Alla State of Play-trailers

Robot
Medlem

Kul med nytt action-äventyr från Suda 51. Även om det bara var premissen och titeln som avslöjades.

Medlem

Att höra OG garrett's röst i Thief trailern gav fan gåshud

Medlem

Pinsamt att detta är allt man har att visa för att sälja sin prishöjda och lastgamla hårdvara. Silent Hill F var det enda som såg ok ut, det och MGS som man redan spelat för 20 år sedan.

Medlem

aj aj hoppas på mer godbitar i veckan

Medlem

Så hypad för nioh 3 och nya bloodstained, bloodstained är topp 3 metroidvania för mig och nioh spelen är mina favorit souls spel (endast slaget av elden ring)

Medlem

Så ryktet om god of war var bara BS?

Såg fram emot gameplay av ghost of yotei men vi fick mer eller mindre ingenting alls

Medlem

Som vanligt så levererar Playstation under all förväntan. Det enda som lockade var Digimon, FF Tactics och fighting spelet från Arcsys såg sjukt bra ut, hoppas det blir rejält stort.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Som vanligt så levererar Playstation under all förväntan. Det enda som lockade var Digimon, FF Tactics och fighting spelet från Arcsys såg sjukt bra ut, hoppas det blir rejält stort.

Får jag fråga vad du förväntade dig om du blev så besviken på den här presentationen? Försöker inte vara dryg eller nåt utan är genuint nyfiken.
Jag har själv inga större förväntningar på varken Sony, Xbox eller PC så jag blir oftast överraskad och glad när det visas något spel som ser intressant ut.

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Får jag fråga vad du förväntade dig om du blev så besviken på den här presentationen? Försöker inte vara dryg eller nåt utan är genuint nyfiken.
Jag har själv inga större förväntningar på varken Sony, Xbox eller PC så jag blir oftast överraskad och glad när det visas något spel som ser intressant ut.

Något som verkligen skapar hype och spel att se fram emot. Visst, FF tactics kommer köpa på release och Marvel Tokon (eller vad fan det nu hette) ser grymt ut, men det är inga wow-moments. Känns som sony överlag spelar det väldigt safe och har få block busters på gång.

Medlem

Synd Thief är VR, såg riktigt intressant ut. Kul med kopplingen till Garrett också, gillade verkligen den karaktären.

signatur

I drank what?

Medlem

Stabil State of Play

Najs med Silent Hill f och oväntat många intressanta spel.

Medlem

Inget om bloodborne? Sony måste hata pengar

Medlem

Har sett fram emot Sword of the Sea sen det utannonserades men det såg ju sisådär ut. Känns som de återanvänt alldeles för många assets från Journey. Abzû och Journey var ju dock kanonspel båda två så fårla hålla tummarna.
Annars tyckte jag Cairn såg intressant ut likaså Tides of Tomorrow, trots multiplayer och att 2026 känns aaalldeles för långt bort för att bli pepp redan nu.
Känns inte MGS3 remaken lite janky och plastig? Spelet var ju grymt när det begav sig men är aningen skeptisk nu. Man vill ju gärna åt samma goa känsla som man fick med originalet men vetikattsingen, tycker det känns lite off.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Har sett fram emot Sword of the Sea sen det utannonserades men det såg ju sisådär ut. Känns som de återanvänt alldeles för många assets från Journey. Abzû och Journey var ju dock kanonspel båda två så fårla hålla tummarna.
Annars tyckte jag Cairn såg intressant ut likaså Tides of Tomorrow, trots multiplayer och att 2026 känns aaalldeles för långt bort för att bli pepp redan nu.
Känns inte MGS3 remaken lite janky och plastig? Spelet var ju grymt när det begav sig men är aningen skeptisk nu. Man vill ju gärna åt samma goa känsla som man fick med originalet men vetikattsingen, tycker det känns lite off.

Abzû och Journey var fantastiska på sitt sätt och Sword of the Sea såg ut att ha en juste stil ändå, sedan märks det att utvecklarna är desamma.

Cairn ser ut som något jag verkligen efterfrågat och särskilt efter guldklimpen Jusant. Nu är det sommar i Sverige igen, så kan en klättra utomhus igen.

Tides of Tomorrow såg nästan för bra ut, så frågan är om det kan leverera? Jag hoppas.

Jag har noll intresse av MGS3 ( jag har spelat sönder spelet) och håller med om att det såg lite väl off ut.

Pragmata kändes som en höjdpunkt och ett nytt lumines (musiken blir avgörande) samt Nioh 3 träffade sweet spots.

2026, vilket lovande spelår efter det redan förträffliga 2025.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Något som verkligen skapar hype och spel att se fram emot. Visst, FF tactics kommer köpa på release och Marvel Tokon (eller vad fan det nu hette) ser grymt ut, men det är inga wow-moments. Känns som sony överlag spelar det väldigt safe och har få block busters på gång.

