Klär ni er i eller inreder med spelmerchandise?
Har enbart en Embark/THE FINALS merch tröja jag bär med stolthet någon gång i veckan.
Sjukt roligt när man var på besök i Stockholm och såg en person med en THE FINALS tröja där vi fick ett gott snack om the finals.
AMD Ryzen 7 9800X3D, Sapphire Pulse RX 9070 XT, MSI MAG B650 TOMAHAWK, DDR5 32GB 6000MHz
Ska jag ha spelkläder på mig så blir det något diskret, nåt som man fattar om man är gamer men inte om man är vanlig pleb. Det kan vara ett citat eller nån slags logo, en favorit är en sån där klassisk sport-hoodie där det står typ University of Dalaran på och sen 2 stora siffror. Inredningsmässigt får det gärna bli lite mer obvious, iaf i mitt dator-space. Där är det modeller av olika skepp från star trek, tavlor med memes(there are four lights) eller sprängskisser av fordon/vapen från andra världskriget.
Och ja, jag får ligga regelbundet
Aldrig är också regelbundet 🫠
Ad hoc addendum
Har en svart t-shirt med Half-Life 2 (från CE-plåtlådan) som jag använder ibland. Det är nog allt.
Har iofs nästan alla spel synliga i hyllorna i vardagsrummet. Så lite inredning kan man nog se det som då det visar mitt intresse för hobbyn.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTOokxAH...
Men man blir alltid glad när man ser någon på stan klädd i nån snygg t-shirt med speltema.
Den där tröjan va ju rätt diskret ändå såvida det är något på ryggen...
Är nog inte många icke-gamers som skulle ta det där som spelrelaterat.
Jump in.