The Precinct
Bad boys, bad boys, whatcha gonna do? Whatcha gonna do when FZ-Mike come for you?
Snyggt skott där med gisslan framför sig. Väntat länge på något polisspel och detta kanske löser det
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Snyggt skott där med gisslan framför sig. Väntat länge på något polisspel och detta kanske löser det
Ibland har man tur.
Din vänliga kvartersrecensent.
Tycker det ser ut att kunna vara riktigt kul, men kanske inväntar lite patchar Vad är spellängden på ett ungefär?
NPC-beteendet är ojämnt. Civila reagerar ibland korrekt på våldsamma situationer – springer undan, skriker – men lika ofta promenerar de lugnt förbi som om ingenting hänt. Det förtar illusionen. Brottslingar är mer reaktiva, särskilt i biljakter, men AI:n kan också fastna i underliga mönster, som att springa rakt mot mig i stället för att fly. Det gör spelet oförutsägbart. Ibland på rätt sätt, ibland som ett trasigt urverk. Överlag skulle jag kalla spelet polerat, men inte fritt från buggar.
Det här är inte vad jag skulle klassa som polerat 🤨
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Att civila går förbi utan att de reagerar om det sker ett brott är ju inte helt ovanligt IRL heller 😀
Det låter som att det är lite roligare än Emercency spelen jag gillade förut, det kan vara värt att köpa på PS5an
Ja, jag hade en period då jag körde väldigt mycket 911. Kul för var det är men sen köpte jag glad ihågen massa DLC och då försvann tyvärr charmen lika fort :/
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Tycker det ser ut att kunna vara riktigt kul, men kanske inväntar lite patchar Vad är spellängden på ett ungefär?
NPC-beteendet är ojämnt. Civila reagerar ibland korrekt på våldsamma situationer – springer undan, skriker – men lika ofta promenerar de lugnt förbi som om ingenting hänt. Det förtar illusionen. Brottslingar är mer reaktiva, särskilt i biljakter, men AI:n kan också fastna i underliga mönster, som att springa rakt mot mig i stället för att fly. Det gör spelet oförutsägbart. Ibland på rätt sätt, ibland som ett trasigt urverk. Överlag skulle jag kalla spelet polerat, men inte fritt från buggar.
Det här är inte vad jag skulle klassa som polerat 🤨
12 timmar stannade min klocka på. Men då har jag inte gjort allt som går att göra. Nått max rank etc.
Ja, jag hade en period då jag körde väldigt mycket 911. Kul för var det är men sen köpte jag glad ihågen massa DLC och då försvann tyvärr charmen lika fort :/
Jag tyckte emergency var jätteroligt men det blev rätt enahanda till slut.
12 timmar stannade min klocka på. Men då har jag inte gjort allt som går att göra. Nått max rank etc.
Ok. Rätt ”lagom” då. Kände du dig sugen på mer eller vad var känslan när du kört igenom det?
Ok. Rätt ”lagom” då. Kände du dig sugen på mer eller vad var känslan när du kört igenom det?
Jag kommer säkert återkomma. Köra ett skift eller två. Då och då. Lite sugen på att ändå nå rank 20 och låsa upp den snabbaste polisbilen.
Bad boys, bad boys, whatcha gonna do? Whatcha gonna do when FZ-Mike come for you?
Detta är ett spel jag hoppas de bygger vidare på över tid. Utökar staden i sig, lägger till mer innehåll i form av brott och arsenal – kanske regelrätt expansion med en helt annan stad?
Finns mycket potential i titeln, alla (läs: de flesta) grundblocken är på plats
< R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | RTX 3090 Ti >
< R5 7600X | 32GB 6400 MT/s | RX 9070 XT >
Jag önskar verkligen att AI:n i det här spelet var bättre.
- I första striden man har så känns det som att det är jag mot 12 personer som skjuter. Mina med-poliser gör ingen skada och missar alla sina skott.
- Även fast jag ibland lyckas låsa fast en brottslings fordon och tänker att nu hjälper väl mina med-poliser till. Nä då sitter de kvar i sina fordon och bara väntar på att brottslingen ska åka iväg igen och att allt fortsätter.
- Ibland har en brottsligt slagit till mig och gjort skada. Men jag får tydligen inte slå tillbaka?
- En anka är alltid bra att ha när världen behöver lite extra flyt -
Dialogerna är rätt nytiga.
Vad menas med nytiga?
- Ibland har en brottsligt slagit till mig och gjort skada. Men jag får tydligen inte slå tillbaka?
De kanske simulerar svensk dialogpolis? Hade du inte tänkt på, där fick jag dig.
Vad menas med nytiga?
Nytigt är ett dialektalt ord (från Blekinge, typ?) som i princip betyder pinsamt.
30FPS.. va i helsike...
Efter att lirat i 2 sekunder insåg jag det. Jag som trodde vi var borta från 30fps träsket men det sitter säkert i någon generation till
Hur kan det här spelet vara låst till 30 på konsol? Har ps5 pro, ge mig en 1080p uppscale med 60 frames. Jag trodde att 30 frames var dött nu.
Jag blev lurad av "Optimized for Xbox Series S|X"
Trodde det betydde 60fps+
Hoppas det kommer en patch som fixar till detta.