The Witcher 3 springer om Super Mario Bros. i spelförsäljning

Robot
The Witcher 3 springer om Super Mario Bros. i spelförsäljning

60 miljoner sålda exemplar är redigt imponerande.

#Cd-projekt-red, #The-witcher-3

Medlem

Ändå sjukt att Super Mario sålt 58 milj ex (tror jag det är) och kom upp i det rätt snabbt (åter igen vad jag tror). Undra om re-releaser, virtual console och allt vad det heter räknas i de siffrorna.

Medlem

Mycket imponerade. Och glädjande då det är ett fantastiskt spel. 🙂

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Förhäxande bra! Kul för dem, helt galna siffror ju. Jag har inte spelat Witcher-serien än, men måste ta tag i det framöver.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Förhäxande bra! Kul för dem, helt galna siffror ju. Jag har inte spelat Witcher-serien än, men måste ta tag i det framöver.

Har försökt två gånger, lägger alltid ner efter första badscenen och man skall gå på middag.
Gameplayet känns inte roligt, likt RDR2: stelt. Vissa gillar det, men jag föredrar RDR1 känslan

Medlem

Drog faktiskt ner det härom dagen igen och slöspelade en stund. Riktigt härligt spel, fortfarande.

Medlem

Kanske borde testa någon gång

RmK
Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Drog faktiskt ner det härom dagen igen och slöspelade en stund. Riktigt härligt spel, fortfarande.

Ibland loggar jag in i min save som är färdigspelad och bara rider runt mållöst i Toussaint.

Medlem

Riktigt bra spel som slutade så jävla bra med blood and wine. Musiken, atmosfären, storyn! Vill spela om för det var ett tag sen men tar sån tid plus att det finns så många andra spel i backloggen. Kanske om några år

Medlem

Undrar om det finns fler som mig, som har spelet på PS4/PS5, Switch och PC (kanske även har det till Xbox?) men inte spelat det längre än 2-3 h totalt. Vill gilla det men kommer aldrig förbi inledningen.

Är ngt med den där slöa musiken i bakgrunden när man rider utmed stigar som gör att jag tröttnar. Känns som att jag spelar Oblivion 2007 (tom värld med trevlig musik).

Undrar om jag kommer spela igenom det nån gång..?!

Medlem
Skrivet av RmK:

Ibland loggar jag in i min save som är färdigspelad och bara rider runt mållöst i Toussaint.

Perfekt avkoppling på kvällskvisten👍. Magiskt vackert!

Skrivet av SeniorGamer:

Är ngt med den där slöa musiken i bakgrunden när man rider utmed stigar som gör att jag tröttnar.

Den är ju ashärlig! Bidrar ofantligt till stämningen tycker då jag <3.

Medlem

Det här är den typen av spel jag skulle kunna betala fullpris för även nu.. Spelar inte så jättestor roll där att man redan sitter på 4-5 kopior på olika plattformar.
Håller tummarna för att Witcher 4 blir MINST hälften så bra.

Medlem

Tror jag köpte Super Mario versionen till Gameboy Advance och på Wii. NES orginalet har jag bara spelat hos en kompis, senare på Emulator. Ja nu har man det ju på Mini NES också.

Det såldes ju även på nyare version av game and watch.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Har köpt det till PS5 men vet inte om jag ska börja spela det, har inte spelat de två första nämligen och det är väl en trilogi om Geralt så vill uppleva den i helhet känns det som. Får se hur jag gör...

Medlem
Skrivet av SeniorGamer:

Är ngt med den där slöa musiken i bakgrunden när man rider utmed stigar som gör att jag tröttnar. Känns som att jag spelar Oblivion 2007 (tom värld med trevlig musik).

Undrar om jag kommer spela igenom det nån gång..?!

Stäng av musiken och sätt på lite hardcore techno i bakgrunden vetja! Eller drick lite kaffe.
Själv älskar jag den slöa musiken. Passar in i omgivningen och den röda solnedgången.

Skrivet av Gertzy:

Har köpt det till PS5 men vet inte om jag ska börja spela det, har inte spelat de två första nämligen och det är väl en trilogi om Geralt så vill uppleva den i helhet känns det som. Får se hur jag gör...

Jag har spelat ettan, men inte tvåan.
Finns några figurer man träffat i tvåan som jag först stötte på i tvåan, men tycker det funkar.
Tänker att Geralt varit med om så många äventyr att han varit med ett och annat som jag som spelare inte vet om.

Medlem

The Witcher 3 (samt nu Yakuza 0) hör till de bästa actionrollspel i tredjeperson jag kört i mitt liv. Det är sällan jag blir helt trollbunden och förälskad i ett spel som vuxen, men TW3 och Y0 träffar rätt i hjärtat.

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Sjukt endå, med tanke på att det känns som ass att spela. Storyn är top tier men att faktiskt spela spelet - *pruttljud*

Det roliga är att jag lagt nästan 100 timmar i W3, måste vara något fel på mig.

Medlem

Winds howling... *LELELELELELE*

signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Ok jag måste kanske ge detta en fjärde chans då…

Medlem

Vart ligger minecraft på listan över flest sålda?

Medlem
1
Skriv svar