Vi försvinner i kosmos – vad spelar du i helgen?

Robot
Vi försvinner i kosmos – vad spelar du i helgen?

Solen går upp för ännu en spelhelg.

#spelhelg, #vaknanakenpåenplanet

Medlem

Elden Ring på PC!

Måste ju klara det(200ggr om) på alla plattformar!

signatur

Missbrukare av Souls

Medlem

Company of Heroes 3 blev väldans sugen på rts krig efter att spelat arma reforger i veckan

Medlem

Suikoden I & II hade jag velat säga men kan spelen lite för väl för att få någon glädje. The Executive på Steam decken får det bli medans jag är på resandefot.

Medlem

Klar med Avowed och mätt på KCD 2 så funderar på att skaffa Ratchet & Clank: Rift Apart till PC. Körde igenom det på PS5 för några år sedan. Behöver något lättspelat.

Inaktiv

Monster Hunter Wilds 🔥 Min första riktiga upplevelse med spelserien och det är fan helt jävla fantastiskt!

Medlem

Fortsätter och reser i rymden med Starfield

Medlem

The Finals som vanligt. Ska testa FragPunk också och se om det är något att ha.

Medlem

Monsterdiggare i Wilds.

Medlem

Dragon Quest XI, börjar känna mig stessad, måste hinna klart innan den 20:e då Assassins Creed kommer,,,

Medlem

Split Fiction så fort sambon och jag får en ledig stund från ungarna.

Medlem

Jag närmar mig slutet av kcd2 så jag harvar på i Böhmen 😅🙏

Medlem

Monster hunter wilds, årets spel utan tvekan!!

Medlem

Det blir nog några sköna dyk i Dave the Diver.

Medlem

Two Point Museum och kanske börjar jag närma mig att dra igång KCD2.

signatur

Skeptiker som rannsakar det folk accepterar

Medlem

Fortsätter med Star Wars Outlaws, vilket jag faktiskt tycker är rätt schysst 👍😊

Medlem
Skrivet av Rowin42:

Fortsätter med Star Wars Outlaws, vilket jag faktiskt tycker är rätt schysst 👍😊

Ja det var helt klart mycket bättre än jag trodde när jag läste allt negativt folk skrivit på Steam forumet.
Visst, det är Ubisoft-formulan på öppen värld men dom har gjort det troget Starwars-universumet från filmerna så väldigt roligt att se allt man känner igen. Mycket fan service och kul detaljer.

Tycker faktiskt det var bra att dom valde ett annat spår än vanliga jedi med ljus-sablar och krafen. Det har man redan lirat så många gånger. Behövs ett annat perspektiv och spelmekanik vilket man fick nu.

Själv lirar jag Red Matter 2 (VR) i helgen. Riktigt trevligt "Retro" Sci-fi. Körde ettan i veckan.
Välgjorda singelplayer upplevelser i VR finns det inte direkt gott om så väldigt nöjd med dessa.

Medlem

Kanske Tales of Symphonia eller Secret of Mana....fast min ADD brukar kicka in och det kan bli vad som helst😅

signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Vi får se vart groggen tar mig. Funderar på att dra igång något Snes lir då det var ett tag sen.

Ambassadör
Xbox

Det blir mer Pillars of Eternity 2: Deadfire för min del.

signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av anon_329346:

Monster Hunter Wilds 🔥 Min första riktiga upplevelse med spelserien och det är fan helt jävla fantastiskt!

Monster Hunter Wilds är bra, riktigt bra. Kan dock varmt rekommendera dig att spela World också som är snäppet bättre. Mer sting i den expansionen med en hel del roliga jakter och en hel del bullshit i mixen. En spelserie som inte borde passa mig alls men det är precis lagom hjärndött. Storyn är alltid medioker (som bäst) men det är roligt att jaga monster. Det blir alltid bättre i expansionerna (Spela Rise utan sunbreak och du får köra rampage som ”endgame” istället för alla roliga jakter som introduceras i Sunbreak).

Jag fortsätter själv i Wilds under helgen

Medlem

Det blir Last of Us part 2 och TMNT Cowabunga Collection

Medlem

Jag har en tillfällig paus i PoE2 och spelar just nu Bloodstained - Ritual of the night (för första gången) samt Split Fiction med sambon. Båda är helt jävla fantastiska.

Medlem

Jag gräver gropar i Space Engineers. Något inom mig skrek efter mining och byggande.

Medlem

Kör igenom Avowed en gång till, denna gång som ond pistolman (förra gången god trollkarl).

Medlem

ENDER LILIES är riktigt bra. Ska själv snart försöka köra ENDER MAGNOLIA . Ser framemot detta.

Medlem
Skrivet av Joewson:

Monster Hunter Wilds är bra, riktigt bra. Kan dock varmt rekommendera dig att spela World också som är snäppet bättre. Mer sting i den expansionen med en hel del roliga jakter och en hel del bullshit i mixen. En spelserie som inte borde passa mig alls men det är precis lagom hjärndött. Storyn är alltid medioker (som bäst) men det är roligt att jaga monster. Det blir alltid bättre i expansionerna (Spela Rise utan sunbreak och du får köra rampage som ”endgame” istället för alla roliga jakter som introduceras i Sunbreak).

Jag fortsätter själv i Wilds under helgen

Second this! World+iceborne är sjukt bra spel, ska ta en full genomspelning igen när jag känner att jag är "klar" med Wilds för stunden vilket lär dröja

Medlem

Split Fiction med sambon

Medlem

Ender Lillies.. aldrig hört talas om, ser förvånansvärt nice ut

Medlem
Skrivet av The_Esper:

Det blir Last of Us part 2 och TMNT Cowabunga Collection

12
Skriv svar