The Witcher 3 firar 10 år – vi skålar i blod och vin!
Du frågar inte om en häxkarls ålder, men faktum kvarstår: The Witcher 3 fyller 10!
Ärligt nu, håller det än idag? Har inte spelat det nämligen.
Enligt mig håller det lika bra nu som då.
Det gör det.
Ja, det må märkas att det inte är splitternytt men fortfarande det bästa som gjorts!
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Spelar det igen just nu och ja det är fortfarande ett av de bästa spel som gjorts tillsammans med cyberpunk 2077.
1# FZ Troll
Kom ju next-gen update för bara 2.5 år sedan med Ray-Tracing etc. Själv körde jag igenom potatis-versionen på Switch och var glad.
Håller på med Blood and Wine just nu. Trodde att jag hade kommit till slutet men min vamp-kompis ville att jag följer med honom på ytterligare en quest. Känns som det aldrig tar slut. Men det behöver det inte göra, jag tillbringar gärna mera tid i Geralts fantastiskt fint återgivna värld.
Helt klart ett av de bästa rpg-spelen som finns, och när det går att köpa spelet plus bägge expansionerna för under hundralappen så finns det ingen anledning att tveka. Köp!
Det är fortfarande ett kanon spel. Striderna är väl den svagaste punkten ( det var de även när spelet var nytt) men de är fortfarande helt ok.