Hell is Us får en pc-demo i dag – under begränsad tid

Robot
Hell is Us får en pc-demo i dag – under begränsad tid

Ett actionäventyr som inte håller en i handen.

#Hell-is-us, #Rogue-factor

Moderator

Blev lite arg att jag inte hittade demot och att Jonny inte länkat till den... Tills jag insåg att det klart och tydligt står att den släpps någon gång under dagen.

Dags för mer kaffe..

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Tidsbegränsade demon känns så onödigt.
Visst, kul att testa men varför behöver det vara tidsbegränsat?

Moderator
Skrivet av jeppe109:

Tidsbegränsade demon känns så onödigt.
Visst, kul att testa men varför behöver det vara tidsbegränsat?

Min gissning är att att mycket sker under utvecklingen och att spelet och demot måste fixas till separat.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Fasen, old school exploration og krav att bruke hode er ju supert. Men combat ser såååå spongy ut, blir nyttigt med en demo iaf så får vi se om det er like ille som de ser ut. Er nokk lite sent for dem att endre på dette uansett om dem får kritikk fra flere på den biten. 😮‍💨

Medlem
Skrivet av bbrob:

Fasen, old school exploration og krav att bruke hode er ju supert. Men combat ser såååå spongy ut, blir nyttigt med en demo iaf så får vi se om det er like ille som de ser ut. Er nokk lite sent for dem att endre på dette uansett om dem får kritikk fra flere på den biten. 😮‍💨

Kul med en granne från Norge på FZ!

Releasehästryttare

Post från utvecklaren säger att det släpps: måndag kl. 18:00 Central European Summer Time (CEST)

Medlem

Gillar normalt inte demos men relativt långt kvar till släppet och nyfiken på kvalitén speciellt grafiken så blir det nog att testa ändå.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Blev lite arg att jag inte hittade demot och att Jonny inte länkat till den... Tills jag insåg att det klart och tydligt står att den släpps någon gång under dagen.

Dags för mer kaffe..

Trodde först att det ingick i "konceptet med ett spel som inte håller en i handen och leder en med en magisk kompass,"

Medlem

ser interestant ut, ska bli att prova. tack för tipset FZ

Medlem
Skrivet av Devan:

Post från utvecklaren säger måndag kl. 18:00 Central European Summer Time (CEST) släpps det.

Det finns då att ta ner nu såg jag när jag kollade Steam

signatur

Nothing is Power without Control

Skribent

Japp, nu är det ute. Bara att hämta här.

Medlem

Kraschar efter första videon när man startar spelet, Orkar inte felsöka ett demo så avinstallera

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Japp, nu är det ute. Bara att hämta här.

Vart riktigt positiv efter jag klarat ut demot! Kommer helt klart hålla koll på spelet inför, efter, release. Kontrollen behöver putsning och stridskänslan lite tweeks. Miljön lockar mest, kommer inte på något nu med souls vibbar som utspelar sig i vår(?) värld nära nutid, framtid och med övernaturligt inbakat. Tack för tipset!

1
Skriv svar