Wreckfest 2 släppt i early access

Robot
Wreckfest 2 släppt i early access

Hillbilly-racern blir din för lågpris.

#early-access, #wreckfest-2

FM-guru
F.d. Sisyr

Ser helt fantastiskt ut, rent visuellt.

Medlem

Det är otroligt snyggt och roligt som tusan! Det här kommer att bli superbra!
Kul att vara med från början, igen! Jag var med på ettan. Kör hårt BugBear och THQ Nordic!
Vi ses kanske senare på någon bana.
Bra pris dessutom, (men det blev 270 kr för mig)!

signatur

autograph

Medlem

Uppfriskande ärligt om det är just ”early access” och vad det faktiskt innebär. Buggigt som fn, saknat content. Väldigt tidig version helt enkelt.
Jag är jättesugen på att skaffa det

Testpilot

Äntligen en utvecklare som är ärlig med sin Early Access. Här finns det en chans att leka loss och bidra med feedback som genuint har en chans att nå fram. Kan enkelt se flitiga moddare, kreatörer eller hobbyister bidra i varierad utsträckning för ett fantastiskt slutresultat!

signatur

< R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | RTX 3090 Ti >

< R5 7600X | 32GB 6400 MT/s | RX 9070 XT >

Gnällkuk

Gott, köp direkt!

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Jaw_B:

Uppfriskande ärligt om det är just ”early access” och vad det faktiskt innebär. Buggigt som fn, saknat content. Väldigt tidig version helt enkelt.
Jag är jättesugen på att skaffa det

Skrivet av Yatagarasu:

Äntligen en utvecklare som är ärlig med sin Early Access. Här finns det en chans att leka loss och bidra med feedback som genuint har en chans att nå fram. Kan enkelt se flitiga moddare, kreatörer eller hobbyister bidra i varierad utsträckning för ett fantastiskt slutresultat!

Var ju precis samma sak med ettan, det var verkligen early access när de släppte Wreckfest i det också. Mycket placeholders, saknat innehåll och buggar, och det var verkligen inte väloptimerat.
Men det blev ju ett helt okej spel av det också till slut.

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

BeamNG med dålig skademodell.

Medlem
Skrivet av superapan:

BeamNG med dålig skademodell.

Dålig är den väl knappast, men inte på BeamNGs nivå så klart. Det "spelet" är ju dock mest en teknikdemo på deras fysikmotor medan wreckfest är mer av ett riktigt spel.

Gnällkuk

Oj, hade inte förväntat mig att den lilla preview som erbjöds var så pass välpolerad ändå! Flöt som en dröm (förvisso med FSR 3.0) med allt på max i 1440p så dippade det nästan aldrig under max-fps som jag cappat på 142.

Vill verkligen spela mer men blir att bita sig i tungan och sätta sig ned i båten tills det finns mer att sätta tänderna i.

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jo, var med i hela "Next Car Game" early access testen också, och är med nu igen. Det är ju ett spel som ska vara lite buggigt

Medlem
Skrivet av Lethal01:

Jo, var med i hela "Next Car Game" early access testen också, och är med nu igen. Det är ju ett spel som ska vara lite buggigt

Samma här va med "Next Car Game" som kunde blivit guld men vart nörffat till konsolerna hoppas dom inte gör om samma misstag igen.

signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Styrningen verkar lite mysko. Så var det i början på "Next car game"/"Wreckfest 1" också, fast då var bilkänslan för tung.
Man blir lätt prejad ur vägen av motståndarbilarna som botarna kör. Bilen kränger lite för lätt också, tycker jag.
Hoppas att de fixar det snart.
Har inte testat G27-ratten i ännu. Den går inte att använda i "Wreckfest 1", då bilen blir för trögstyrd, så den kör jag med tangenterna.

signatur

autograph

1
Skriv svar