Testa "Systembolaget Simulator" på Steam
Systembolaget? Nja, att driva verksamhet med ett privat aktiebolag på en fri marknad är hyfsat väsensskilt mot ett statligt monopol.
Både säljer alkohol, men där stannar i princip likheterna. Vilket jag vet att ni vet, vill bara markera min aversion gentemot monopol inom detaljhandeln.
Alldeles för fräscha kunder. Kl 10 kunderna saknas här ser man.. åbro 7.3 och rosita tack!
Arboga 10.2 snarare, den har bättre APK. Där snackar vi bang (huvudvärk bokstavligen) for the buck.
Känns som ett väldigt meningslöst spel haha. Men alltid kul när sånt här visas upp!
Illa när man känner igen vissa flaskor? Tänker på Jim Beam och Jack Daniel's, men under andra namn
Fast är inte dom flaskorna allmänt kända undrar jag
AMD Ryzen 5 7600X
Powercolor Radeon RX 7800 XT
2x16GB Kingston Fury BEAST Black 6000MT/s CL30
Thermalright Peerless Assassin 120 SE
Kingston KC3000 1Tb
Slösar du bort veckans mystrailer med en nyhet? 😅
Tänkte faktiskt exakt den tanken! 🙃
En Bamseponny av folket
Arboga 10.2 festival snarare, den har bättre APK. Där snackar vi bang (huvudvärk bokstavligen) for the buck.
Jag var på "Bolaget" vid lunchtid i dag och hade framför mig en snubbe med hoodie över huvudet och lite ryckigt rörelsemönster som köpte en burk av denna dryck som jag antar skulle förtäras ganska fort efter han lämnat butiken.
Jag var på "Bolaget" vid lunchtid i dag och hade framför mig en snubbe med hoodie över huvudet och lite ryckigt rörelsemönster som köpte en burk av denna dryck som jag antar skulle förtäras ganska fort efter han lämnat butiken.
Jag minns ett tidigt besök på det lokala Coop Konsum där jag möts av en man med ryckigt rörelsemönster som kommer farande ut genom huvudentrén 3 minuter efter öppning med ett sex-pack Åbro 3.5:or lång burk och fullkomligen sliter sönder förpackningen och halsar precis utanför dörren.
🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216B| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar| 📀 Sony BDP-S1700
när man ser ett spel som slutar med "Simulator" i namnet så vet man att det kommer vara trash och ska undvikas
Nja, det finns undantag ett mästerverk som heter Powerwash "Simulator"
Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
Systembolaget? Nja, att driva verksamhet med ett privat aktiebolag på en fri marknad är hyfsat väsensskilt mot ett statligt monopol.
Både säljer alkohol, men där stannar i princip likheterna. Vilket jag vet att ni vet, vill bara markera min aversion gentemot monopol inom detaljhandeln.
Jag antar att det är easy mode som heter "Systembolaget" i det här spelet. 😉
Själv har jag fastnat i Supermarket Simulator som till en början är lätt, men sedan måste man tänka till lite.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Arboga 10.2 snarare, den har bättre APK. Där snackar vi bang (huvudvärk bokstavligen) for the buck.
Känns som ett väldigt meningslöst spel haha. Men alltid kul när sånt här visas upp!
Slog upp termen och fann en APK-kalkylator
https://alkolist.github.io/
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Slog upp termen och fann en APK-kalkylator
https://alkolist.github.io/
Oja det finns mängder av de! Man kan sortera i listor osv