Köp FZ-prylar! Kaffemugg, tshirt, mobilskal...
Tiden var nu kommen när skjortan trillade in i brevlådan.
Skulle den med på resan till spat med sambon?
Jag ville det men hon sa tvärt nej...
<Uppladdad bildlänk>
Dock hann hon med lite foton på mig med skjortan på!
<Uppladdad bildlänk>
Jag kände mig mindre manlig när knapparna inte riktigt gled in så lätt i hålen som de borde ha gjort...<Uppladdad bildlänk>
Dessutom var det på de ljusaste delarna lite genomskinligt så man kunde se min fina t-shirt under skjortan (den som kan gissa vilket märke det är vinner en valfri kebab av @Edin)
<Uppladdad bildlänk>
Utöver knapparna, som nog kommer få lära sig vem som bestämmer, så kändes det som att skjortan var lite större än jag trodde den skulle vara. Min tjocka mage vill ha XXL men i detta fallet hade nog en XL passat men det hade nog varit lite på håret ändå.
Men den ska bli rolig att ha på sig, både när jag får av sambon men också när det blir FZ-träffar framöver.
För såklart kommer de att ske i närheten av Göteborg framöver?
Eller hur?
Eller?
Snälla...
Betyg: 6/5
Betyg: 6/5
Så när kommer Helenius-tishan?
Ad hoc addendum
Här är ett litet önskemål:
Vi har ju en återkommande tradition här på forumet med FZ Community Summer Challenge, där vi försöker spela så många spel vi kan under Juli månad.
Skulle ni inte kunna ta fram en pin/märke för dessa tillfällen? Tänk typ Simborgarmärket, som kommer i ny färg och årtal varje år. Man deltar i FZ Community Summer Challenge och sen köper en pin för det året. Helst något snyggare än en platt plastpin också.
Skulle lätt samla på såna.:)
Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.
Fan t-shirten är riktigt clean, men känns lite väl med 399 kr för en "basic" svart t-shirt med tryck på? Jag förstår att ni måste betala för tillverkningen, ni behöver er marginal osv, men det gör det svårare att stötta FZ mer än att bara vara aktiv på sajten när en t-shirt går på 400 svenska riksdaler.
Ptja, går man på konsert och vill köpa en T-shirt så kostar de 450-600kr, så inte så farligt...
Den förra Hoodien var av sämre kvalite, är den nya bättre?
Den är av ännu sämre kvalitet för att få den förra att framstå bättre. Skämt åsido, jag har fan inte sett min Helenius tshirt på länge nu, börjar bli orolig att den försvunnit i flytten.
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!
Den förra Hoodien var av sämre kvalite, är den nya bättre?
Vet inte riktigt än, inte använt den lika mycket som den förra. Förra höll ihop rätt bra ändå med tanke på hur mycket jag använde den och vad den gick igenom. För mig var det resoren som började gå upp och dela på sig som äldre modellen. Men den nya känns mer gedigen, tiden kommer avgöra hur den håller ihop.
Nya är större i storleken, förra hoodien i storlek M passade riktigt bra medans denna känns lite stor. Perfekt att gosa in sig i för att hålla värmen när det är lite kallare ute.
Värmen är en stor skillnad. Den nya kan jag inte ha på mig när jag spelar, blir varm rätt snabbt i den. Men det blirriktigt bra nu när hösten är här och det är 4-5 grader på kvällen.
<Uppladdad bildlänk>
Jag tar 2…
Något säger mig att vinnarna får den för 9999kr!
Halo kompis!
<Uppladdad bildlänk>
Jag tar 2…
Tyvärr, minimum tre är det sagt.
Allvar: de tröjorna är vinster för FZ High Score-deltagarna, och priset satt för att de inte ska säljas. Är något formellt som gör att de ändå måste finnas i shoppen.
Har inte läst igenom hela tråden så ber om ursäkt om detta redan har blivit frågat, men finns det planer på att någon gång börja sälja svarta FZ flaggor i tyg?
Vore riktigt snyggt att ha på väggen i streaminggrummet
Min gamingstream => https://kick.com/Mr_Strange
Andra socials/länkar => https://linktr.ee/Mr_Strange
Har inte läst igenom hela tråden så ber om ursäkt om detta redan har blivit frågat, men finns det planer på att någon gång börja sälja svarta FZ flaggor i tyg?
Vore riktigt snyggt att ha på väggen i streaminggrummet
Hade blivit förvånad om de sålde mer än en, haha. Känns som ett stort kliv ifrån kaffemuggar och mössor.