Lilla tråden om Heroes: Olden Era

Skrivet av Managor:

Skönt som fan att de tar med sig feedback!

Kvartal två känns så långt bort..

Det är andra kvartalet nu.

Medlem

Hmm, no outlines. Det tar absolut bort en del av min kritik. Mycket trevligt.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Sphere Of No-Form:

Det är andra kvartalet nu.

Hahah, hur jävla trött var man inte igår då.. Det där får jag krypa till korset för känner jag

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Med tanke på att de ändrat en hel del saker redan innan Early Access verkar de rätt responsiva. EA kommer sen ge massor av mer feedback när alla kan spela det (förutsatt EA köp då förstås).

Informativ video (del 1 av 2) av Heroes Take Turns där hon går igenom stridssystemet.

https://www.youtube.com/watch?v=aKiknvUwXn0

Dom senaste veckorna har en hel hög AI-genererade filmer med HoMM 3 på Youtube. Tänkte att det ändå passar lite i tråden. Även om man tydligt ser att det är AI så får man ändå säga att det är rätt coolt, går fort fram.

Finns massa mer än dessa. Vad tycker ni, bu eller bä?

Ny devlog med fokus på spells.

Medlem

En kort videouppdatering, deras förbättrade Necropolis town screen.
.
.
.
Heroes of Might & Magic: Olden Era — Necropolis Town Screen Update
We heard all of your feedback and couldn't wait to show you some refurbishments that have been done in the Necropolis Castle since the first look in October 2024! Keep an eye on our updates, as there is much more to come!

Medlem
Skrivet av Fulci:

En liten kort videouppdatering, deras förbättrade Necropolis town screen.
.
.
.
Heroes of Might & Magic: Olden Era — Necropolis Town Screen Update
We heard all of your feedback and couldn't wait to show you some refurbishments that have been done in the Necropolis Castle since the first look in October 2024! Keep an eye on our updates, as there is much more to come!
https://www.youtube.com/watch?v=PuJcFPZ-6EI

Ser snyggt ut! Synd att de nämnde spelet blir försenat men hellre att det blir bra än påskyndat såklart.

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Ser snyggt ut! Synd att de nämnde spelet blir försenat men hellre att det blir bra än påskyndat såklart.

Ja, lite synd men jag väntade mig nästan det.

12
Skriv svar