Ok. Jag gillar indie spel så jag blev personligen väldigt intresserad av Cairn, Sword of the Sea och Hirogami.

Problemet med AAA spel nu för tiden är väl att dom är så oerhört avancerade. För kunde exempelvis Naughty Dog släppa ett nytt spel vartannat år och nu är det redan 5 år sedan Last of Us 2.

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Lumines Arise såg ut som en LCD-tripp, I VR också, skulle vilja ha en review sen av nån pundare på tuben.

Pragmata var bästa iaf, längtat efter mera sen första revealen.

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Ok. Jag gillar indie spel så jag blev personligen väldigt intresserad av Cairn, Sword of the Sea och Hirogami.

Problemet med AAA spel nu för tiden är väl att dom är så oerhört avancerade. För kunde exempelvis Naughty Dog släppa ett nytt spel vartannat år och nu är det redan 5 år sedan Last of Us 2.

Ja och jag skulle inte röra i indie spel med tång i princip hehe Men kul att du fick upp ett sug för flera titlar, state of play är ju inte där för att göra mig nöjd personligen, men känns tyvärr som det var längesen jag faktiskt kände riktig hype efter en state of play :/

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Tänke exakt likadant! Trodde först ett tag att det kanske var ett annat MGS de hade gjort en "klassisk" remaster på...och att det ej kan vara remaken.

Vafan har hänt med den läckra grafiken och den detaljrika miljön? Såg ut som en nedgradering. Kan det ha varit ett multiplayer segment vi såg, tänkte på klippet när Snake gömde sig som såg lite ovanligt ut jämfört med orginalet? Inte för att jag tror att det ska finns någon mp, men sådana delar brukar ofta se sämre ut.

Medlem

Why, why treat The customers like that.

Because fuckem that's why.

Medlem

Ser ut som mitt PS5 kommer fortsätta vara en pappers vikt ett tag till.

Medlem

Så trist det måste vara att endast spela AAA-spel och konstant känna en besvikelse. Jag blev peppad på det mesta som visades. Demot för Cairn är ute och känns toppen 😊

Medlem

Final fantasy tactis och framförallt Thief var mest intressant.

Blir en stabil höst med Final Fantasy Tactics, Silent Hill f och Metal Gear Solid 3.

Men vilket år är det?

Sen lite annat smått och gott: Lumines, Sword of the Sea, Bloodstained 2 och Marvel från Arcsys.

Ghost of Yotei kommer säkert också bli bra men är fortfarande trött efter jag spela första spelet förra året.

signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Jag tyckte det var förvånansvärt mycket som visades. Kanske inte som föll i min smak, men så länge det faller någon annan i smak så är det bra.
Romeo Is Deadman så riktigt kul ut. Kändes som att de har gjort spelmekaniken först och sedan försökt att fläta ihop spelet med en så galen handling som möjligt. Satiriskt kul.
Thief till VR! Grymt! Jättegärna.
Sea of Remnats kan jag också tänka mig när vi får se mer.
Sword of the Sea kommer jag att spela. Deras tidigare spel har samtliga varit bra. Gissar att Ausin Wintory är där denna gång också.
Metal Gear Solid Delta Snake Eater såg lite sämre ut än väntat, jag har inte spelat någon av dem första trilogin.
Pragmata är också lite av ett frågetecken. Men kul att det lever

Medlem

Inget god of war som det ryktades om innan?

Medlem
Skrivet av AELDSTAR:

Abzû och Journey var fantastiska på sitt sätt och Sword of the Sea såg ut att ha en juste stil ändå, sedan märks det att utvecklarna är desamma.

Cairn ser ut som något jag verkligen efterfrågat och särskilt efter guldklimpen Jusant. Nu är det sommar i Sverige igen, så kan en klättra utomhus igen.

Tides of Tomorrow såg nästan för bra ut, så frågan är om det kan leverera? Jag hoppas.

Jag har noll intresse av MGS3 ( jag har spelat sönder spelet) och håller med om att det såg lite väl off ut.

Pragmata kändes som en höjdpunkt och ett nytt lumines (musiken blir avgörande) samt Nioh 3 träffade sweet spots.

2026, vilket lovande spelår efter det redan förträffliga 2025.

Jag hoppas de får till känslan i Sword of the Sea bara, det grafiska verkar ju sitta. Håller tummarna!

Håller med om Cairn. Gillar verkligen det långsamma gameplayet där man inte bara trycker på uppilen utan får lite mer nerv och känsla och att man får plåstra om sår osv. Jusant som du säger hade ju kanonskön klättringsmekanik. Kan bli skitbra!

