Battlefield 6-kampanjen inspireras av filmen Civil War
Synd bara att man behöver skapa ett Activision account för att spela CoD, fick för mig o testa lite på GamePass men det va bara glömma. Orkar inte fixa nytt account, tycker Xbox konto borde räcka för att spela singleplayer.
På tal om?
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!
Synd bara att man behöver skapa ett Activision account för att spela CoD, fick för mig o testa lite på GamePass men det va bara glömma. Orkar inte fixa nytt account, tycker Xbox konto borde räcka för att spela singleplayer.
Tror du skriver i fel tråd 😂
Du behöver garanterat inget Activision konto för att spela Battlefield 👍
Och vad har detta med kommande Battlefieldspel att göra..? Har du inte fått ditt morgonkaffe och vaknat än? xD
Min gamingstream => https://kick.com/Mr_Strange
Andra socials/länkar => https://linktr.ee/Mr_Strange
På tal om?
Tror du skriver i fel tråd 😂
Du behöver garanterat inget Activision konto för att spela Battlefield 👍
Och vad har detta med kommande Battlefieldspel att göra..? Har du inte fått ditt morgonkaffe och vaknat än? xD
Blanda ihop dem, de är placerade i samma fack i huvet^^
Men skulle inte förvåna mig om det krävs ett EA origin account eller va de nu kallar sitt för, hah
Blanda ihop dem, de är placerade i samma fack i huvet^^
Men skulle inte förvåna mig om det krävs ett EA origin account eller va de nu kallar sitt för, hah
Tror faktiskt du har rätt i det att även om man köpt BF på Steam tarvas EA konto men kan ha fel.
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!
Spännande!! Älskar idéerna om ett amerikanskt inbördeskrig (i spelform). Killgissar att NATO har kopplats på för att understödja "de snälla". Och frågan vi alla ställer oss; får man döda Musk och Trumpeten på slutet? 🍿
🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: MSFS 2024
Sen: 007 First Light | DayZ 2 | GTA VI
Spännande!! Älskar idéerna om ett amerikanskt inbördeskrig (i spelform). Killgissar att NATO har kopplats på för att understödja "de snälla". Och frågan vi alla ställer oss; får man döda Musk och Trumpeten på slutet? 🍿
Obehaglig människa du verkar vara.
Obehaglig människa du verkar vara.
Psykopat av rang 😂
🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: MSFS 2024
Sen: 007 First Light | DayZ 2 | GTA VI