Outer Wilds-studion bekräftar att de jobbar på nåt nytt

Robot
Outer Wilds-studion bekräftar att de jobbar på nåt nytt

Men säger att en utannonsering är år bort.

#Mobius-digital, #Outer-wilds

Medlem

Man kan ju hoppas på ett stort mysterium igen, dom kan nog lyckas.

Releasehästryttare
Skrivet av Najkan:

Man kan ju hoppas på ett stort mysterium igen, dom kan nog lyckas.

Förra spelet va ju lightning in a bottle.

Medlem

Jag avundas dem inte. Outer Wilds var ett sånt unikt mästerverk att det är svårt att tänka sig att de ska kunna överträffa det eller möta förväntningarna. Samma med Hollow Knight.

Medlem

Ta bort tidpressen från Outer Wilds så är det ett bra spel. Pallar inte med att man ska göra om saker flera gånger bara för att man missar en grej som händer. Sluta spela när jag försökte planeten som fylls med sand. (detta var min tredje planet) Palla inte med att om man varför långsam var du tvungen att börja om.

signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Ta bort tidpressen från Outer Wilds så är det ett bra spel. Pallar inte med att man ska göra om saker flera gånger bara för att man missar en grej som händer. Sluta spela när jag försökte planeten som fylls med sand. (detta var min tredje planet) Palla inte med att om man varför långsam var du tvungen att börja om.

Jag har verkligen ingen aning hur man skulle ta bort tidsaspekten, det närmaste jag kan tänka mig är att ge användaren en slider från start till slut där man drar tiden dit man vill den ska vara.., skulle vara mycket konstigt. Men jag förstår vad du menar..

1
Skriv svar