Var med i FZ:s stora trend- och varumärkesundersökning!

Robot
Var med i FZ:s stora trend- och varumärkesundersökning!

Gör din röst hörd och bidra till FZ:s utveckling. Kluriga quizfrågor ingår.

#fz

Fragtjuv

Självklart.

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem

Var med tills det var dags att börja skriva massa märken och då blev det för jobbigt så där tog det slut.

Ska man ha en bred massas svar så blir den här frågestunden helt missvisande. Alla tiktokhjärnor fixar inte att göra det där och kvar blir de som är engagerade och de är knappast normen. Färre frågor. Enklare frågor. Mindre frågor. Annars är man inte med sin samtid.

Dont hate the messenger!

signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Får man ta del av resultatet senare?

signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Medlem

Done.

signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Gjorde den igårkväll.

signatur

AMD Ryzen 5 7600X
Powercolor Radeon RX 7800 XT
2x16GB Kingston Fury BEAST Black 6000MT/s CL30
Thermalright Peerless Assassin 120 SE
Kingston KC3000 1Tb

Gen
Medlem
Medlem
Skrivet av Kane:

Var med tills det var dags att börja skriva massa märken och då blev det för jobbigt så där tog det slut.

Ska man ha en bred massas svar så blir den här frågestunden helt missvisande. Alla tiktokhjärnor fixar inte att göra det där och kvar blir de som är engagerade och de är knappast normen. Färre frågor. Enklare frågor. Mindre frågor. Annars är man inte med sin samtid.

Dont hate the messenger!

We found the tiktok-brain!

Medlem

Done and done!

signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Medlem

Avklarat!

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Work completed

Medlem

Done!

Skrivet av Kane:

Dont hate the messenger!

Fast i detta fallet är du ju messenger för din egen åsikt

Medlem

Gjort!

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Gissade inte ens rätt på en enda fråga. Har uppenbarligen dålig koll på vad ni gör.

Medlem

0 poäng 🥵

Så, svarat på enkäten. Fick 4/5 rätt på quiz också.

signatur

00:00:02:42

Medlem

Räknas det när man endast kan en tangentbordstillverkare och det råkar vara det jag skriver på?

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

2p på quizet! Det duger!

signatur

Halo kompis!

Medlem

0p. Fint…högskoleprov nästa

Medlem

5/5 och då gissade jag ändå rätt friskt.

Klar nu! Fick hela 0/5 i quizet tråkigt nog trots att jag är inne flera gånger dagligen på FZ 😅 Synd man inte fick se svaren, bara att man gissat fel.

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem
Skrivet av LancelotSwe:

Räknas det när man endast kan en tangentbordstillverkare och det råkar vara det jag skriver på?

Såklart. Det är statistik det också.

signatur

Ducati Streetfighter 848

NuZ
Testpilot

Trevlig med en Quis i undersökningen! Fock fick man bara 2/5

signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Svarat.

Tror jag fick 3 av 4 rätt på quizzet?

Sen har jag noll koll på hårdvara. Jag fick titta på mitt tangentbord, mus, mina skärmar för att kunna ge något svar alls.

Saknar alternativet:
”jag har ingen koll, köper vadän SweClockers eller brorsan rekommenderar, märke är saksamma.”

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Klar!

Märks att man blivit äldre 😅

signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Kane:

Dont hate the messenger!

Men är inte majoriteten av aktiva användare på FZ minst 30 plus? Kan man verkligen skylla på TikTok hjärna då?
Själv svarade jag inte på allt eftersom jag i princip bara kan märken på det jag använder.

signatur

PSN: OAKTHYR

1
Skriv svar