Vi som gillar HW prn i bildform.

Medlem
Vi som gillar HW prn i bildform.

Vet inte men ibland så när jag känner mig lite nöjd (varar ofta inte länge) så sliter jag fram mobilen och tar en bild.. Ser fram emot era byggen!

signatur

9070 XT
9800X3D

Medlem

Jäklarns clean! Inte mycket att se på varken min eller sambons burkar dock, svarta Silverstone chassin utan både RGB och fönster.

Medlem
Skrivet av Edd1e:

Jäklarns clean! Inte mycket att se på varken min eller sambons burkar dock, svarta Silverstone chassin utan både RGB och fönster.

Tack, men funktionaliteten är det viktiga. + Att du har en sambo också, själv blev jag lämnad för inte så länge sedan Hade övergett alla intressen för henne, inget krav men det fanns viktigare saker då. Men nu är de tillbaks, alla lite "själviska" intressen och saker att ta sig för. Vad ska man annars göra?

signatur

9070 XT
9800X3D

Medlem

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Helt ärligt skulle jag vilja bygga en modern dator med ett sådant där chassi! Retronostalgi deluxe!

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Nomman:

Helt ärligt slipen jag vilja bygga en modern dator med ett sådant där chassi! Retronostalgi deluxe!

jag skulle gärna göra det, hade tänkt se om jag kan få tag i ett och se vad man kan göra. Jag bygger ju utan lampor och skit, så man kommer typ aldrig se att det är en ny dator.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skrivet av alias:

Tack, men funktionaliteten är det viktiga. + Att du har en sambo också, själv blev jag lämnad för inte så länge sedan Hade övergett alla intressen för henne, inget krav men det fanns viktigare saker då. Men nu är de tillbaks, alla lite "själviska" intressen och saker att ta sig för. Vad ska man annars göra?

Helt rätt! Fokusera på det som gör dig glad, sen önskar jag lycka till med allt det där andra också, det löser sig

On topic: min dator är snart 15 år gammal och helt igendammad. Har planer på att skaffa en ny snart, blir säkert något sånt där tufft med lite RGB och sånt. Kommer se ut som en julgran, eller en blinkande semesterresort i Thailand.

Medlem
Skrivet av alias:

Skulle aldrig överge mina intressen för att vara med någon annan. Men så har jag varit singel väldigt länge också. Samband? 🤔

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av Nomman:

Helt ärligt skulle jag vilja bygga en modern dator med ett sådant där chassi! Retronostalgi deluxe!

https://www.sweclockers.com/galleri/15761-bygga-in-i-retro-ch...

Medlem

Det där var riktigt sexigt! Måste börja snegla efter solblekta 90-talschassin på loppis och liknande. (Tradera vore för lätt, vill ha fyndkänslan 😅)

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Får försöka knäppa några fräscha bilder på min Windows 98 burk.

Min Windows XP värstingburk är däremot det sexigaste jag har. Ett tjusigt Corsair Obsidian 500D, enda nackdelen är att jag får köra med extern DVD brännare.

(Obs, första bilden är lite äldre än resten, därav bara en GPU)

Älskar chassin med mörkade glas.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Helt rätt! Fokusera på det som gör dig glad, sen önskar jag lycka till med allt det där andra också, det löser sig

On topic: min dator är snart 15 år gammal och helt igendammad. Har planer på att skaffa en ny snart, blir säkert något sånt där tufft med lite RGB och sånt. Kommer se ut som en julgran, eller en blinkande semesterresort i Thailand.

Tack Sebastian! Du vet att även om det är RGB såkan du sätta det som enfärgat eller helt stänga av det. Valet finns.

Skrivet av OAKTHYR:

Skulle aldrig överge mina intressen för att vara med någon annan. Men så har jag varit singel väldigt länge också. Samband? 🤔

Ehh, jag sa väl att det inte var ett krav på något sätt? Självvalt helt enkelt. Fanns annat att koncentrera sig på.

signatur

9070 XT
9800X3D

Medlem

Ja, en såkallad sleeper build.
Min "värsta" build från förr, typ 15-20 år tillbaks,custom loop med två titanx och enorma tre radiatorer.. vägde nog 30kg eller så..

Var tidig med den vita estetiken som ju nu är så populär. Notera monster radden i botten Kan ha varit cirka 150mm eller så om inte mer i push pull... Overkill, javisst.
Ärvde pengar, mådde dåligt och vad fan skulle jag göra? Jo! Bygga en monster dator. LOL patetiskt men kanske förståeligt? Hur som tänkte jag på annat. Specalbeställde akrylpanel från staterna, inte billigt.. Fanns inte många chassien med glaspaneler då. speciellt inte så här stora.

signatur

9070 XT
9800X3D

1
Skriv svar