Säsong 2: Rätt upp i techno-medeltiden

Redaktör
Ponny

Tippade 71 för Commandos: Origins. Är inte orimligt att det kan falla lite, för det är få recensioner. Men kan ju lika gärna bumpas upp. Betygen är all over the place!

signatur

En Bamseponny av folket

Dödgrävaren
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Tippade 71 för Commandos: Origins. Är inte orimligt att det kan falla lite, för det är få recensioner. Men kan ju lika gärna bumpas upp. Betygen är all over the place!

Önsketippade 82... så rejäl dropp från spiken dag 1.

Medlem

Hjälpe mig, hur gick det där till 😵 chockad!

Skribent

Clair Obscure: Expedition 33-recensionerna börjar trilla in, och snittet ligger än så länge på skyhöga 91/100 https://opencritic.com/game/18026/clair-obscur-expedition-33

Redaktör
Ponny
Skrivet av Jonny Myrén:

Clair Obscure: Expedition 33-recensionerna börjar trilla in, och snittet ligger än så länge på skyhöga 91/100 https://opencritic.com/game/18026/clair-obscur-expedition-33

Årets högsta i skrivande stund. Tippade 83 (innan jag började recensionsspela, ska tilläggas). Så här blir det inte många poäng.

Vi låser snittet fredag förmiddag. 🧐

signatur

En Bamseponny av folket

Skribent
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Årets högsta i skrivande stund. Tippade 83 (innan jag började recensionsspela, ska tilläggas). Så här blir det inte många poäng.

Vi låser snittet fredag förmiddag. 🧐

Tyckte ändå att jag tog i med mina 86, men ack …

Medlem

önsketippade Commandos för högt och ville inte jinxa Clair Obscure så ser ut att ha kompenserat ännu mer åt fel håll, tippade 80.

Dödgrävaren

Folk luras av den fina presentationen känns det som... jag låg på 75 men ökade till 83 eftersom jag trodde det skulle få en del glädjebetyg, men de verkar ju ha gått bananas med höga betyg.

Medlem

Efter två kvällars spelande tycker jag mitt eget betyg på 84 känns ganska rimligt. Men jag är glad för utvecklarens skull att det fått ett så pass varmt mottagande. Och kanske kommer senare delen av spelet göra att jag gläntar på dörren till ett högre betyg, det återstår att se.

8, 9 och nu 3. Jag skrev att säsongen var körd efter förra missen men detta var definitivt spiken i kistan

Får trösta mig med att det inte blivit sämre än så här någon gång tidigare

12
Skriv svar