Senaste inköp av vad som helst
Jag köpte spelet Mandragora till ps5 ett soulslike side scroll spel mitt första av den här typen av spel det tog ett tag att komma in i men jag gillar det.
Hur lägger man in bilder i sin post här ?
[ img]BILDENS URL[ /img] utan mellanslag i kantparenteserna.
Lyckades lägga vantarna på en sprillans NY/Oanvänd CRT skärm! En riktig raritet så här anno 2025!
<Uppladdad bildlänk>
<Uppladdad bildlänk>
<Uppladdad bildlänk>
Fan rena drömmen.
Jag köpte spelet Mandragora till ps5 ett soulslike side scroll spel mitt första av den här typen av spel det tog ett tag att komma in i men jag gillar det.
Hur lägger man in bilder i sin post här ?
Om du trycker på skriv svar istället för snabbsvar finns det små ikoner där du kan trycka in bilder och även ladda upp enkelt.
1# FZ Troll
Ingen större prestandavinst mer än enstaka fps. Huvudsakligen från lägre latens på minnen - CL30 vs nuvarande CL36. Men i en för övrigt i det mesta vit "build" så är det estetiska viktigt för mig. Moderkortet låter mig använda två gen 5 och två gen 4 m2 ssd utan att påverka lanes till GPU. (måste disabla back panel USB4 för full fart men är inget jag använder i alla fall.) Det är något jag ser fram emot då jag redan nu sitter på en outnyttjad 2TB gen4 M.2 SSD. Dessutom så stannar ju AMD vanligtvis på sin platform länge till skillnad från Intel så kan nog få uppleva minst en ny gen CPU'er på AMD5. Hoppas det. Även om för tillfället 9800X3D räcker och blir över. Minnena kom igår och Moderkortet i veckan..
Så egentligen- väldigt dyr uppgradering för 1fps mer. Inget jag skulle rekommendera till någon annan. LOL ändå så ser jag fram emot det
9070 XT
9800X3D
Jag köpte Clair Obscure expedition 33 på release dagen vilket jag är otroligt glad att jag gjorde
Började spela det igår. Riktigt kul!
<Uppladdad bildlänk>
Samsung Galaxy Tab E.
8gb lagring 1,5gb ram.
100kr.
Får inte Google play till att funka 😑
Kan det bero på att den är typ 15år gammal?
The Owls Are Not What They Seem
Kan det bero på att den är typ 15år gammal?
Webbläsaren funkade inte riktigt som den skulle heller, inga bilder när man gick in på sidor. batteriet funkar däremot väldigt bra, och skärmen är fin.
Nu är man lite mer redo för sommarsäsongen:
(Har haft något LED-mög innan som insekterna verkar måttligt intresserade av, så nu ska de förhoppningsvis få smaka högspänning om de tar sig in.)
(Den gamla ACn fick den här säsongen för sig att säkringen skulle gå varje gång den försökte starta kompressorn, så efter ~10 år var det dags att den fick gå i pension till förmån för en ny - med exakt samma halvdassiga design. 😅 Verkar vara lite bättre innandöme och bättre köldmedium (R290 i stället för R410a) i alla fall. Lite deprimerande är det att den förra var Electrolux och den nya är i praktiken noname - har personligen tappat så gott som allt förtroende för Electrolux varumärke på senare år, och skyr det mer eller mindre som pesten.)
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.