Köp FZ-prylar! Kaffemugg, tshirt, mobilskal...
Ni verkar gilla svarta kläder!
Mer färg åt folket
Once you go black you never go back som de säger.
Tänker du betalt som betalt i en skjorta?
Då kan man verkligen säga att det kommer kosta skjortan.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Lägger en önskan och förhoppning på skal till Samsung också, för det är ett tvärsnyggt skal!
Sweclockers har samsung skal,
(samma sida)
Såg oxå trevligt ut i tryck
Blev ett köp på FZ ryggsäcken.
Gigabyte B550 Gaming X V2 - AMD Ryzen 5 5600X - Corsair Hydro H100x - Kingston Fury Renegade 32GB DDR4 3600 Mhz - Kingston Renegade Fury 4TB - Kingston KC2500 2TB - Corsair RM750 - Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC 2.0 - Windows 11 Pro
Vart är Efsta våran gud?? Jag blev lovad Efsta merch för flera år sedan!
Håller med! En Efsta-tshirt är ett måste.
Hur många skjortor har ni krängt hittills då?
Den var minst sagt djärv!
Exakt 0 stycken! Den första som beställer får 500 kr i presentkort, en av få produkter vi inte tog in ett prov på så behövs en kvalitets- och coolhetskoll! Den där på Beach 2025 eller Gamescom 2025, wow.
Exakt 0 stycken! Den första som beställer får 500 kr i presentkort, en av få produkter vi inte tog in ett prov på så behövs en kvalitets- och coolhetskoll! Den där på Beach 2025 eller Gamescom 2025, wow.
Nu beställde jag en!
Blev kär i den när jag såg den men kände att ”Nää, jag är ingen skjortkille ändå…”
Så nu blev det YOLO helt enkelt!
Bara för det så var jag nog säkert inte ens först med det 😅
Halo kompis!
Blev ett köp på FZ ryggsäcken.
Kul! Håller ett öga på den ordern och du får gärna höra av dig kring hur den blev och om du är nöjd!
Nu beställde jag en!
Blev kär i den när jag såg den men kände att ”Nää, jag är ingen skjortkille ändå…”
Så nu blev det YOLO helt enkelt!
Bara för det så var jag nog säkert inte ens först med det 😅
Bra gjort, nu är ni 2 personer med kanske Sveriges finaste skjorta. Låt mig veta hur den sitter / är!
Vi har ju "skjortfredag" på kontoret på fredagar, då hade ju Daniel-skjortan varit läcker. Men osäker på om man är välkommen tillbaka efter helgen isf. 😅
Ja, avundsjuka är förjäkligt!
Jag hade gärna köpt en zipper hoodie. Någon plan på att köpa in sådana?
This ^
Jag har aldrig varit fan av hoodies som inte har dragkedja, vill kunna lufta kroppen vid behov utan att behöva ta av hela hoodien!
Halo kompis!
This ^
Jag har aldrig varit fan av hoodies som inte har dragkedja, vill kunna lufta kroppen vid behov utan att behöva ta av hela hoodien!
Precis! Plus smidigare att ta av och på.
Recension incoming på något sätt framöver! Kan redan nu säga att knapparna får dåligt betyg!<Uppladdad bildlänk>
Modigt! Är det emot klädkoden ifall du har på dig den när du kör buss?! Kan ju bli en FZ-sponsrad buss annars.
Modigt! Är det emot klädkoden ifall du har på dig den när du kör buss?! Kan ju bli en FZ-sponsrad buss annars.
Vi ska ha skjorta och slips/fluga så… kanske inte är emot klädkoden?
Halo kompis!
Tiden var nu kommen när skjortan trillade in i brevlådan.
Skulle den med på resan till spat med sambon?
Jag ville det men hon sa tvärt nej...
Dock hann hon med lite foton på mig med skjortan på!
Jag kände mig mindre manlig när knapparna inte riktigt gled in så lätt i hålen som de borde ha gjort...
Dessutom var det på de ljusaste delarna lite genomskinligt så man kunde se min fina t-shirt under skjortan (den som kan gissa vilket märke det är vinner en valfri kebab av @Edin)
Utöver knapparna, som nog kommer få lära sig vem som bestämmer, så kändes det som att skjortan var lite större än jag trodde den skulle vara. Min tjocka mage vill ha XXL men i detta fallet hade nog en XL passat men det hade nog varit lite på håret ändå.
Men den ska bli rolig att ha på sig, både när jag får av sambon men också när det blir FZ-träffar framöver.
För såklart kommer de att ske i närheten av Göteborg framöver?
Eller hur?
Eller?
Snälla...
Halo kompis!
Tiden var nu kommen när skjortan trillade in i brevlådan.
Skulle den med på resan till spat med sambon?
Jag ville det men hon sa tvärt nej...
<Uppladdad bildlänk>
Dock hann hon med lite foton på mig med skjortan på!
<Uppladdad bildlänk>
Jag kände mig mindre manlig när knapparna inte riktigt gled in så lätt i hålen som de borde ha gjort...<Uppladdad bildlänk>
Dessutom var det på de ljusaste delarna lite genomskinligt så man kunde se min fina t-shirt under skjortan (den som kan gissa vilket märke det är vinner en valfri kebab av @Edin)
<Uppladdad bildlänk>
Utöver knapparna, som nog kommer få lära sig vem som bestämmer, så kändes det som att skjortan var lite större än jag trodde den skulle vara. Min tjocka mage vill ha XXL men i detta fallet hade nog en XL passat men det hade nog varit lite på håret ändå.
Men den ska bli rolig att ha på sig, både när jag får av sambon men också när det blir FZ-träffar framöver.
För såklart kommer de att ske i närheten av Göteborg framöver?
Eller hur?
Eller?
Snälla...
Vilka fantastiska bilder! Sannolikt är ju sambon bara avundsjuk på din fina skjorta, det löser du lätt genom att fixa en matchande Daniel-skjorta till som blir en perfekt alla hjärtans dag-gåva. Lita på mig.