FZ High Score – South of Midnight låst, extremt många spikade betyget!

Robot
FZ High Score – South of Midnight låst, extremt många spikade betyget!

Hur ligger du till på säsongens topplista?

#fz-high-score, #south-of-midnight

Redaktör
Ponny

En hedrande fyrtioförsta plats med nio poäng. Tippade 77. Började förra säsongen med att spika, och sedan falla undan för undan. Nu jäklar! Nu vill jag klättra!

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Själv tippade jag 74 så blev bara 6p

Redaktör
Ponny
Skrivet av Nimafor:

Själv tippade jag 74 så blev bara 6p

Ändå en stabil start!

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Fan vad brudarna på dansgolvet blev imponerade när jag berättade om bedriften att få en fullträff.

Niagarafallen!

Medlem
Skrivet av Maysay:

Fan vad brudarna på dansgolvet blev imponerade när jag berättade om bedriften att få en fullträff.

Niagarafallen!

Förstår det, perfekt icebreaker

Medlem

Gissade 76 så var två poäng off. Men man får väl se det som något positivt att spelet blev lite bättre än jag hade trott.

Medlem

Yes, ännu en fullpoängare! Desto svårare blir att pricka in Mario Kart World; kan bli hur bra som helst eller lämna folk besvikna på det nya konceptet.

Redaktör
Ponny
Skrivet av BlueTeam:

Yes, ännu en fullpoängare! Desto svårare blir att pricka in Mario Kart World; kan bli hur bra som helst eller lämna folk besvikna på det nya konceptet.

Hade varit enklare med, säg, "Super Mario Odyssey 2" eller "Super Mario Galaxy 3". Hade tippat 96-97 och så hade jag inte behövt fundera mer.

signatur

En Bamseponny av folket

Testpilot
Medlem

Högre än väntat, kul! Men tråkigt för min poäng.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Hade varit enklare med, säg, "Super Mario Odyssey 2" eller "Super Mario Galaxy 3". Hade tippat 96-97 och så hade jag inte behövt fundera mer.

Ja, helt klart. Mario Kart 8 som de flesta anser är det bästa har ett betygsnitt på 88 respektive 92 för deluxe-utgåvan. Frågan är om de kan toppa sig själva? Det är ju Nintendo vi pratar om, så det finns mycket som talar för det.

Medlem

Fantastiskt att man ligger på 89:e plats efter att ha gissat på 80. Men det säger en del om kunnandet på den här sidan.

signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Enda gången jag kommer ha en första plats!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Fantastiskt! Kul att jag "äntligen" innehar förstaplatsen, förvisso delat med 39 andra...

Medlem

Oj, vilket flyt! 😄 Jag betvivlar att det kommer fortsätta så dock 😅

Medlem
Chefredaktör

Ouch vilken uppförsbacke!
Det såg ju så spännande ut i trailern...

Medlem

Var tveksam till spelet men nu har jag likt förbannat spelat igenom hela. Klart bättre än väntat och förjävla snyggt. Gissar att man har ännu roligare om man är relativt ny gamer som inte sett spelmekaniken till förbannelse i andra Unreal engine spel redan. Klart värt att spela igenom via game pass i alla fall.

1
Skriv svar