Vinn biljetter till Monster Jam Showdown!

Robot
Vinn biljetter till Monster Jam Showdown!
Medlem

Kul tävling! Hoppas man lyckas nypa biljetter

Medlem

Har aldrig vart på Monster Jam, hadde vart kul att få uppleva för första gången.

signatur

PEACE✌️

Redaktör
Skrivet av Geijmer:

Har aldrig vart på Monster Jam, hadde vart kul att få uppleva för första gången.

Samma här. Fredrik och jag funderade kring hur mycket såna här feta bilar egentligen hinner åstadkomma på den korta sträckan innan det är dags att bromsa. Sen insåg vi att eventet är i Strawberry/Friends, inte Avicii/Globen som vi först fick för oss. Vi borde nog också gå för att lära oss...

signatur
Medlem

Skulle vara perfekt födelsedags present till min yngsta grabb på fyra år! Han fyller den 9e feb, dvs dagen efter!

signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem

Rolig tävling, det vore en dröm att ta med familjen.

Medlem

Vore grymt kul att ta med familjen på det här! Har varit en gång med lillebror, nu har man en grabb på 5 år som skulle älska det.

(P.S mitt svar 10-6st biljetter är alltså 10 minus 6 )

Medlem

Barnbarnet som snart fyller 9 har nog iofs. Ett lite osunt förhållande till monstertrucks, tror han har runt 130-150 varianter i sin samling nu, jag är ju pinsam som inte ver att det finns flera versioner av tex. Gravedigger. Men +på att han lärt sig en del engelska i sitt intresse 😀

Medlem

Både jag och ungarna gillar dessa monster. Adrenalinkick deluxe detta evenemang antagligen 😁

Medlem

Kul, såg detta för 30 år sen på globen senast 😅

1
Skriv svar