Vi försvinner i kosmos – vad spelar du i helgen?
Fortsätter med Star Wars Outlaws, vilket jag faktiskt tycker är rätt schysst 👍😊
Ja det var helt klart mycket bättre än jag trodde när jag läste allt negativt folk skrivit på Steam forumet.
Visst, det är Ubisoft-formulan på öppen värld men dom har gjort det troget Starwars-universumet från filmerna så väldigt roligt att se allt man känner igen. Mycket fan service och kul detaljer.
Tycker faktiskt det var bra att dom valde ett annat spår än vanliga jedi med ljus-sablar och krafen. Det har man redan lirat så många gånger. Behövs ett annat perspektiv och spelmekanik vilket man fick nu.
Själv lirar jag Red Matter 2 (VR) i helgen. Riktigt trevligt "Retro" Sci-fi. Körde ettan i veckan.
Välgjorda singelplayer upplevelser i VR finns det inte direkt gott om så väldigt nöjd med dessa.
Monster Hunter Wilds 🔥 Min första riktiga upplevelse med spelserien och det är fan helt jävla fantastiskt!
Monster Hunter Wilds är bra, riktigt bra. Kan dock varmt rekommendera dig att spela World också som är snäppet bättre. Mer sting i den expansionen med en hel del roliga jakter och en hel del bullshit i mixen. En spelserie som inte borde passa mig alls men det är precis lagom hjärndött. Storyn är alltid medioker (som bäst) men det är roligt att jaga monster. Det blir alltid bättre i expansionerna (Spela Rise utan sunbreak och du får köra rampage som ”endgame” istället för alla roliga jakter som introduceras i Sunbreak).
Jag fortsätter själv i Wilds under helgen
Monster Hunter Wilds är bra, riktigt bra. Kan dock varmt rekommendera dig att spela World också som är snäppet bättre. Mer sting i den expansionen med en hel del roliga jakter och en hel del bullshit i mixen. En spelserie som inte borde passa mig alls men det är precis lagom hjärndött. Storyn är alltid medioker (som bäst) men det är roligt att jaga monster. Det blir alltid bättre i expansionerna (Spela Rise utan sunbreak och du får köra rampage som ”endgame” istället för alla roliga jakter som introduceras i Sunbreak).
Jag fortsätter själv i Wilds under helgen
Second this! World+iceborne är sjukt bra spel, ska ta en full genomspelning igen när jag känner att jag är "klar" med Wilds för stunden vilket lär dröja
Det blir Last of Us part 2 och TMNT Cowabunga Collection