15.00 – Se Nintendos Switch 2-show med FZ!
Tagg!!!
Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |
Laptop💻: Lenovo Legion 7 | GeForce RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 16GB | 1TB | 165Hz | QHD | Nvidia G-Sync | Sennheiser PC38X |
Så peppad! Julafton är det ju varje år men en ny Nintedo-konsol kommer bara var 5:e - 8:e år typ! Detta är så stort!
Exakt den känslan man vaknade med idag. Julaftonskänsla!
En Bamseponny av folket
Precis efter mellis och 5 barn på avdelningen idag... startar nog upp ett miniprojekt tillsammans med barnen kl 15 kallat "Spelens betydelse för barns lek och finmotorik". 🤣
Resten magsjuka? 😁👌
Bänkad!
These are dark times there's no denying. The world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry. We ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you. Your ministry, remains, strong.
Resten magsjuka? 😁👌
Feber deluxe a la influensa typ.
NES är den den enda Nintendo-konsolen jag ägt, den hade mycket trevliga spel när det begav sig.
Ska bli intressant att se vad Nintendo hittar på, nya event och spelnyheter är alltid kul så kommer spana in streamen, även om jag inte är speciellt hypad och lär skippa konsolen.
The more I practice, the luckier I get.
Men VA, Super mario WORLD ser sjukt ut! Dessutom kommer det 17 april, samtidigt som Switch2 !?? OMG!
Nä det var en ny Nintendo Direct den 17:e April som kommer handla om Mario Kart World
Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att denna reveal såhär långt känts ungefär lika knepig för folket som den för Wii U.
Det vill säga, lite som New 3DS snarare än en uppfölljare till 3DS. Eller Game Boy Color till Game Boy.
En ny version av Switch.
Inte direkt en ny konsol i sig.
Nu stör det mig absolut inte, då jag föredrar det framför något nytt utan bakåtkompatibilitet.
Men satt i en större kontext, konsument och marknadsmässigt?
Bara det faktum att de fick understryka i revealen att ”Se, det här är inte BARA en uppdaterad Switch!” ger mig verkligen repriskänslor från Wii U.
Switchkameran. Jag ser en nakenchock up and coming i juni.
visst om du knappat in en 58 bokstäver lång friend code
Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att denna reveal såhär långt känts ungefär lika knepig för folket som den för Wii U.
Det vill säga, lite som New 3DS snarare än en uppfölljare till 3DS. Eller Game Boy Color till Game Boy.
En ny version av Switch.
Inte direkt en ny konsol i sig.
Nu stör det mig absolut inte, då jag föredrar det framför något nytt utan bakåtkompatibilitet.
Men satt i en större kontext, konsument och marknadsmässigt?
Bara det faktum att de fick understryka i revealen att ”Se, det här är inte BARA en uppdaterad Switch!” ger mig verkligen repriskänslor från Wii U.
Du snackar. Det är switch i 1080p/120hz med laggiga twitch features för den som har vänner. Det enda jag saknar är frame generation. men ge det 10 år till.