Svenska Deliver at all Costs släpps 22 maj

Robot
Svenska Deliver at all Costs släpps 22 maj
Medlem

Detta är en Postnord simulator. Borde lägga till "Kunden var inte hemma vid leveransförsök" också

signatur

VÅRENS HÄLSOUTMANING – FZ & SweClockers inofficiella: LEVEL UPP IRL
🚀 Startdatum: 4 april (går bra att hoppa in när som) Slutdatum: 1 maj
💪 Målet: Logga 500 träningspass tillsammans!
🏆 Belöning: Om målet uppfylls lottas 500 kr ut i slutet av utmaningen - ju fler som går med desto större presentkort.
🔗 Gå med här: Workout51 - (powered by Challenge Hound)

Medlem

"Hej, vi kommer nån gång mellan 08-17"

Medlem

Testade demot då det kom ut, måste säga att det SER roligare ut än det var, lessnade rätt så fort.

signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Releasehästryttare
Skrivet av Zymac:

Testade demot då det kom ut, måste säga att det SER roligare ut än det var, lessnade rätt så fort.

This^

Kul en liten stund men fasiken va fort man tröttnade.

Medlem
Skrivet av Zymac:

Skrivet av Devan:

This^

Kul en liten stund men fasiken va fort man tröttnade.

Hade lite samma upplevelse. Tex att behöva sätta tillbaka däcken i tid och otid och knuffas med fotgängare blev trist fort. Lite konstigt att ha saker i spelet som tar bort spelaren från det galna bilkörandet som är hela poängen.

Medlem

Störigheten förtar det tokroliga då bilen river stenhus som om den var av diamant och vägde 200 ton.

signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Gnällkuk

Oh, missat att det fanns demo. Måste testas! När jag såg första videon såg det kul ut men kameran var alldeles för inzoomad och "konstig" vill jag minnas. Kan iofs ha varit för att trailern skulle se ballare ut.

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Oh, missat att det fanns demo. Måste testas! När jag såg första videon såg det kul ut men kameran var alldeles för inzoomad och "konstig" vill jag minnas. Kan iofs ha varit för att trailern skulle se ballare ut.

Nä det är återkommande kritik om att det är för inzoomat. Jag tycker dock inte det är nåt större problem. Som nämndes ovan så är det ett större problem att hela världen är byggd av korthus och bilen skär som en varm kniv genom smör när man kör rätt igenom ett hus. I övrigt ett mysigt spel. Spelade demot i nån timma.

Gnällkuk
Skrivet av russinkungen:

Nä det är återkommande kritik om att det är för inzoomat. Jag tycker dock inte det är nåt större problem. Som nämndes ovan så är det ett större problem att hela världen är byggd av korthus och bilen skär som en varm kniv genom smör när man kör rätt igenom ett hus. I övrigt ett mysigt spel. Spelade demot i nån timma.

Ah, segt. Får hoppas de tar till sig av feedbacken och fixar det till release då. Får se vad man får för intryck efter att ha testat det

signatur

Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gnällkuk

Nu har jag testat demot och jag blev imponerad. Jag hade inte väntat mig att det faktiskt skulle vara story-drivet med röstskådisar som faktiskt gör jobbet. Sure, jag hoppas verkligen det finns chans att ändra inställningar då den kraftigt inzoomade kameran mer stjälper än hjälper om man inte ska krypköra, vilket nog fungerar bra i demon när det inte fanns någon tidspress alls.

Free-roam där man kan utforska kartan, hitta pengar som ligger i lådor här och där och en del uppgraderingar som finns att hitta om man utforskar lite. Oavsett, klart över mina förväntningar och grundkonceptet är riktigt bra tillsammans med settingen. Hade jag inte redan köpt typ tre spel senaste veckorna så hade jag direkt förköpt det här, trots kameran och de alldeles för snäva kontrollerna.

Far Out har något bra på G här. Hoppas någon på redaktionen kan få till en intervju och lyssna lite vad planerna är för release som inte är allt för långt bort. Det här känns lite som en blanding första/andra GTA med lite Ignition (var fan är remaster/remaken?!) med lite story. Charmigt som tusan och hoppas på lite mer rockabilly-musik till släppet så det inte bara är hawaii-tema

signatur

Medlem

Trodde först att det var en barnmorskesimulator. Lite besviken.

signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Tänk om typ Mafia kunde komma i den här grafiska stilen och ta tredjepersons perspektivet. Tror det hade vart grymt.
Trailern såg mer ut som att de ville marknadsföra ett tech demo än ett spel

1
Skriv svar