Allt om GTA VI
Tycker det såg ut som Jason hade lite olika typer av solbränna. Tror ni det är ett system eller bara en story progression? Finns det några mer system ni tycks hitta i den nya trailern? Spekulera fritt! Stort som smått!
Solbrännan hade jag helt missat, men du har nog rätt där! Systemet för hår-/skäggväxt verkar ha följt med från RDR2 om man tittar på skärmdumparna. Träning var ju en sekvens i trailern så det är väl ingen omöjlighet att det systemet återvänder till serien från San Andreas. Längesen jag spelade 5:an nu så har ingen vidare koll hur det såg ut där
Den där nationalparken vid norra delstatsgränsen, måste vara i Georgia med sin bergiga terräng. En utav bilderna i länken påminner om bilderna från parken. Florida är ju annars platt.
https://mynaturebookadventures.com/blogs/news/explore-georgia...
Märkte även att på vissa bilregisteringsskyltar stod det "Leonida", och på andra stod det "Gloriana" (Georgia?). Det enda märkliga var att dessa var från Vice city-bilderna haha.
Sedan så tror jag på att det finns flera platser (bl.a. mindre städer) de inte har visat upp än och som de vill överraska med. Orlando och Jacksonville saknas. Tänkte på hur de skrev detta t.ex: "Tour a few of the must-see destinations across the sunshine state". I alla fall så hoppas jag på fler städer, för annars kommer det påminna för mycket av om de små kommunerna i GTA 5. Vill att kartan ska vara stor som fan så att man kan ta långa roadtrips haha.
Solbrännan hade jag helt missat, men du har nog rätt där! Systemet för hår-/skäggväxt verkar ha följt med från RDR2 om man tittar på skärmdumparna. Träning var ju en sekvens i trailern så det är väl ingen omöjlighet att det systemet återvänder till serien från San Andreas. Längesen jag spelade 5:an nu så har ingen vidare koll hur det såg ut där
Från det läckta game-playet så ....
... var Jason mycket smalare, så kanske ett work-out system!
Coolt att Jack Black var med i trailern, han syns överallt nu😅
Var är Jack Black i trailern?
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!
Sjukt snygga bilder, måste nog vara PC versionen de skärmdumpat
Nej det är nog ps5.
Var är Jack Black i trailern?
2:28 om inte "Start at" fungerar":
Från det läckta game-playet så ....
... var Jason mycket smalare, så kanske ett work-out system!
Går det där att se nånstans fortfarande? (Jag antar att det är något nytt som läckt? Eller menar du det där som läckte för typ 3 år sen?)
Aha han! Mina tankar gick till han som spelar Fak i The Bear.
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!
Lite humor. Satt å lekte med dall-e och för att få några illustrationer. En stack ut, helt slumpmässigt. Fick iaf mig att tänka på GTA
<Uppladdad bildlänk>
Han såg fett krim ut
1# FZ Troll
Han är ju inte ens lik Jack Black enligt min mening, isåfall mycket mer lik Matty Matheson inkl rösten som är väldigt lik Jack Blacks
1# FZ Troll
Rekommenderar att titta på denna tidigare Rockstar anställd gå igenom trailern.
Detaljerna i detta spel och hur allt är handgjort är så sjukt! Hur fan vissa kan tycka att det inte ser så intressant ut är en gåta för mig...
Går det där att se nånstans fortfarande? (Jag antar att det är något nytt som läckt? Eller menar du det där som läckte för typ 3 år sen?)
Ja, det för 2 år sedan, inget nytt.
Aha han! Mina tankar gick till han som spelar Fak i The Bear.
Han är ju inte ens lik Jack Black enligt min mening, isåfall mycket mer lik Matty Matheson inkl rösten som är väldigt lik Jack Blacks
Hade jag aldrig hört talats om honom innan faktiskt
Samma energi och tonläge i alla fall. Karaktärer behöver såklart inte ha exakt samma utseende som de som de gör rösten till.
Jag gick på att han var lite smålik och hade liknande tonläge som Jack Black, så det skulle lika gärna kunnat vara GTA versionen av honom.
Hursomhelst så verkar vi få en Jack Black liknande karaktär i GTA6
Själv har jag ca 10 dagar till Switch 2. GTAVI kommer jag endå köpa till Ps6/version för första gången. Så för mig blir det absolut inte nästa år. Och jag skulle inte börja att hypea ett år innan endå. Då mycket ogillar jag inte mig själv.
Håller med. Att hypea för länge blir istället en slags retsticka som man får dras med. Som att ha en oxfilé väntades i kylen fast den får enbart ätas om 1 år Lagom hype. Lagom väntan.
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler