Att köra mot rött i GTA 3 gjorde dig efterlyst: "Var inte populärt"

Robot
Att köra mot rött i GTA 3 gjorde dig efterlyst: "Var inte populärt"

Ändrades snabbt under utvecklingen.

#grand-theft-auto-3, #gta-3

Medlem

Ja det hade varit jäkligt irriterande om det funnits med

Medlem

Det sämsta med GTA 3D-spelen är att jag tittar hela tiden på mini-kartan. Önskar de tog bort den och löste navigeringen som t.ex. Crazy Taxi.

Medlem

Borde ju varit med om man kör mot rött och en polis ser det. Har för mig att det funkade så i Mafia-spelen?

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Borde ju varit med om man kör mot rött och en polis ser det. Har för mig att det funkade så i Mafia-spelen?

Håller med om det. Står det en polis i korsningen borde man få en stjärna, men inte annars.

Medlem

Körde man mot rött i "Driver" så ville poliserna köra ihjäl dig. Kanske ett mellanting där man kan muta/hota poliserna skulle ha passat bättre. Skulle nog skada spelets flyt om det implementerades i "GTA".

Medlem
Skrivet av bogus2112:

Körde man mot rött i "Driver" så ville poliserna köra ihjäl dig.

Precis som i Hudiksvall.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Självklart skall polisen jaga efter dig om du kör mot rött om dom ser det. Sen tycker jag man skall komma undan med en liten fortkörningsböter om man stannar, drar man iväg så blir det polisjakt.

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Mafia 1 och GTA3 kom precis samtidigt men den senare blev så populärt. De var nästan lika bra spel men Mafia var lite svårare och inte mordern tidsepok. Dessutom var Gta ett känt namn innan också.

I mafia fick man inte köra för fort eller åka mot rött det ledde till att polisen tog dig och gav dig böter. ^.^ Vilka minnnen....

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Precis som i Hudiksvall.

Tror ändå du menar Iggesund nu 🤣

signatur

Ruthless Milsim - gå med idag!
https://discord.gg/5Ab9sGVeMj

Medlem
Skrivet av pazu:

Det sämsta med GTA 3D-spelen är att jag tittar hela tiden på mini-kartan. Önskar de tog bort den och löste navigeringen som t.ex. Crazy Taxi.

Håller med. Tycker mass effect-spelen löste det bra där man har mer av en radar som visar points of interest och åt vilket generellt håll dom är. Men man ser inte terrängen. (Vet ej hur Crazy Taxi gjorde, ej spelat)

Medlem

Poliserna i Driver var ju som LAPD på meth.
Fan skärpte sig mer när man skulle möta snuten i trafiken där än i verkligheten.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Ja Mafia körde de visselpipa när man gjorde lite trafikförseelser. Världens starkaste visselpipa som kunde nå fem kvarter bort

Medlem
Skrivet av Glöttis:

Mafia 1 och GTA3 kom precis samtidigt men den senare blev så populärt. De var nästan lika bra spel men Mafia var lite svårare och inte mordern tidsepok. Dessutom var Gta ett känt namn innan också.

I mafia fick man inte köra för fort eller åka mot rött det ledde till att polisen tog dig och gav dig böter. ^.^ Vilka minnnen....

Polisen i Maffia var sjukt jobbig. Tryckte man en gnutta för hårt på gasen eller bromsade lite för sent vid ett rödljus tjöt sirenerna direkt 😅

1
Skriv svar