GTA VI – trailer 2 är släppt!

Medlem

Ser gudomligt ut!

Redaktör
Skrivet av Tiggaren:

Ser exakt ut som jag minns GTA 3.

Saker har hänt med grafiken. Nej, gå inte tillbaka och kolla.

signatur
Medlem

Känns som att man redan sett det...

Medlem

Tror det här spelet kommer floppa, eller vet inte riktigt... Men får känslan. Kommer bli debatt och det släpps i fel tidpunkt.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Håller med! Jag kommer på mig själv med att redan "roota" för Jason och Lucia. Och jo: tiden kommer gå fort. De där ett och ett halvt åren sedan trailer 1 flög ju fram.

Haha ja, verkligen en Bonnie & Clyde-berättelse för vår tid! Och ja, blev lite paff när någon konstaterade att det gått ett år sedan vi fick trailer ett - kändes som någon månad. Så ytterligare ett år kommer nog gå otroligt fort!

Medlem

Rockstar leker med våra känslor, skjuter först fram release till nästa år och sen släpper en till trailer för att retas.

fue
Medlem

Channing Tatum goes GTA..? Onekligen likt ut honom säkerligen referens.

Medlem

"Ett antal månader" ? haha snarare minst 1 års väntan tills pc spelare får chansen om inte längre.

Medlem

Ser riktigt bra ut, samt att det ser ut att rulla på bra på PS5.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Känns som att man redan sett det...

Det tycker inte jag men när man läser infot på rockstars hemsida så kan jag känna att det är uttjatat med "Ja kalle ville bara ha det lite luuuugnt o fint men så blev han...". Men ser fram emot det!

Medlem

Hoppas de kan leverera med spelvärlden. Båda trailers har visat scener med liv och aktivitet bland NPC:s medan andra scener helt saknar folk i bakgrunden trots att det är mitt i stadsmiljöer. Om allt mynnar ut i GTA V:s npc:s som planlöst vandrar omkring lär det kännas gammalt jämfört med vad som visats hittills.

Medlem
Skrivet av Lauchen:

Galet snyggt, ser framemot gameplay. Då får vi se om det blir ett köp eller ej.

Från det läckta materialet för något år sedan så såg gameplayet väldigt bra ut, ni kommer inte bli besvikna!

Skrivet av Mogres:

Mmm... jag är lite skeptisk. Grafiken ser ju bra ut men får "uncanny valley" vibbar av den. Sen tycker jag att rösten till Jason är typ helt fel på nåt sett? Det låter exakt som Nolan North. Men vi får la se hur det blir...

Håller med. Rockstar gillar verkligen sin egen motor och ser inte något större behov utav att göra det Unreal Engine realistiskt. Detta ser inte dåligt ut, men det ser lite wonky ut, men tillräckligt snyggt.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Saker har hänt med grafiken. Nej, gå inte tillbaka och kolla.

Fick faktiskt en smärre chock när jag testa femman för ett tag sedan. Minns att det såg bra mycket snyggare ut. Vet inte om det är en bra eller dålig egenskap

OnT, kommer inte 6:an på på PC inom 3mån efter släpp kommer jag bli galen och ansöka om att få bli nerfryst i hypersömn.

Medlem

Oh så man längtar, grym trailer !

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Fick faktiskt en smärre chock när jag testa femman för ett tag sedan. Minns att det såg bra mycket snyggare ut. Vet inte om det är en bra eller dålig egenskap

OnT, kommer inte 6:an på på PC inom 3mån efter släpp kommer jag bli galen och ansöka om att få bli nerfryst i hypersömn.

Det listades inte ens för PC nu så räkna inte med det inom typ 12-18 månader. De prioriterar, som oftast, konsolerna först. Kommer nog hinna släppas en Switch 2-version innan PC får den ska du se

Medlem

Haha, oväntat att Phil är tillbaka! Men han verkar ha fått tillbaka sin arm i HD-universumet.

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Medlem

Hade gärna sett att de separerar onlinedelen från single player. Ser det som två helt separata spel. De kan få svina sig hur mycket de vill med mtx så länge som det inte påverkar min roadmap till platinum trophyn

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Det listades inte ens för PC nu så räkna inte med det inom typ 12-18 månader. De prioriterar, som oftast, konsolerna först. Kommer nog hinna släppas en Switch 2-version innan PC får den ska du se

Mjo, kommer väl bli som med 5:an att man kommer ha köpt det minst två ggr.

Medlem

Haka: Tappad.

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Mjo, kommer väl bli som med 5:an att man kommer ha köpt det tre ggr om.

Haha antagligen! Men denna gången hoppas jag de realiserar idéen om en eller flera enspelar-dlc som bygger vidare på handlingen efteråt. De sägs ju ha haft tre till GTA V som lades på is efter GTA Online blev så populärt. Vilket är tråkigt. Hoppas de kan bolla båda denna gången.

Medlem

Okeeey okeyy skulle ändå vilja se något som är helt nytt

signatur

VÅRENS HÄLSOUTMANING – FZ & SweClockers inofficiella: LEVEL UPP IRL
🚀 Startdatum: 4 april (går bra att hoppa in när som) Slutdatum: 1 maj
💪 Målet: Logga 500 träningspass tillsammans!
🏆 Belöning: Om målet uppfylls lottas 500 kr ut i slutet av utmaningen - ju fler som går med desto större presentkort.
🔗 Gå med här: Workout51 - (powered by Challenge Hound)

Medlem

Skall bli sjuk kul att se ett nytt SP GTA.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Rockstar är nivåer över resterande utvecklare. Man tycker nästan synd om ”konkurrenterna”

Medlem

Ser fram emot när spelet släpps 2027 så man kan få spela lite 🤓

Medlem

Ser snyggt ut. Frågan är vad man behöver för att ens kunna lira med minst 60fps? Hoppas på att det är väloptimerat och inte kräver uppskalning.

Medlem

Helt sjukt imponerande. Detta kommer sälja som bara den... Intressant, ingen Switch2-release?

Medlem

Snyggt men är än så länge enbart cinematics, hade varit kul att få se gameplay, men kanske inte är redo för det ännu?

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem
Skrivet av BlueTeam:

Helt sjukt imponerande. Detta kommer sälja som bara den... Intressant, ingen Switch2-release?

Tror det kommer men Nintendo ska (enligt rykten) hålla en direct för tredjepartssamarbeten (Partner Direct) och att det kan visas där. Antagligen senare denna månaden eller tidigt nästa. Då vill Nintendo inte att det "läcker" ut tidigare utan det är nog flera spel (som Gears Reloaded) som visas och bekräftas för Switch 2 där.

Medlem
Medlem

Den här trailern varken ökade eller sänkte hypen för min del. Fin grafik även om det inte är in game. Kanske intressant story men man fick inte så mycket mer att gå på. Det har pratats om att det ska utespela sig över fler städer, nåt sånt borde man kunnat få info om genom att se de olika miljöerna på trailern.

Skriv svar