Gamereactor påväg bort?
Vilken domän då?
Kunde inte besöka siten för en timme sedan, men nu verkar .se fungera igen.
Kunde inte besöka siten för en timme sedan, men nu verkar .se fungera igen.
.Se funkar inte
Min Dator Går På StjärnKraft !
.Se funkar inte
jopp
OP hade rätt...
Funkar igen.
00:00:02:42
<Uppladdad bildlänk>
Funkar alldeles utmärkt för mig och gjort sen jag sa det.
Tror inte heller att sidan helt plötsligt bara kommer sluta fungera en dag, om de går i graven kommer det berättas innan.
Säg det till oss som jobbade på Loading 😅
"Writer and Fighter"
Kan inte ens tänka mig hur det måste ha känts för er som jobbade på gamla Loading. Så himla märkligt skött.
Var det så det gick till? Förskräckligt!!
En glad kalmarit boende på Gotland!
Kan inte ens tänka mig hur det måste ha känts för er som jobbade på gamla Loading. Så himla märkligt skött.
Var det så det gick till? Förskräckligt!!
Tänker inte gå off-topic, men det finns en tråd om det någonstans där jag förklarade allt. Den korta historien är att den togs ned från en dag till en annan utan förvarning och blev nere. Vi som jobbade där fick höra efter en vecka att det var för att fixa runt GDPR. Sen bestämdes det att det skulle kosta för mycket så sidan kom aldrig upp igen.
"Writer and Fighter"
Funkar alldeles utmärkt för mig och gjort sen jag sa det.
Du kanske hade den cachad eller något om du hade besökt den nyligen. Jag besöker aldrig GR så jag hade ingen sån. Men nu fungerar den iallafall.
Tänker inte gå off-topic, men det finns en tråd om det någonstans där jag förklarade allt. Den korta historien är att den togs ned från en dag till en annan utan förvarning och blev nere. Vi som jobbade där fick höra efter en vecka att det var för att fixa runt GDPR. Sen bestämdes det att det skulle kosta för mycket så sidan kom aldrig upp igen.
Nä, fattar. Avslutat kapitel, och allt det där. Det är himla kul att ha dig här nu istället iaf.
Nä, fattar. Avslutat kapitel, och allt det där. Det är himla kul att ha dig här nu istället iaf.
Tack så mycket! Det är kul att vara här också med alla fina människor
"Writer and Fighter"
Du kanske hade den cachad eller något om du hade besökt den nyligen. Jag besöker aldrig GR så jag hade ingen sån. Men nu fungerar den iallafall.
Kan ha varit DNS-strul hos vissa internetleverantörer, gissar jag.
Nej, jag besöker aldrig GR.
Kan ha varit DNS-strul hos vissa internetleverantörer, gissar jag.
DDoS-attacker har ju exploderat rätt rejält på sistone också, och slår de mot DNS-servrar så kan det bli lite besvärligt.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.