Spelhelg med Atomfall! Pre-spelhelg med Mario Kart World!!

Robot
Spelhelg med Atomfall! Pre-spelhelg med Mario Kart World!!

Vi spelar nutid och Switch 2-framtid.

#spelhelg

Medlem

The Bard’s Tale, riktigt kul spel!

Medlem

Precis klar med AC Shadows och har påbörjat Karma: The Dark World. Småläskigt och helskumt

Medlem

Fortsätter jaga platinum och njuta av Star Wars Outlaws! Får en viss Days Gone känsla; Underskattat

Medlem

Spelar också Atomfall i helgen, spelat snart 3 timmar och än så länge underhåller det.

Medlem

Ninja Gaiden 2 Black och Final Fantasy VI, men jag jobbar i helgen så vi får se hur mycket jag hinner.

Medlem

Fortsätter med Asssassins Creed Shadows, förhoppningar att bli klar i helgen, det blev en riktig långkörare det här...

Medlem

Xenoblade X Definitive edition (switch)
X4: foundations (PC)

Så ser nog min helg ut i dagsläget

Medlem

Dead space remake och Croc legend of the gobbos!

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

It's not a lake, it's an ocean

Kliver in på allvar i Atomfall.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Efter månader av buggfixar kliver jag in i Stalker 2 med nervösa steg för första gången. 2 timmar in sitter jag med haksläpp.
Spelet flyter på lugnt i 60 FPS på min rtx 4050 och i5:a. Varenda detalj i värden är handskapad med utvecklarnas kärlek. Vapnen är otroligt realistiska och radioaktivitet kan botas med vodka! Jag blir omedelbart förälskad.

ELF
Medlem

Körde klart Bioshock 2 tidigare idag.
Ska försöka damma av Outlast expansionen som har stått och dammat igen halvspelad ett bra tag nu

signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2025? Ha pyttsan.

Denna helg blir det nog att lira The First Berserker: Khazan(valde att börja om trots avklarad demo-save, för att komma in i spelets rytm igen) på PS5, Atelier Yumia på Series X och Balatro på antingen Series X eller på Switch.
Passade även på att ta en paus från Kingdom Come: Deliverance efter att ha tagit mig förbi Act 1.

Medlem

Blev ganska precis klar med min platinum run i AC:Shadows så valet av spel denna helgen blir också The First Berserker: Khazan \o/

signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Spider-Man 2 och tycker att nivån gått ner lite efter den fina inledningen av spelet. Hoppas att det tar fart igen nu

1
Skriv svar