Enligt rykten kommer Red Dead Redemption 2 släppas till Switch 2
Ironin om det får 60 fps på Switch 2
Haha. Eller hur! Dock såg till exempel Cyberpunk väldigt "soft" ut så grafiken lär ju ta en rejäl smäll.
Kul med sådana releaser.
Just RDR2 kommer jag dock inte köpa då det är ett sånt fruktansvärt långtråkigt spel i mitt tycke.
Ironin om det får 60 fps på Switch 2
I alla fall 40fps bärbart med VRR vore ju trevligt.
Haha. Eller hur! Dock såg till exempel Cyberpunk väldigt "soft" ut så grafiken lär ju ta en rejäl smäll.
Cyberpunk ser ju ut att vara på likvärdig nivå som på Xbox Series S, men visst är man vad att spela mest på PC med minimum 1440p/4K så är det ju inte det vassaste med svaga Xbox-nivån.
Rent tekniskt är väl RDR2 ett Xbox One/PS4-spel (jävligt snyggt sådant dock) medan Cyberpunk mer var ett spel för denna generation. Så jag tror nog Switch 2 kan driva det relativt bra utan att grafiken blir alltför lidande.
"Writer and Fighter"
Tror det kan gå. RDR2 levererade en tjusig upplevelse trots att den kördes på äldre konsoler och jag tyckte att man kunde se hur man balanserat grafiken och fått det att se riktigt fint ut trots att man höll tillbaka på mycket just för att få det att flyta på bra.
Det är precis det man gör med nyare lir för Switch 2 redan och vore förvånad om det inte lanseras.
Tycker alltid att det är positivt att spel sprids till så många som möjligt. Men fan kan ju inte vara så många som är intresserade av den typen av spel och som bara köper nintendokonsoller? För det är ju bara för dem som det skulle vara intressant. Nu antar jag ju dock att konverteringen är rätt enkel och att det är därför det händer.
Rent tekniskt är väl RDR2 ett Xbox One/PS4-spel (jävligt snyggt sådant dock) medan Cyberpunk mer var ett spel för denna generation. Så jag tror nog Switch 2 kan driva det relativt bra utan att grafiken blir alltför lidande.
det som gör en lite upprörd kring cyberpunk är att det släpptes en speciell xbox one x version. dom skulle inte ha gjort det 🥺
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Switch 2 har bara 2 exclusiva spel än så länge, mario kart och donkey kong bananza.
Känns som switc 2 bara blir en kassako som släpper massa gamla spel på nytt och tar fullt betalt. Ingen ny kreativitet.
Tänk när Wii eller WiiU släpptes, även om de sålde sämre hade de helt unika spel iaf.
Switch 2 har bara 2 exclusiva spel än så länge, mario kart och donkey kong bananza.
Känns som switc 2 bara blir en kassako som släpper massa gamla spel på nytt och tar fullt betalt. Ingen ny kreativitet.
Tänk när Wii eller WiiU släpptes, även om de sålde sämre hade de helt unika spel iaf.
Det finns några till. Drag x Drive, Hyrule Warriors: Age of Imprisonment , The Duskbloods och Kirby Air Riders. Men ser man bara till dag ett-spel så könns det som att Nintendo har haft det betydligt starkare. Gamecube hade urstark realese med Luigis Mansion, Super Monkey Ball och Star WarsRogue Leader som exklusiva spel.
Första switch var ju typ en Wii u remaster maskin i början.