The Witcher 3 firar 10 år – vi skålar i blod och vin!

Robot
The Witcher 3 firar 10 år – vi skålar i blod och vin!

Du frågar inte om en häxkarls ålder, men faktum kvarstår: The Witcher 3 fyller 10!

#the-witcher-3

Medlem

Ärligt nu, håller det än idag? Har inte spelat det nämligen.

Medlem
Skrivet av Sunstalker:

Enligt mig håller det lika bra nu som då.

Medlem
Skrivet av Sunstalker:

Det gör det.

Medlem
Skrivet av Sunstalker:

Ja, det må märkas att det inte är splitternytt men fortfarande det bästa som gjorts!

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Sunstalker:

Spelar det igen just nu och ja det är fortfarande ett av de bästa spel som gjorts tillsammans med cyberpunk 2077.

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Oj vad tiden går fort, känns inte som 10år sedan.
Längtar tills Witcher 4 kommer😒😩

Medlem

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem

Grattis på födelsedagen ♥️

Medlem

Tiden flyger. Witcher 3 består.

Medlem
Skrivet av Sunstalker:

Kom ju next-gen update för bara 2.5 år sedan med Ray-Tracing etc. Själv körde jag igenom potatis-versionen på Switch och var glad.

Medlem

Tog ett bra tag innan jag spelade men jäkla så bra det var. En upplevelse utöver det vanliga.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Håller på med Blood and Wine just nu. Trodde att jag hade kommit till slutet men min vamp-kompis ville att jag följer med honom på ytterligare en quest. Känns som det aldrig tar slut. Men det behöver det inte göra, jag tillbringar gärna mera tid i Geralts fantastiskt fint återgivna värld.
Helt klart ett av de bästa rpg-spelen som finns, och när det går att köpa spelet plus bägge expansionerna för under hundralappen så finns det ingen anledning att tveka. Köp!

Medlem

Ett av mina favoritspel och jag har tagit platinum på PS5 samt alla achivements på Xbox. Har även funderat på att göra samma sak på Steam, vi får se hur det blir med den saken.

Medlem
Skrivet av Sunstalker:

Det är fortfarande ett kanon spel. Striderna är väl den svagaste punkten ( det var de även när spelet var nytt) men de är fortfarande helt ok.

1
Skriv svar