signatur

| R7 5700x3D | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Kingston 2x16GB @ 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 4070 Ti Super | Kingston NVMe 512GB + 1TB + 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem
Medlem

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

ELF
Medlem

Märks att jag knappt använder Steam, utan nästan helt uteslutande GOG (Galaxy).

signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2025? Ha pyttsan.

Medlem

Mycket BG3 även i år, för att få klart alla achievements

signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

"startat" 9 spel och alla utom ett är flera år gammalt

Medlem

signatur

The Cold is my teacher! ❄

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

signatur

I drank what?

Medlem
Medlem

signatur

Eh is pretty cool guy!

Medlem

signatur

Snart 50, still a gamer ...
https://www.youtube.com/@seventy5plays
Gilla, prenumerera och dela - om du vill

Medlem

Edit: Your Longest Daily Streak: 255 o.o;;

Medlem

Är nöjd med mitt spelår.

Mycket tack vare Steam Deck, och MacOS fick till och med vara på ett hörn 😅

Blev en del peka-och-klicka spel, igen tack vare Steam Deck som är en ypperlig maskin för de spelen.

Medlem

Jag kan konstatera att PCn dominerar här hemma. Den enda månad jag spelat lite PC var då Nintendo Switch och Zelda tears of kingdom tog över.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

12
Skriv svar