Vi kör Fragzone-TORSDAG med Switch 2 och Mario Kart World!
Fragzone-fredag tjuvstartar med ett dygn.
#fragzone-fredag, #fragzone-torsdag, #mario-kart-world, #switch-2
damned, måste nog släppa alla affärer och hänga med. Ingen switch 2 för mig, men jag är glad för alla fantaster som vill åt den. The grail of gaming. Really nice.
“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci
Kul! Hoppas att vi tittare har fått våra switchar också till dess så att vi kan nörda tillsammans.
Mariokart turnering live på fz!
Mariokart turnering live på fz!
Ja! Vi måste ju få chansen att spöa Tomas i Mario Kart!
Jag blev riktigt taggad att kolla sen visade det sig bara vara tisdag än...
Men nu är det onsdag! #GettingThere
En Bamseponny av folket
Men nu är det onsdag! #GettingThere
Nä torsdag!
Blev både en tidig avbokning och ett köp idag. Hade bokningen varit kvar så hade jag inte kunnat hämta min Switch 2 förrän nästa vecka. Dock så blev det lite tvekande om det faktiskt skulle bli ett köp. "Vill ha känslan" var något större än "behöver känslan" så det fick bli en den här gången.
Dock kunde jag något rättfärdiga det hela med att min tidigare Switch var en Switch Lite som inte kunde kopplas ihop med TVn.
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
https://www.fz.se/info/redaktion
Denna är up to date
Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz
Asså konsollen är väl släppt, kan dock inte hitta en enda recension av MKW nånstans?! Hur långt embargo kan man ha egentligen?
Tror de flesta varken fick konsolen eller spelet i förväg.
Förbokade på elgiganten i april så varit skit peppad
Idag skulle man ju lira låmghelg osv.
Får inget sms, kollar med butik som säger den kommer den 12/6..... elgiganten kan dra åt helvete fan förbokar man för om man ska få den 1v efter release. Så förbannat besviken.
Bor du nära en? Finns många i lager typ överallt verkar det som. Kan säkert sticka dit då och bara köpa en ändå.
Asså konsollen är väl släppt, kan dock inte hitta en enda recension av MKW nånstans?! Hur långt embargo kan man ha egentligen?
Är inga embargon - vi fick konsolen och spelet idag. Det tar nån dag att få ut recension utan att stressa fram den.
Teknikstrul. Vi försöker få till det.
Har börjat lyssna från början när ni lagt ut poddar, får se när jag kommer ifatt!
En glad kalmarit boende på Gotland!