Jag spelar ju nästan aldrig multiplayer men blev ändå intresserad över hur den funkar i
Tides of Tomorrow. Har inte läst nåt om det innan men fick känslan av att man inte måste vara online samtidigt utan att den andra spelarens framsteg/val osv. påverkar dig på ett eller annat vis när du väl loggar in och drar igång din runda.
Kan ha helt fel dock^^. Såg ju väldigt bra ut oavsett.

Samma för mig vad gäller MGS3. Kanske att den rätta känslan försvann med Kojima.

Återstår å se!

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Jag hoppas de får till känslan i Sword of the Sea bara, det grafiska verkar ju sitta. Håller tummarna!

Håller med om Cairn. Gillar verkligen det långsamma gameplayet där man inte bara trycker på uppilen utan får lite mer nerv och känsla och att man får plåstra om sår osv. Jusant som du säger hade ju kanonskön klättringsmekanik. Kan bli skitbra!

Jag spelar ju nästan aldrig multiplayer men blev ändå intresserad över hur den funkar i
Tides of Tomorrow. Har inte läst nåt om det innan men fick känslan av att man inte måste vara online samtidigt utan att den andra spelarens framsteg/val osv. påverkar dig på ett eller annat vis när du väl loggar in och drar igång din runda.
Kan ha helt fel dock^^. Såg ju väldigt bra ut oavsett.

Samma för mig vad gäller MGS3. Kanske att den rätta känslan försvann med Kojima.

Återstår å se!

Giant Squid Studios har grejat känslan tidigare ju, så håller tummen ^^.

Jag uppfattade också multiplayern i Tides of Tomorrow som lite mer indirekt multiplayer (lite som ett korrespondensparti i schack ), sjukt intressant om det görs på ett välfungerande och bra sätt.

Det är nog svårt att göra MGS som det gjordes med Kojima, även om spelet redan finns sedan tidigare. För mig handlar det om att jag mest känner mig klar med MGS3. Death Stranding känner jag mig däremot inte klar med och tvåan står för dörren ^^.

Jag är betydligt mer pepp på årets Silent Hill f än fjolårets remake. Håller även tummarna för att God of War ryktet är mer än ett rykte.
Spelen måste verkligen inte vara AAA budget bara från Sony och deras studios mer kända spelserier, viktigare för mig är att spelen är välgjorda och relevanta. Surgubben Kratos är som gjord för Metroidvania (en av mina favoritgenrer).

Medlem
Skrivet av AELDSTAR:

Giant Squid Studios har grejat känslan tidigare ju, så håller tummen ^^.

Jag uppfattade också multiplayern i Tides of Tomorrow som lite mer indirekt multiplayer (lite som ett korrespondensparti i schack ), sjukt intressant om det görs på ett välfungerande och bra sätt.

Det är nog svårt att göra MGS som det gjordes med Kojima, även om spelet redan finns sedan tidigare. För mig handlar det om att jag mest känner mig klar med MGS3. Death Stranding känner jag mig däremot inte klar med och tvåan står för dörren ^^.

Jag är betydligt mer pepp på årets Silent Hill f än fjolårets remake. Håller även tummarna för att God of War ryktet är mer än ett rykte.
Spelen måste verkligen inte vara AAA budget bara från Sony och deras studios mer kända spelserier, viktigare för mig är att spelen är välgjorda och relevanta. Surgubben Kratos är som gjord för Metroidvania (en av mina favoritgenrer).

Ja funkar multiplayern så så känns det ju sjukt spännande. Blir kul å följa! Skippar nog helt enkelt MGS3 remaken jag också och satsar helhjärtat på Death Stranding 2 ist;).
Silent Hill har jag knappt rört så har ingen pepp alls men GoW ska bli kul å se vad de gör härnäst. Kan bli bra med något sidospår fast med lägre budget i väntan på nästa del i main-serien👍.

Hoppas annars på utannonsering av PS6 bundlad med Half Life 3 lagom till julhandeln men kanske är lite väl optimistiskt^^.

Medlem
Skrivet av Bullen86:

Tänke exakt likadant! Trodde först ett tag att det kanske var ett annat MGS de hade gjort en "klassisk" remaster på...och att det ej kan vara remaken.

Vafan har hänt med den läckra grafiken och den detaljrika miljön? Såg ut som en nedgradering. Kan det ha varit ett multiplayer segment vi såg, tänkte på klippet när Snake gömde sig som såg lite ovanligt ut jämfört med orginalet? Inte för att jag tror att det ska finns någon mp, men sådana delar brukar ofta se sämre ut.

Nej jag vetikattsingen. MP var det nog inte men kan hända att det som visats innan varit bättre redigerat, donno🤔. Fick ingen bra känsla iaf.

12
Skriv svar