The Blood of Dawnwalker-kampanjen är 30–40 timmar lång
Tidspress i storydrivna spel har aldrig gjorts bra.
Utvecklarna har sagt att tiden går vidare när du klarar vissa quests, du kommer inte behöva känna någon press när du utforskar den öppna världen och skulle du låta ditt spel stå på i 24h så skulle inget hända. Så tror inte man kommer behöva känna sig så stressad
Tidspress i storydrivna spel har aldrig gjorts bra.
Utvecklarna har sagt att tiden går vidare när du klarar vissa quests, du kommer inte behöva känna någon press när du utforskar den öppna världen och skulle du låta ditt spel stå på i 24h så skulle inget hända. Så tror inte man kommer behöva känna sig så stressad
Exakt! Och med det sagt tyckte jag att Twelve minutes gjorde tidspress riktigt väl och intressant. En annan på rak arm är Heavy rain DLC:t The taxidermist. Finns säkert många fler. Faktiskt så var det en generaliserande och rent puckad kommentar till att börja med. Hade varit kul med en rösta-tävling om just bästa spelen med tidspress.