Hurra! Snart spelhelg igen!

Robot
Hurra! Snart spelhelg igen!

Kan innehålla sharkuterier.

#spelhelg

Medlem

Forza 5. Blev sugen på bilspel helt plötsligt!

Medlem

Blir att försöka ge sig på slutbossen i The first berserker Khazan, avslutade förra spelsessionen precis utanför hans dörr.

Hoppas man slipper sitta flera dagar o nöta, värsta bossen hittills jag kört i spelet tog 2-3 dagar o klara av, jobbig jäkel. Stor boss, så fight med dålig kamera och hitbox va värdelös...

Medlem

Oblivion remastered kommer nog sno x antal helger framöver, har snart 40 timmar redan i spelet.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Runescape Dragonwilds. Inte haft så här roligt i ett icke Fromsoftware-spel på jag vet inte hur många år.

It's not a lake, it's an ocean

Fortsätter nog med Expedition 33. Men annars har jag fullt upp med planering av min resa till Ukraina.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Efter att ha klarat "Phoenix Wright - Ace Attorney"-trilogin så är det dags att ge sig på uppföljarna i "Apollo Justice - Ace Attorney"-trilogin. Det känns fel att skriva att det är "mysigt" att klura ut mordmysterier, men det är det i det här fallet

Medlem

Hogwarts legacy ska jag ta mig an och försöka klämma in lite tid i arc raiders också.

Medlem

Stalker 2 hålls jag med ikväll iallafall

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Blir att försöka ge sig på slutbossen i The first berserker Khazan, avslutade förra spelsessionen precis utanför hans dörr.

Hoppas man slipper sitta flera dagar o nöta, värsta bossen hittills jag kört i spelet tog 2-3 dagar o klara av, jobbig jäkel. Stor boss, så fight med dålig kamera och hitbox va värdelös...

Jag hade problem med slutbossen tills jag satsade allt på stamina , din egen och att skada hans Ändrade om i rustning och vapen effekter Då blev han medgörlig

Medlem

Blir mer oblivion tror jag. Blev helt insugen!

Hade glömt hur bra det var.

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

Prince Of Persia: The Lost Crown på mobilen!
Bästa mobilspelet någonsin 😀

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Jag hade problem med slutbossen tills jag satsade allt på stamina , din egen och att skada hans Ändrade om i rustning och vapen effekter Då blev han medgörlig

Jo det där med stamina är ju också en fight man, men brukar funka hyffsat med staminapiller. Tycker det är synd de sabbade vapenscaling med demot. Fick ju ha kvar mina tutorial/demo-vapen med B+ scaling, i fulla spelet finns det inget sådant. Så springer runt med mitt blå b+ vapen som jag uppgraderat.

Hmm.
Denna helg blir det nog främst att spela Aliens vs. Predator(det från 2010), Dragon Ball Xenoverse 2 och kanske Far Cry 4 elr Crysis 2 Remastered.

Ambassadör
Xbox

Blir till att fortsätta med Avowed. Blir jag klar i helgen så blir det antingen The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered eller Clair Obscur: Expedition 33. Om jag nu hinner med något stort innan DOOM: The Dark Ages... Kanske borde klämma in South of Midnight i stället?

Game Pass! (Min backlog hytter med näven åt mig... suck)

signatur

Jump in.

Medlem
Medlem

Fortsätter myset i Clair Obscur: Expedition 33 som påbörjades tidigare i veckan!

signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Håller på med Clair Obscure expedition 33 ett väldigt bra spel fast det är svårt ibland med parry och Dodge sen har det en otroligt bra och speciellt soundtrack som jag kommer köpa på vinyl när det släpps och varvar det med Mandragora som åxå är bra sen har jag gjort en ny karaktär till uppdateringen The Breach till No Rest For The Wicked.

Medlem

Fatal Fury City of Wolves

Medlem

Ny säsong med Diablo IV, tillbaka till gruvan igen! Mellan varven blir det lite Pillars of Eternity och Mass Effect: Legendary Edition

Medlem

Clair Obscur: Expedition 33

Medlem

Tänkte försöka klara ut AC Valhalla Dawn of ragnarök dlc:et och sen påbörja AC Shadows.

Medlem
Skrivet av The_Esper:

Clair Obscur: Expedition 33

jag med. Hur dödade du panomimen?

signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Det blir nog lite Split Fiction med frugan, riktigt roligt och varierande att spela. Definitivt en värdig "uppföljare" till It Takes Two.

Medlem

Jag vill veta var hajen är ifrån 😊

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av YmerXE:

Jag vill veta var hajen är ifrån 😊

Hajen är från spelet Marvel Rivals och heter Jeff, eller ja - Jeff The Land Shark!
Du kan läsa mer här: https://marvelrivals.fandom.com/wiki/Jeff_the_Land_Shark

signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem
Skrivet av krislevin:

jag med. Hur dödade du panomimen?

Dom är väldigt sega,använd fire mot dom plus när den gula mätare är full så är dom lätta att breaka
sen är dom inte så svåra.

Medlem

Jag fortsätter kampanjen i Days Gone Remastered på Survival II-nivån.

Riktigt bra remaster som jag har svårt att lägga ifrån mig.

Medlem
Skrivet av tr1stam:

Hajen är från spelet Marvel Rivals och heter Jeff, eller ja - Jeff The Land Shark!
Du kan läsa mer här: https://marvelrivals.fandom.com/wiki/Jeff_the_Land_Shark

Tack, jag uppskattar det 🫡

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av micke52:

Dom är väldigt sega,använd fire mot dom plus när den gula mätare är full så är dom lätta att breaka
sen är dom inte så svåra.

Finns det fler än en? Wow! ja de är riktigt sega faktiskt. Mm, men ok, tack. Fire alltså och sen mätaren. Måste hitta den först. Jag tror jag har missat det.

signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

12
Skriv svar