Jack Black rockar loss med Minecraft-låten ”I Feel Alive”
Det bästa Jack Black har gjort är när han och Bruce Willis är vid den där sjön.
Schakalen från 97
Det här känns tyvärr långt ifrån Minecraft-musiken, som faktiskt är helt fantastisk. Hade varit roligare om de faktiskt matchade den musiken. Hade fortfarande kunnat vara en rocklåt men med elektroniska inslag.
Kan hålla med. Ju mer man sett från den här filmen verkan den vara ett enda michmash. Kan tycka estetiken till och med är läskig. Lite som när dom gjorde Yoshi till en riktig skräcködla i nån Mario film på 80-talet. Med det sagt tycker jag ändå det är rätt coolt att se världen reimagined, men det mesta hade säkert kunnat gjorts annorlunda och kanske bättre imo. Vi får se...

Gav AI en chans. Inte så illa:
https://suno.com/song/7d4486ee-9ca1-493f-9087-5e6e42fcb6de?sh...
Jag avstår. "Peaches" var vidrig.

Ja, Herr Black är inte direkt någon bra som skådis. Han gör mest bara skräp nu för tiden och Minecraft filmen är allt annat än riktat mot mig
Men Tenacious D musiken, HBO serien och Pick of destiny rullen håller jag varmt om hjärtat!
Nu vet ni min åsikt, skriv ner den!
Missbrukare av Souls
Ja, Herr Black är inte direkt något bra som skådis. Han gör mest bara skräp nu för tiden och Minecraft filmen är allt annat än riktat mot mig
Men Tenacious D musiken, HBO serien och Pick of destiny rullen håller jag varmt om hjärtat!
Nu vet ni min åsikt, skriv ner den!
School of Rock gillar jag också. Sen tycker jag han gjorde en bra roll i King Kong.
"Writer and Fighter"
Det bästa Jack Black har gjort är när han och Bruce Willis är vid den där sjön.
Haha Schakalen
Jack Black är bättre när han sjunger ren och skär humor.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
School of Rock gillar jag också. Sen tycker jag han gjorde en bra roll i King Kong.
Var så länge sen jag såg King Kong, men vill minnas att hans insats var helt okej nu när du får igång den gråa sörjan i min skalle.
Jag kommer vara den som går emot strömmen och säger School of rock är galet överskattad och ruskigt lökig!
Fight meeeeeeee!
Missbrukare av Souls
Var så länge sen jag såg King Kong, men vill minnas att hans insats var helt okej nu när du får igång den gråa sörjan i min skalle.
Jag kommer vara den som går emot strömmen och säger School of rock är galet överskattad och ruskigt lökig!
Fight meeeeeeee!
Najkan tells you you are wrong
*it is super effective*
Zensu fainted
Fight meeeeeeee!
Sure you wanna fight a black belt? 😁
"Writer and Fighter"
Sure you wanna fight a black belt? 😁
Vilken sport? Min Muay Thai är duglig! ;D
Nä nu börjar man låta goofy xD
Vi får köra Tumbrottning istället så är det bara känslor som blir sårade!
Najkan tells you you are wrong
*it is super effective*
Zensu fainted
*Zensu has full immunity*
Zensu farts in your general direction and tells you that your mother is a hamster and your father smelt of elderberrys!
*It is ultra effective!*
Continuous poison status and hurt feelings affects Najkan!

Missbrukare av Souls
My feelings

Missbrukare av Souls
Vilken sport? Min Muay Thai är duglig! ;D
Nä nu börjar man låta goofy xD
Vi får köra Tumbrottning istället så är det bara känslor som blir sårade!
*Zensu has full immunity*
Zensu farts in your general direction and tells you that your mother is a hamster and your father smelt of elderberrys!
*It is ultra effective!*
Continuous poison status and hurt feelings affects Najkan!
https://media.tenor.com/kkM0yOjkHZUAAAAM/monty-python-holy-gr...
16 år av braziliansk jiu-jitsu 😁
Men vi kan köra tummbrottning! Jag har långa tummar.
"Writer and Fighter"
16 år av braziliansk jiu-jitsu 😁
Men vi kan köra tummbrottning! Jag har långa tummar.
Ah en såndär golvkramare! ;D
Nä jokes aside, fan ballt ju! Häftigt att du hållt i det länge!
Långa tummar... Vet inte vad som räknas som långa tummar men det låter läskigt!
Vi får köra sten-sax-påse istället! Eller catfight!

Missbrukare av Souls