15.00 – Se Nintendos Switch 2-show med FZ!

Robot
15.00 – Se Nintendos Switch 2-show med FZ!

Uppsnacket drar igång en kvart innan. Kom och häng med oss!

#nintendo, #switch-2

Medlem

Bänkar mig redan nu! Orimligt hypead!

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem

Tagg!!!

signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | GeForce RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 16GB | 1TB | 165Hz | QHD | Nvidia G-Sync | Sennheiser PC38X |

Medlem

Så peppad! Julafton är det ju varje år men en ny Nintedo-konsol kommer bara var 5:e - 8:e år typ! Detta är så stort!

Medlem

Min fru har köpt hem lite fika så vi skall se Nintendo Direct tillsammans och mysa.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Precis efter mellis och 5 barn på avdelningen idag... startar nog upp ett miniprojekt tillsammans med barnen kl 15 kallat "Spelens betydelse för barns lek och finmotorik". 🤣

Qus
Medlem

Väldigt taggad!

Medlem

Jag är mest nyfiken på priset om man har råd direkt eller måste spara lite till😁

signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Redaktör
Ponny
Skrivet av Korvfingrar:

Så peppad! Julafton är det ju varje år men en ny Nintedo-konsol kommer bara var 5:e - 8:e år typ! Detta är så stort!

Exakt den känslan man vaknade med idag. Julaftonskänsla!

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Inte ägt ett nintendo sedan GB advance SP men alltid lika kul att få se ny konsol, det är vi inte bortskämda med

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem
Skrivet av Cortex:

Precis efter mellis och 5 barn på avdelningen idag... startar nog upp ett miniprojekt tillsammans med barnen kl 15 kallat "Spelens betydelse för barns lek och finmotorik". 🤣

Resten magsjuka? 😁👌

Medlem

Bänkad!

signatur

These are dark times there's no denying. The world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry. We ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you. Your ministry, remains, strong.

Medlem

Kanske ser lite i efterhand, inte direkt nyfiken på nyheterna men kul att se om ni är taggade!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Har funderat och spekulerat om den här konsolen orimligt lång tid. Känns smått overkligt att svaren kommer nu. Ska bli riktigt kul att se.

Medlem

Releasedatum och pris är väl det jag ser fram emot mest att höra.

Medlem
Skrivet av inkui:

Resten magsjuka? 😁👌

Feber deluxe a la influensa typ.

Medlem

Frågan är ju om den kommer med ett pris under 5999kr

Medlem

Enda dagen på veckan jag jobbar, kväll också såklart, skittråkigt 😢

Medlem

NES är den den enda Nintendo-konsolen jag ägt, den hade mycket trevliga spel när det begav sig.

Ska bli intressant att se vad Nintendo hittar på, nya event och spelnyheter är alltid kul så kommer spana in streamen, även om jag inte är speciellt hypad och lär skippa konsolen.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Oj, detta hade jag helt glömt bort. Får se det i efterhand

Medlem

Men VA, Super mario WORLD ser sjukt ut! Dessutom kommer det 17 april, samtidigt som Switch2 !?? OMG!

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Dex
Medlem
Skrivet av theBoosing:

Men VA, Super mario WORLD ser sjukt ut! Dessutom kommer det 17 april, samtidigt som Switch2 !?? OMG!

Nä det var en ny Nintendo Direct den 17:e April som kommer handla om Mario Kart World

Medlem

GOLF MED MUSJÄVELN

Medlem

Release 5 juni, dvs om 2 månader nice !!

Medlem

Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att denna reveal såhär långt känts ungefär lika knepig för folket som den för Wii U.

Det vill säga, lite som New 3DS snarare än en uppfölljare till 3DS. Eller Game Boy Color till Game Boy.

En ny version av Switch.

Inte direkt en ny konsol i sig.

Nu stör det mig absolut inte, då jag föredrar det framför något nytt utan bakåtkompatibilitet.

Men satt i en större kontext, konsument och marknadsmässigt?

Bara det faktum att de fick understryka i revealen att ”Se, det här är inte BARA en uppdaterad Switch!” ger mig verkligen repriskänslor från Wii U.

Medlem
Medlem

Switchkameran. Jag ser en nakenchock up and coming i juni.

signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Skrivet av demagog:

Switchkameran. Jag ser en nakenchock up and coming i juni.

visst om du knappat in en 58 bokstäver lång friend code

Medlem
Skrivet av Legerdemain:

Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att denna reveal såhär långt känts ungefär lika knepig för folket som den för Wii U.

Det vill säga, lite som New 3DS snarare än en uppfölljare till 3DS. Eller Game Boy Color till Game Boy.

En ny version av Switch.

Inte direkt en ny konsol i sig.

Nu stör det mig absolut inte, då jag föredrar det framför något nytt utan bakåtkompatibilitet.

Men satt i en större kontext, konsument och marknadsmässigt?

Bara det faktum att de fick understryka i revealen att ”Se, det här är inte BARA en uppdaterad Switch!” ger mig verkligen repriskänslor från Wii U.

Du snackar. Det är switch i 1080p/120hz med laggiga twitch features för den som har vänner. Det enda jag saknar är frame generation. men ge det 10 år till.

Medlem

Intressant att man kan köra Metroid prime 4 med "mus" ....

123
Skriv svar