Doom: The Dark Ages
KÖTT, FIFAN! Det här ser vi fram emot!
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
KÖTT, FIFAN! Det här ser vi fram emot!
Demonkött är gött!
Lagom till att jag maxat klart Clair Obscur: Expedition 33 (just nu GOTY2025), Hauntii (mysspel) och kanske blivit klar med det helt klart underskattade Flintlock: Siege of Dawn. Njuter av spelkulturen till max just nu.
Lägg till att den större delen av Star Wars Outlaws släpps samma dag som nya Doom. Våren är full av nya spel till Xbox och PC =^_^=
Förbaskat najs! Fick hem collectors edition till ps5an idag men gissar att det sitter nån startspärr. Hursom misströstar ej, har lite andra planer för kvällen idag ändå
Hur lyckas du få så tidigt, där jag köper ifrån är de så rädda att man skulle få något före releasedagen att de alltid skickar 1 vardag innan release...
Hur lyckas du få så tidigt, där jag köper ifrån är de så rädda att man skulle få något före releasedagen att de alltid skickar 1 vardag innan release...
Jag beställde från Bethesda International Store. Jag vart också rätt förvånad när det stod att den skulle levereras idag :D, hade typ räknat med att få det efter release. Den var wrappad med papper där det stog får inte säljas innan 13:e Maj.
Jag beställde från Bethesda International Store. Jag vart också rätt förvånad när det stod att den skulle levereras idag :D, hade typ räknat med att få det efter release. Den var wrappad med papper där det stog får inte säljas innan 13:e Maj.
Någon stackars sate har nog fått sparken där XD
"Writer and Fighter"
Samma här bor dessvärre i norra Sverige men paketet var i Stockholm redan imorse. Hade man bott söder om Sthlm hade man nog haft det nu. Kommer på måndag. Förmodligen är det löftet om två dagars early access för köp som gör att det skickas så tidigt 😅 ser fram emot att få spela detta.
Älskar både doom 2016 och eternal. Spelat igenom 16 minst fem gånger och eternal minst tjugo, säkert fler. Eternal var riktigt bra när man märker hur mycket bättre man blir ju mer man spelar det, personligt bästa är fyra dödsfall på svåraste (ej permadeath) 😂
Det här ser riktigt bra ut precis som föregångarna. Att dom lyckas förändra spelmekaniken så markant och behålla minst samma nivå av nöje i varje spel är imponerande.
80 euro på steam?! Nej tack, får bli på rea om fem år för min del.
Spela igenom spelet på gamepass, tycker du spelet är bra köper du det senare på någon steamrea
80 euro på steam?! Nej tack, får bli på rea om fem år för min del.
Nästa doom, 150 euro "prenumerera på våran gamepass, kolla vad billigt", detta är vad MS har lagt miljarder på.
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Kommer väl på Gamepass också "gratis".
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Spela igenom spelet på gamepass, tycker du spelet är bra köper du det senare på någon steamrea
Nej tyvärr, undviker prenumererationer så gott det går.
I och med att konsolversionen av spelet, till skillnad från DOOM, inte stödjer mus och tangentbord så kommer jag inte köpa spelet.
Lätt löst genom att spela med handkontroll bara? xD
Kan inte sluta skratta åt texten, "Skulle du köpa en steam-kod av den här herrn?"...
Jonas.. vi är inte värdiga... *ont i magen av allt garv*
Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?
Lätt löst genom att spela med handkontroll bara? xD
Snabba fps kör jag enbart med mus och tangentbord.