Siegfried skänker spel
Tack för det. Tog koden.
Men som Devan skrev rekommenderar jag att du skriver vilka spel du har istället för koderna.
Risken är att det finns bottar som snappar upp koderna för att sedan redeema dem automatiskt åt folk. Det kan man förhindra genom att du istället PM:ar de intresserade koderna efter att de gjort anspråk på dem.
Forumets Mega Drive-expert!
Har dessa över
Tempest Complete Edition
Blue Estate The Game
Jag tar gärna båda de om de är kvar? 🙂
Här kommer 5 koder till Minecraft Legends till xbox
CXMJ9-R97VD-K743K-2JYTD-JJJDZ
CRCXV-2KTW9-T36GR-H6Q3Y-6VWGZ
HT6HY-CXJ7R-XCMHD-T3GFQ-D27DZ
HGG4J-K6JMC-RRXK4-JTVYJ-GPX3Z
7D7J6-VMQ92-6TCD2-Y7QVT-X6G4Z
Skriv inte ut koderna i klartext 🤦
Alltså den här seglivade myten om att botar sveper igenom forum över hela internet och plockar koder... Det går utmärkt att skriva koderna som Siegfried har gjort. Det kanske är ett problem på vissa stora Reddit-communities, men vi har gett bort tillräckligt med spel här inne vid det här laget för att veta att de hamnar hos personer som vill ha dem.
Oavsett om det finns bottar eller inte vars enda uppgift isåfall är att sno åt sig dessa, så uppskattar jag mer att man inte skriver ut det och istället får den som får koden (eller den som lämnar ut den uppdaterar inlägget) bekräfta att den är tagen, istället för att alla som kommer in sent i tråden ska behöva testa koden
Sen ser det mer cleant ut att inte ha en massa koder överallt hehe.
Fint dock att man vill skänka bort spel man redan har / inte vill ha
Alltså den här seglivade myten om att botar sveper igenom forum över hela internet och plockar koder... Det går utmärkt att skriva koderna som Siegfried har gjort. Det kanske är ett problem på vissa stora Reddit-communities, men vi har gett bort tillräckligt med spel här inne vid det här laget för att veta att de hamnar hos personer som vill ha dem.
Det är givetvis ingen myt, även om FZ kanske inte är allt för drabbat.