Siegfried skänker spel

Medlem
Siegfried skänker spel

Jag brukar få många extra koder för spel i fanatical och humble bundles, bättre är det om någon tar koderna istället för att de bränner inne.

Första, Mafia 3 på GOG

SY6LE574645F53B5D5

Releasehästryttare

Bättre du ber folk pma dig istället för att skriva koden direkt här.

Medlem

Tack för det. Tog koden.
Men som Devan skrev rekommenderar jag att du skriver vilka spel du har istället för koderna.
Risken är att det finns bottar som snappar upp koderna för att sedan redeema dem automatiskt åt folk. Det kan man förhindra genom att du istället PM:ar de intresserade koderna efter att de gjort anspråk på dem.

signatur

Forumets Mega Drive-expert!

Medlem

Har dessa över

Tempest Complete Edition
Blue Estate The Game

Skrivet av Siegfried:

Har dessa över

Tempest Complete Edition
Blue Estate The Game

Jag tar gärna båda de om de är kvar? 🙂

Medlem

Här kommer 5 koder till Minecraft Legends till xbox

CXMJ9-R97VD-K743K-2JYTD-JJJDZ

CRCXV-2KTW9-T36GR-H6Q3Y-6VWGZ

HT6HY-CXJ7R-XCMHD-T3GFQ-D27DZ

HGG4J-K6JMC-RRXK4-JTVYJ-GPX3Z

7D7J6-VMQ92-6TCD2-Y7QVT-X6G4Z

Medlem
Skrivet av Siegfried:

Här kommer 5 koder till Minecraft Legends till xbox

CXMJ9-R97VD-K743K-2JYTD-JJJDZ

CRCXV-2KTW9-T36GR-H6Q3Y-6VWGZ

HT6HY-CXJ7R-XCMHD-T3GFQ-D27DZ

HGG4J-K6JMC-RRXK4-JTVYJ-GPX3Z

7D7J6-VMQ92-6TCD2-Y7QVT-X6G4Z

Skriv inte ut koderna i klartext 🤦

Alltså den här seglivade myten om att botar sveper igenom forum över hela internet och plockar koder... Det går utmärkt att skriva koderna som Siegfried har gjort. Det kanske är ett problem på vissa stora Reddit-communities, men vi har gett bort tillräckligt med spel här inne vid det här laget för att veta att de hamnar hos personer som vill ha dem.

Medlem

Oavsett om det finns bottar eller inte vars enda uppgift isåfall är att sno åt sig dessa, så uppskattar jag mer att man inte skriver ut det och istället får den som får koden (eller den som lämnar ut den uppdaterar inlägget) bekräfta att den är tagen, istället för att alla som kommer in sent i tråden ska behöva testa koden

Sen ser det mer cleant ut att inte ha en massa koder överallt hehe.

Fint dock att man vill skänka bort spel man redan har / inte vill ha

Medlem
Skrivet av ValleyCountryFlash:

Alltså den här seglivade myten om att botar sveper igenom forum över hela internet och plockar koder... Det går utmärkt att skriva koderna som Siegfried har gjort. Det kanske är ett problem på vissa stora Reddit-communities, men vi har gett bort tillräckligt med spel här inne vid det här laget för att veta att de hamnar hos personer som vill ha dem.

Det är givetvis ingen myt, även om FZ kanske inte är allt för drabbat.

1
Skriv svar