FZ High Score – South of Midnight låst, extremt många spikade betyget!
Själv tippade jag 74 så blev bara 6p
Ändå en stabil start!
En Bamseponny av folket
Fan vad brudarna på dansgolvet blev imponerade när jag berättade om bedriften att få en fullträff.
Niagarafallen!
Förstår det, perfekt icebreaker
Yes, ännu en fullpoängare! Desto svårare blir att pricka in Mario Kart World; kan bli hur bra som helst eller lämna folk besvikna på det nya konceptet.
Hade varit enklare med, säg, "Super Mario Odyssey 2" eller "Super Mario Galaxy 3". Hade tippat 96-97 och så hade jag inte behövt fundera mer.
En Bamseponny av folket
Hade varit enklare med, säg, "Super Mario Odyssey 2" eller "Super Mario Galaxy 3". Hade tippat 96-97 och så hade jag inte behövt fundera mer.
Ja, helt klart. Mario Kart 8 som de flesta anser är det bästa har ett betygsnitt på 88 respektive 92 för deluxe-utgåvan. Frågan är om de kan toppa sig själva? Det är ju Nintendo vi pratar om, så det finns mycket som talar för det.
Var tveksam till spelet men nu har jag likt förbannat spelat igenom hela. Klart bättre än väntat och förjävla snyggt. Gissar att man har ännu roligare om man är relativt ny gamer som inte sett spelmekaniken till förbannelse i andra Unreal engine spel redan. Klart värt att spela igenom via game pass i alla fall.