Battlefield 6-kampanjen inspireras av filmen Civil War

Robot
Battlefield 6-kampanjen inspireras av filmen Civil War

En film om ett inbördeskrig i USA.

#battlefield, #battlefield-6

Medlem

Synd bara att man behöver skapa ett Activision account för att spela CoD, fick för mig o testa lite på GamePass men det va bara glömma. Orkar inte fixa nytt account, tycker Xbox konto borde räcka för att spela singleplayer.

Skrivet av Majinbuu:

Synd bara att man behöver skapa ett Activision account för att spela CoD, fick för mig o testa lite på GamePass men det va bara glömma. Orkar inte fixa nytt account, tycker Xbox konto borde räcka för att spela singleplayer.

På tal om?

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Tror du skriver i fel tråd 😂

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Du behöver garanterat inget Activision konto för att spela Battlefield 👍

Medlem

Jag är väl tråkig och bakåtsträvande… men jag uppskattar när battlefield spelen håller sig till WW2. Tycker det är en del av spelseriens varumärke och niche som gör det intressant.

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Och vad har detta med kommande Battlefieldspel att göra..? Har du inte fått ditt morgonkaffe och vaknat än? xD

signatur

Min gamingstream => https://kick.com/Mr_Strange

Andra socials/länkar => https://linktr.ee/Mr_Strange

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

På tal om?

Skrivet av ChriL:

Tror du skriver i fel tråd 😂

Skrivet av DarkSvenn1002:

Du behöver garanterat inget Activision konto för att spela Battlefield 👍

Skrivet av MrStrange:

Och vad har detta med kommande Battlefieldspel att göra..? Har du inte fått ditt morgonkaffe och vaknat än? xD

Blanda ihop dem, de är placerade i samma fack i huvet^^
Men skulle inte förvåna mig om det krävs ett EA origin account eller va de nu kallar sitt för, hah

Skrivet av Majinbuu:

Blanda ihop dem, de är placerade i samma fack i huvet^^
Men skulle inte förvåna mig om det krävs ett EA origin account eller va de nu kallar sitt för, hah

Tror faktiskt du har rätt i det att även om man köpt BF på Steam tarvas EA konto men kan ha fel.

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem

Spännande!! Älskar idéerna om ett amerikanskt inbördeskrig (i spelform). Killgissar att NATO har kopplats på för att understödja "de snälla". Och frågan vi alla ställer oss; får man döda Musk och Trumpeten på slutet? 🍿

signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: MSFS 2024
Sen: 007 First Light | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Äntligen en kampanj igen i battlefield! Mycket välkommet igen. Av det jag läser blir jag ännu mer taggad 🤩 känns som de satsats på ett djupare tema

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Spännande!! Älskar idéerna om ett amerikanskt inbördeskrig (i spelform). Killgissar att NATO har kopplats på för att understödja "de snälla". Och frågan vi alla ställer oss; får man döda Musk och Trumpeten på slutet? 🍿

Obehaglig människa du verkar vara.

eld
Medlem

När man ska välja sida innan matchen börjar:

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Obehaglig människa du verkar vara.

Psykopat av rang 😂

signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB